Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik heb bijna nooit lachkick's meer, in het begin had ik het wat vaker.
Maar laatst nog, had ik in de pauze, voor duits zitten blowen. Toen we net in de les zaten, vroeg een vriend van me aan de leraar of hij naar de wc mocht, toen zei die leraar; " Je hebt net pauze gehad, wat doe jij in je pauze ? " ik; " Ja Rick, wat doe jij eigelijk in de pauze " Kwam niet meer bij. |
![]() |
|
![]() |
heheh ik heb ook vaak dat ik gewoon hele ONZINNIGE verhalen vertel eerst zaten we in het bos we hadden discussie (stoned) over ikea dat je daar alles zelf inelkaar moest zetten dus ik vertellen ja kom je daar in het restaurant moet je je eigen stoel en tafel inelkaar zetten je eigen dienblad zagen zelf je eten koken maar het fornuis moest je ook nog inelkaarzetten en echt een halfuur hebbben we over die shit gepraat en veel gelachuh
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hai! t klinkt raar, maar mijn hele leven is n lachkik, ook al heb ik niet geblowd, kan ik toch zomaar lachen om nix..en dan zo hard dat de tranen me over e wangen lopen.
o verhaal.. k was op n kamp, waar het streng verboden wa som te blowen..dus wij het terrein af om ff snel te blowen..lopen we later trug, inmiddes knetterstoned, loopt een vriend van em zo tegen een paal op. neus bijna gebroken... ehbo erbij en dan proberen niet te lachen ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Mijn 'bad trip'? door blowen. Trouble_maker | 4 | 25-01-2010 17:06 | |
Drugs & Alcohol |
Eerste Keer Blowen Dopeheid | 13 | 15-10-2006 23:05 | |
Drugs & Alcohol |
Paar vraagjes over blowen Verwijderd | 17 | 15-02-2006 12:22 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe voelt wiet/hasj bij jou aan? E Che Guevara | 65 | 20-07-2004 11:02 | |
Drugs & Alcohol |
Stoners to the rescue Verwijderd | 36 | 17-03-2004 19:10 | |
Drugs & Alcohol |
Een gast die ik ken die gaat teidens het blowen gwoon.. eXcess | 1 | 03-12-2002 19:25 |