![]() |
|
Heb liever alle aandacht voor mezelf, maar het lijkt me ook wel leuk eigenlijk om samen met een ander meisje een jongen helemaal gek te maken. Ik zou zoiets in ieder geval nooit met m'n vriend doen (als ik die zou hebben) wel met iemand waar ik voorderest niets mee heb anders zou ik echt jaloers worden volgens mij
|
![]() |
|
Verwijderd
|
kweet niet of ik dat zou kunnen, maar kzou het wel graag proberen, maar je zit in het geval van een vriendin wel met een vertrouwensprobleem, je zult goed af moeten spreken dat het alleen zo kan, en niet als de partner er niet bij is. Maar kvind het wel een heel interessant concept, een uitdaging zelfs
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Die wil het erg graag, maar ik vertrouw hem niet... Ik heb geen enkel bezwaar tegen een triootje met twee vrouwen en een man, als er maar geen serieuze relaties tussen die drie zijn...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Jah idd, ik zou wel eens een trio willen, 2 vrouwen - 1 man of 2 mannen - 1 vrouw maakt nie zoveel uit, maar ik zou t niet willen als (een van) die jongen(s) mijn vriend was... Ik zou t echt niet leuk vinden als ik mijn vriend een goeie vriendin van me zou beffen of neuken ofzo... *Jaloers*
Maar wat wel leuk is is veeeeel aandacht van beide mannen in een bepaalde situatie... Lijkt me wel relaxt eigenlijk!! *Profiteur*
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat vertrouwen moet van 2 kanten komen... Ik zou graag het bed delen met 2 vrouwen, maar dan niet als ik een vriendin heb, ik geloof nl. niet dat dat goed kan gaan, niet in mijn geval tenminste, kben niet goed genoeg van vertrouwen, wel te vertrouwen. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (maar zoals ik al zei is dat niet echt iets dat ik zelf zou willen uitvoeren....) |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik wil best een trio maar dan wel met twee meisjes... (ik, meisje en me vriend)
twee mannen in een bed lijkt me nogal ranzig om eerlijk te zijn... bovendien... ieder heeft toch twee handen en 1 mond... waarom zou een jongen dan moeite hebben twee meisjes te plezieren als die elkaar bezig kunnen houden? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik zou geen 'lul willen delen met een ander meisje', maar zou op zich wel een keer een MVV-triootje willen uitproberen, als er de goede situatie voor zou zijn... en dan niet als twee van de drie een relatie met elkaar hebben... ook geen MMV-triootje overigens... dat werkt niet, want de meesje jongens raken niet echt opgewonden van andere jongens, meisjes hebben daar met meisjes minder problemen mee... het onderwerp van je topic impliceert dat je eigenlijk wilt weten of je liever een duo of een trio hebt, nou, dan lijkt met z'n tweeën me toch leuker, dan kun je tenminste iemand je volledige aandacht geven je drukt je een beetje vreemd uit. Laatst gewijzigd op 21-01-2003 om 14:41. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
tuurlijk heb ik wel is aan een trio gedacht, dan doen jongens en meiden, maar er komen toch wel problemen van en ten tweede heb ik geen ander meisje nodig, als ik zonodig ook sex met een ander wil, dan dump ik eerst me vriendin wel en begin wat met die ander. Maar dat was niet echt me bedoeling want ben erg gelukkig nu |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik denk dat het in principe wel moet lukken 2 meisjes tegelijk te bevredigen, een jongen heeft immers een pielemuis, handen en een tong. Maar ik zou het niet willen, het lijkt me helemaal niks. Sex blijft voor mij toch iets voor 2 mensen.
|
Ik, een lul delen? lijkt net alsof hij d'r is om op te eten. maar...tja...ik denk dat als het een mooi meisje is, en slim ( bv ellen ten damme) ik haar de kans niet gaf om van de lul te genieten, ik eis al haar aandacht op
![]()
|
![]() |
hmm jah ik ga ooit (hopelijk) nog wat met triootjes experimenteren. ooit wil ik toch egt een keer MMV en dan vaginaal/anaal tegelijk meemaken
![]() ![]() ![]() .. begint met fantaseren.... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Dit of dat? De seksvariant! #2 Verwijderd | 500 | 18-08-2014 22:30 | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de persoon onder je? fizzle-fluffy | 500 | 11-05-2007 19:36 | |
Muziek |
31/01: burial chamber trio [(sunno)))...] + kawabata & pauvros @ worm 1.000.000 | 12 | 30-01-2007 08:17 | |
Muziek |
chris corsano, paul flaherty, etc. - 13+14 dec / r'dam 1.000.000 | 13 | 31-12-2006 15:09 | |
Muziek |
North Sea Jazz 2005 LeRatLuciano | 52 | 01-05-2005 19:58 |