![]() |
||
![]() |
Citaat:
Net aks chimaira zei, ligt eraan wie de persoon(en) in kwestie zijn, als ik weet dat er later geen complicaties optreden in de zin van ruzies etc, dan waarom niet? (is dus ook persoonlijk.....) Kheb het ook wel eens gedaan trouwens, en op zich valt het behoorlijk aan te raden voor degene die het willen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zou t eerlijk gezegd niet weten -> een triootje lijkt me best interessant (danwel 2 meisjes of afhangend van de jongen 2 jongens) maar ben nooit in situatie als dit geweest en zal dr ook niet in komen ook hoop ik (want dan zou ik eerst weer vrijgezel moeten zijn ![]() trio in een relatie daarentegen lijkt me niks .. mn ex stelde t vanaf de eerste week dat we hadden voor om dr eens een meisje bij te nemen (we hadden nog niet eens tweede honk bereikt samen moet je nagaan) en ik vond t maar niks ... er zal dan toch een situatie van spanning en jaloezie ontstaan ![]() ![]()
|
ben opzich best in voor een trio, maar alleen als ik single ben.. In een relatie word het te ingewikkeld en is er teveel kans op problemen achteraf.
VVM lijkt me leuk een MMV ook, maar alleen als de deelnemers met allebei de opties instemmen. [dus niet dat de gozer zegt "oh lekker, twee meiden." en 't vertikt om een MMV trio te doen]
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Stel: Je bent op een feest. Je rommelt wat aan en drinkt een beetje. OK, iets meer dan een beetje. Je zoent een beetje met een meisje, je gaat naar de slaapkamer en zij zegt: kortom er valt niks uit te maken want t gaat niet om je vriendin .. daar doelde ik op ,lees goed voor je meteen flamed
|
![]() |
als het verhaal omgedraaid was dat de jongen het condoom ging halen en later me beste vriendin mee zou nemen, zou ik zeggen A , maar dan natuurlijk wel als ik geen vriend zou hebben!!Spannend toch ?
en de personen me wel liggen. [Dit bericht is aangepast door Blue Eyes (09-01-2002).]
|
nou sowieso nee!!! ookal ben ik dan een meid en gaat t ff over een gozer... maar dan nog. een trio hoeft van mij niet. heb t niet met one-night stands en ben zo jaloers als de tyfus als t om mn vriendjuh gaat!!! ik zou dat niet zo leuk vinden... maar ieder zn eigen mening en/of smaak.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg! #84. Missy | 500 | 02-12-2007 22:51 | |
Seksualiteit |
Eerder triootje dan kwartetje? Soullar | 39 | 24-04-2006 16:21 | |
Seksualiteit |
DUO of TRIO wixxer | 53 | 30-01-2003 19:00 | |
Seksualiteit |
S.com Bi-meiden meeting? Sister Bliz | 327 | 12-10-2002 16:07 | |
Seksualiteit |
Wat vind jij nou helemaal HOT en helemaal NOT in bed tijgje | 33 | 06-05-2002 00:09 | |
Seksualiteit |
Trio ? Tha Bomb 2002 | 30 | 24-04-2002 19:33 |