Ok, dit hebben Fishy_NL en ik gister meegemaakt en twas allemaal zo vaag, dat we het wel ff moésten posten!
Ok, zo rond half 9 komt Fishy_NL me ophalen van me werk. Wij door naar de stad, ff skunkies scoren. Nja, nog nix speciaals.
Wij terug naar L'dam, bij een vriend van ons langs. We zaten tjill bij hem thuis, blowtje vouwen en lekker smoken. Toen kwam er nog wat XTC op de tafel dus ja, waarom ook niet, nakken dat spul

.
Wij met ze 4'en lekker strak buiten rondwandelen. Komen we wat bekenden tegen buiten, beetje chillen, blowtje roken, same ol' same ol'. Daarna weer terug naar die gast ze huis en daar weer binnen verder chillen op de pillen. Nog ff wat blowtjes gerookt en toen op weg naar huis. En toen gebeurde het.
Fishy_NL en ik besloten nog ff een blowtje te roken vlakbij Fishy_NL ze huis, want ja, nog half opgefokt van de pillen, dus ja, ff relaxen om te kunnen maffen. Staan we daar te smoken, komt er een hond langs gelopen. Dus wij beetje kijken maar er was helemaal geen baasje ofzo. Wij die hond roepen, eerst was ut beestje heel schuw en daarna kwam ie plots bij ons zitten. Wij ut beessie aaien enzo, en die blow roken natuurlijk. Maar we merkten dat ie onwijs mager was, geen baasje bij zich had en geen halsband om. Dus wat doe je dan ook animal-loving-stonerfuck, dan ga je dat beessie ff verzorgen. Dus Fishy_NL en ik nemen dat beest mee naar Fishy_NL ze huis wat tog in de buurt was. Fishy_NL en ik hadden de grootste lol erom, half strak, teringstoned.
Aangekomen bij Fishy_NL ze huis, dat beest ff wat eten geven. Dat beest vreten alsof ie zelf ook dikke vreetkick had. Maar ja, wat dan, Fishy_NL en ik hebben allebei een hond dus hij kon niet ff een nachtie bij ons blijven pitten om de voglende morgen dat beest weg te brengen. Dus wij stoned als 2 mofo's de dierenambulance bellen.
Fishy_NL deed helemaal para aan de telefoon, vertelde het verhaal heel gaar aan die mensen van de ambulance. Dikke lachkick. En toen kregen we te horen dat het beessie als vermist was opgegeven. Dus moesten we maar naar ut politiebureau. Ff een riem gepakt, dat beest aanlijnen en lopen maar. Onderweg dikke lachkick, we waren echt helemaal waus, helemaal uit ons plaatje gewoon.
Komen we daar aan bij het politiebureau, wij leveren die hond af, bleek ut idd de vermiste hond te zijn. Dus moesten we ff in de wachtkamer met de hond wachten. Ondertussen zaten Fishy_NL en ik de hele tijd te lullen over hoe stoned en half strak we nog waren, ook dikke skunk walm om ons heen van die grote zak die Fishy_NL op zak had. We konden alles wat er gebeurde echt niet geloven, met die hond enzo, op ut politiebureau zitten en alles.
Toen kwam eindelijk de baas eraan. Was ut baasje van de hond zo lam als een mofo, dus die deed helemaal waus maar hij was wel lief voor de hond enzo. Wij nog beetje lullen met die gast, tien euro gekregen wat we vanaaf gaan uitgeven aan booz

. Afscheid nemen van ut beessie en weer naar huis.
Dus wij helemaal waus bij Fishy_NL ze huis aangekomen, nog ff dikke damp gedraait, want ja, we moesten ff bijkomen van de drukke avond hoor. Dus smoken als een mofo en daarna nog flink eten en nagelachen bij Fishy_NL thuis.
Echt te waus was dit gewoon, in ons rustige dorpie L'dam gebeurt
nooit wat en nu redden 2 stoner-fucks ff een hond. Daar verdienen we wel een blow op, dus zo maar weer ff bij Fishy_NL langs.
En ja, maybe slaat ut verhaal nergens op, maar in ut universum waar Fishy_NL en ik gister in waren, was ut allemaal te waus voor woorden

.