Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2002, 13:20
Junkfood Junkie
Junkfood Junkie is offline
Krijg je vaak een lachkick tijdens snaken?

Wij best wel vaak valt me de laatste tijd op. Vooral op momenten dat je het eigenlijk niet mag krijgen omdat je je dan verraad.

Pas had ik verjaardag, voordat ik erheen ging met een maat van me een paar dikke snaken weggetrokken, we liepen daar de keet in, eerst die ouwe feliciteren, was al heel moeilijk , toen liepen we de trap op en daar kregen we me dan toch met z'n 2en een fette lachkick! Was echt niet tof want we wilden niet dat de rest die boven zat wist dat we vandekaart waren weetjewel?

Of van die momenten van: "Jongens, ik heb zin in een lachkick!"
Dan effe dom gaan ouwehoeren met z'n allen, en als er dan maar 1 gaat lachen heb je de poppen aan het dansen.

Geweldig! En als je erover nadenkt? Waar lach je eigenlijk over?

Meer mooie verhalen over lachkicks?
Oud 19-09-2002, 14:14
Snor!
Snor! is offline
Mooi verhaal over die lachkick jah, ik denk dat heel veel mensen daar ervaringen mee hebben, ik ook namelijk

Ik was op vakantie in Frankrijk en dan zaten we snachts op een bankie bij het meer te zuipen en te blowen, je kent het wel. Er was een franse gast daar en die lachte wel zo ontzettend irritant, dat als hij eenmaal in een lachkick kwam, ik ook meteen meedeed. En jah dan kom je in een cirkel terecht: ik moet lachen omdat hij lacht en hij moet lachen omdat ik lach en zo ging dat dus een half uurtje door. Maarja na dat half uurtje hadden we allang weer een andere reden gevonden om te lachen Ik begrijp dat voor de mensen die er omheen zaten het best irritant kan zijn, maarja who cares

Wat ook irritant is dat als je in een coffeeshop zit en je moet opeens aan iets grappigs denken en je schiet in de lach. Voor je het weet zit de hele shop je aan te kijken of mee te lachen Mooie voorbeelden zijn bijvoorbeeld als er opeens 5 fransen de coffeeshop binnenlopen en die gaan proberen wiet te kopen en af te dingen op de prijs Nou je snapt wel dat ze door de hele shop de zaak uitgelachen werden, oftewel die zien we nooit meer terug...

maarja ik kan zo nog uren doorpraten, maar vinnet wel weer ff genoeg.

mzzls
Duge
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 15:13
Locke
Locke is offline
Heb eigenlijk bijna nooit meer een lachkick ..
Oud 19-09-2002, 15:16
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
vroeger als mannetje van 16 in de tussenuren blowen en dan met ze 3en ofzo heel de volgende les zitten lachen. leraar had vast niks door
Met citaat reageren
Oud 19-09-2002, 18:07
poecilotheria
poecilotheria is offline
die heb ik al flink wat gehad

echt vaak op verkeerde momenten maja dat is achteraf dan meestal ook wel weer mooi
Oud 19-09-2002, 19:21
kleine wicca
kleine wicca is offline
ja en die keer was niet zo grappig..................

we liepen met vette lachkick beetje door een soort natuurgebiedje te zwalken en we konden egt niet meer stoppen met lachen en ik moest zoooooooooooooo nodig zeiken, zat ik daar op de grond...ik moet piesuuuuh..................en dan nog harder lachen..................scheelde erg weinig of had in me broek gezeken wel grappig
Oud 19-09-2002, 23:35
Vice
Vice is offline
ik heb geen drugs nodig voor een lackkick
Oud 19-09-2002, 23:36
Snor!
Snor! is offline
in de klas jah ik had een nederlands leraar en die had wel door dat wij soms heel melig waren in de les en soms half slapend en knetter stoned. Dus op een gegeven moment zegtie: Ik heb soms ook het idee dat sommige van jullie hier stoned in de les zitten." en toen keek die natuurlijk mij en en ik was stoned dat is pas een lachkick waard

Duge
Met citaat reageren
Oud 20-09-2002, 09:26
Junkfood Junkie
Ja precies en dan wil je eigenlijk niet lachen, maar daardoor juist krijg je zo'n kick, best wel zielig voor de leraar... hehehe

Nog een verhaal, ik zat bij een oude schoolmaat van me, wij allemaal helemaal stoned. Komt die pa binnen van die jongen, ik heb die man nog nooit van me leven gezien. Effe netjes voorstellen (heb je het dan al moeilijk genoeg mee ) en dan begint een andere gozer die er ook is heel stom met die pa te lullen. Beetje uit te dagen enzo. Het bleek dus dat hij dat altijd doet omdat hij die pa goed kent enzo, en die pa leek er dus heel serieus op in te gaan maar dat was ook allemaal gespeeld. Nou ik wist dat niet dus ik denk van ow jonge wat doe je nou?! En die gek maar stom lullen met die man, je voelt dat je je echt dood moet lachen erom maar 't mag lama zegge nie van jezelf. Dan is het echt moeilijk hoor... de tranen liepen me over de wangen.
En maar inhouden die lach. Op het laatst hield ik het gewoon niet meer.

Wat moet die pa wel niet denken. Zit er daar een wildvreemde gozer in zijn keet, helemaal van de kaart met een slappe lach van hier tot ginder... hehe...
Oud 20-09-2002, 15:43
markiey_nmgn
markiey_nmgn is offline
Ik krijg (bijna) nooit LAchkicks af en toe wel natuurlijk, maar ik krijg altijd vreetkicks
Oud 20-09-2002, 23:12
Junkfood Junkie
Ja hehe dat ken ik ook!

Maar dat heb ik mezelf gelukkig afgeleerd...

Maarja alles is ook extra lekker als je ver vdk bent, das echt apart...

Oud 20-09-2002, 23:13
Junkfood Junkie
Citaat:
Vice schreef:
ik heb geen drugs nodig voor een lackkick
Ik ook niet, maar met krijg ik ze sneller.. en das weer lache? Hehe
Oud 21-09-2002, 01:05
desteny's
desteny's is offline
Ik krijg heel vaak lachkicks, mischien een beetje te vaak.

maargoed we zaten een laats in de stad, toen kwam er een jongen aan met een rasta pet met rasta's. maar me vriendin zei dat het nep rasta's waren. dus we moesten helemaal stuk lachen. dus die jongen vond het volgens mij niet zo leuk.

maar de volgende dag kwammen we hem weer tegen en ook met die petje op toen leek het wel weer echt, ,maar ik weet het niet zeker, dus mischien hebben we hem wel voor niets uitgelachen.
Oud 21-09-2002, 09:58
mood indigow
mood indigow is offline
toen ik de eerste keer geblowed had.. moest iknog naar de les.. samen met mijn klasgenoot met wie ik geblowed had dus..

we hebben de hele les lopen lachen om nix... uiteindelijk zijn we er ook uitgestuurd was lache

en gister was ik in de kermis.. en van te voren hadden we flink wat geblowed.. toen gingen we in zown snel ding.. die heeel snel ronddraaid.. ik kwam niet meer bij.. whaahahah de hele rit gelachen.. en in de octopus oowk.. vooral omdat we er eigenlijk niet inpasten met ze 3en en we toen supergeplet werden.. haha ik kon niet stoppen met lachuh
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 17:36
knights
knights is offline
lachkicks,

zo vet !
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 09:21
Junkfood Junkie
Psies
Oud 24-09-2002, 11:55
DarkCat
DarkCat is offline
Ik heb het alleen nog heel soms als ik wiet rook.. vooral met een grote groep.. dan komt de stemming erin, dan zegt iemand wat en dan schiet je in de lach, en dan geef je een nog grappiger weerwoord.. zo hadden we pas twee uur lang lol om iets onzinnigs als schoenveters enzo..
Oud 24-09-2002, 13:12
vixen
vixen is offline
als ik en een goede vrinedin samen blowen hebben we ALTIJD een lachkick, we lachen ons zoieso wel kapot om alles (is zelfs zo erg dat mensen regelmatig vragen 'wat hebben jullie op'als we niks op hebben), maar als we geblows hebben is het echt erg, krijg je dr ook van die vage verhalen bij. We hebben bijvoorbeeld een keer bedacht, toen we in het park zaten waar je niet mag blowen en waar de politie regelmatig langs komt, dat als de politie er aan kwam we gingen doen alsof we muizen waren, das was echt uhm..apart
Oud 24-09-2002, 18:12
Blenderhead
Blenderhead is offline
niet zovaak meer.... ligt er ook aan met welke mensen ik ben en hoeveel bier ik op heb
Oud 24-09-2002, 18:55
DaTommy
DaTommy is offline
Lachkicks zijn de laatste tijd bij mij erg zeldzaam, of er moet iets gebeuren. Wat ook echt lachen is, of heeeeeel droog. Maar lachkicks heb ik bijna nooit dus, of ik moet heel veel geblowt hebben + een beetje alcohol dan wil die lachkick er nog wel eens inschieten
Oud 25-09-2002, 17:43
liefkleinmeisjuh
liefkleinmeisjuh is offline
Ik ging met een vriend en vriendin blowen.
Toen we terug naar het station liepen gingen we 2 ouwe vrouwtjes helpen met de koffers van en weer op de trap te tillen!
Ik heb volgens mij nog nooit zo hard moeten lachen
Oud 25-09-2002, 20:00
Griller
Griller is offline
ja wellvaker .. van allemaal van die droge opmerkingen enzo...
Oud 26-09-2002, 02:36
desteny's
desteny's is offline
ik had ook een x een lachkick toen ik aan een man een vuurtje moest vragen. een vriendin zei vraag jij het, en ik zei nee vraag jij het. Uiteindelijk vroeg ik het maar het kwam er niet zo goed uit. dus lachte we ons zelf helemaal in een deuk, en die man keek echt van heb ik dat
Oud 26-09-2002, 11:05
rabecca
rabecca is offline
Jah 2 keer gehad maar ik heb ook maar 2 keer geblowed dus..
Was samen met mijn moeder en dr vriend en ik met mijn vriend..
Mijn vriend had dan niet geblowed want daar issie op tegen maar hij vond het niet erg las ik het zou doen..
Nou ik heb met me ma helemaal dubbel gelegen en mijn vriend lachte ook mee leek alsof ie ook stoned was
vinnet een ontzettend lekker gevoel als je zo moet lachen om niks.
Oud 05-10-2002, 18:07
m.
m. is offline
Citaat:
rabecca schreef:
Jah 2 keer gehad maar ik heb ook maar 2 keer geblowed dus..
Was samen met mijn moeder en dr vriend en ik met mijn vriend..
Mijn vriend had dan niet geblowed want daar issie op tegen maar hij vond het niet erg las ik het zou doen..
Nou ik heb met me ma helemaal dubbel gelegen en mijn vriend lachte ook mee leek alsof ie ook stoned was
vinnet een ontzettend lekker gevoel als je zo moet lachen om niks.
stone je met je ma O_o?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-10-2002, 10:45
MasterPITO
MasterPITO is offline
Ik heb ongeveer de helft van de keren dat ik blow een lachkick. Het leuke is als je het met meerdere mensen hebt want dan steek je mekaar aan. En we lachen altijd heel hard om nix. Dan heb je nog de vreetkick: en dat is soms heel irritant al je ma nog boodschappen
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 11:48
R
R is offline
Ik heb bijna nooit lachkick's meer, in het begin had ik het wat vaker.

Maar laatst nog, had ik in de pauze, voor duits zitten blowen.
Toen we net in de les zaten, vroeg een vriend van me aan de leraar of hij naar de wc mocht, toen zei die leraar; " Je hebt net pauze gehad, wat doe jij in je pauze ? " ik; " Ja Rick, wat doe jij eigelijk in de pauze "
Kwam niet meer bij.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 06:28
bong
bong is offline
heheh ik heb ook vaak dat ik gewoon hele ONZINNIGE verhalen vertel eerst zaten we in het bos we hadden discussie (stoned) over ikea dat je daar alles zelf inelkaar moest zetten dus ik vertellen ja kom je daar in het restaurant moet je je eigen stoel en tafel inelkaar zetten je eigen dienblad zagen zelf je eten koken maar het fornuis moest je ook nog inelkaarzetten en echt een halfuur hebbben we over die shit gepraat en veel gelachuh en toen moesten we nog naar de klas maar dat komt de volgende keer
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 10:19
Verwijderd
hai! t klinkt raar, maar mijn hele leven is n lachkik, ook al heb ik niet geblowd, kan ik toch zomaar lachen om nix..en dan zo hard dat de tranen me over e wangen lopen.

o verhaal.. k was op n kamp, waar het streng verboden wa som te blowen..dus wij het terrein af om ff snel te blowen..lopen we later trug, inmiddes knetterstoned, loopt een vriend van em zo tegen een paal op. neus bijna gebroken... ehbo erbij en dan proberen niet te lachen vet erg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten