Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Jij gaat je kleding toch ook niet op een wasbord wassen, terwijl je voorover in de beek leunt? Nee, koop dan een krultang. Beschadigd niet (althans, minder dan de chemicalien)... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar uhm, bij de Kijkshop kun je ze volgens mij idd kopen.
||
Citaat:
Jahaa! Precies wat mn vriendin ook doet, ze is echt zo'n tiep dat alles met haar haar doet. Ik herinner me nog dat ik dat echt RAAR vond, straks krijg je nog van die brandwonden op je hoofhuid... ![]() maar het was wel gelukt en heel mooi geworden, veel beter dan met een steiltang ofzo. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb een Carmen Straight & Wave steiltang. Werkt waanzinnig goed, maar er is geduld voor nodig. Ook geld, bij de kijkshop kost ie 36 euro (weet iemand hoe je een eurotekentje maakt met de 5?). Maar als je ouders een FreeBees kaart hebben kun je vette korting scoren! Haha in mijn geval kostte hij nog maar 13 euro. Dat scheelt lekker. Het is niet echt goed voor je haar, maar het werkt met stoom (je moet er water indoen) en als je het niet dagelijks doet is het geen probleem.
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
hee een meisje bij me uit de klas heeft dit ook gebruikt.
![]() en haar haar is hier ook van beschadigd, maar ik denk dat dit er maar net aan ligt in hoeverre je krullen hebt van jezelf, als je slag in je haar hebt ofzo zou ik het wel doen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Een saai, een dorpeling en de slet zitten in een topic, zegt de een.. #1433 Lorelei | 500 | 27-06-2011 11:20 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vraag over haar stylen somerblond | 8 | 04-03-2007 22:51 | |
Lifestyle |
Haar 'straighten' Balance | 60 | 16-12-2004 12:54 | |
Lifestyle |
mensen, vertel eens wat je nieuw hebt, la partie deux Susanne | 498 | 14-09-2004 11:19 | |
Lifestyle |
fototopic september. sorry | 499 | 06-09-2004 18:38 | |
Lifestyle |
Steiltang Verwijderd | 16 | 01-09-2004 18:00 |