Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb wel namen gehoord als Marco V, Sven Vath, Sander Kleinenberg, Tiesto, Benjamin Bates... Maarja, alles onder voorbehoud he ![]()
|
De line up wordt al langzaam wat
![]() In de agenda van Umek staat: 21-12-2002 Amsterdam. Yeah Baby Yeah Voorlopige Line Up: * Sven Väth * Umek * Benjamin Bates * Sander Kleinenberg * Marco V. More to come ![]() ![]()
||
Citaat:
Hij staat morgenavond in Nightlive te Maastricht, vrijdagavond in Groningen en zaterdagnacht op Extrema Forward in het Beursgebouw te Eindhoven. Dus lijkt het me onlogisch dat ie alleen nog maar in het buitenland draait. Wat ik alleen van geruchten heb, is dat Tijs vind, dat de evenementen van ID&T niet bij hem passen. Maar ja, dat zijn ook maar geruchten. Ik hoop persoonlijk dat Tiësto draait op Innercity. Maar dan wel in de Progressive Area ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Harding is het pareltje van UDC (Impulz & HQ) en ik persoonlijk vind dat Hardhouse & Hardstyle ab-so-luut niet thuis hoort op Innercity. Als je Harding persé wilt zien, ga dan lekker naar Impulz. Sowieso, de draaikunsten van Tom Harding zijn eerder misselijkmakend dan amusant maar ok. Ik vind het hele UK Hardhouse-gebeuren brak.
|
![]() |
|
|