Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2003, 15:30
wixxer
wixxer is offline
elke man droomt er wel eens van om een triootje te hebben met 2 vrouwen. Maar aangezien de man slechts een Lul heeft om de vrouw mee te plezieren kan deze man wel eens in de problemen komen wanneer er opeens 2 dames om aandacht vragen, de truk is om beide te plezieren. een vrouw heeft dit probleem immers niet zei heeft maar liefst 3 openingen waar zij de penis van de 2 mannen in kan opslaan.

de vraag is nu

-voor de dames: zou jij een lul willen delen met een ander meisje???

-voor de jongens: zou jij beide vrouwen tegelijkertijd kunnen entertainen???
Oud 18-01-2003, 16:22
Verwijderd
*schudt haar hoofd* Nee. Alleen met een meisje wil ik wel proberen, maar dan is die vent niet nodig hoor. En het lijkt me niks om gedeelde aandacht te krijgen :\

(2 mannen, helemaal als ze zelf bi zijn, lijkt me dan wel weer humor Maar niet echt iets om zelf uit te voeren...)
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
*schudt haar hoofd* Nee. Alleen met een meisje wil ik wel proberen, maar dan is die vent niet nodig hoor. En het lijkt me niks om gedeelde aandacht te krijgen :\
yepz, vind ik ook
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 17:24
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
nop zou ik niet willen
Oud 18-01-2003, 17:26
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
wixxer schreef:
Kom op zeg, een man is meer dan alleen een lul..
Maar ja, ik zou het wel doen denk ik, ligt eraan wie. Ik heb de ziekelijke neiging het ergens wel nice te vinden als een ander meisje iets met mijn vriend doet.. aan de andere kant vind ik dat we nu een gesloten relatie hebben en dat we elkaar trouw moeten blijven. Ik trek het dus ook weer niet.
Ik denk dat het wel okee zal zijn, maar als het met mijn vriend is ben ik bang hem kwijt te raken. Trio's kun je beter doen op gelijke basis, drie mensen die evenveel voor elkaar betekenen.
En met twee meisjes lijkt me ook wel okay..
En met twee mannen.. mmm.. kweet niet..

Maarja.. blaat..
Oud 18-01-2003, 21:38
AngelEyez
AngelEyez is offline
Heb liever alle aandacht voor mezelf, maar het lijkt me ook wel leuk eigenlijk om samen met een ander meisje een jongen helemaal gek te maken. Ik zou zoiets in ieder geval nooit met m'n vriend doen (als ik die zou hebben) wel met iemand waar ik voorderest niets mee heb anders zou ik echt jaloers worden volgens mij
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 14:45
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
wixxer schreef:
Elke man droomt er wel eens van om een triootje te hebben met 2 vrouwen.
Ik niet. Dus ik beantwoord die andere vragen van je ook niet.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 14:59
Justice
Justice is offline
Nuff Said
Oud 19-01-2003, 16:36
damaetas
damaetas is offline
vind er ni veel aan (noch 2vrouwen 1man als 2mannen 1 vrouw) dan is er toch altijd 1tje die er nbtje naast valt.
Oud 19-01-2003, 22:06
Verwijderd
kweet niet of ik dat zou kunnen, maar kzou het wel graag proberen, maar je zit in het geval van een vriendin wel met een vertrouwensprobleem, je zult goed af moeten spreken dat het alleen zo kan, en niet als de partner er niet bij is. Maar kvind het wel een heel interessant concept, een uitdaging zelfs
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 22:12
spunky
spunky is offline
Citaat:
azaziël schreef:
kweet niet of ik dat zou kunnen, maar kzou het wel graag proberen, maar je zit in het geval van een vriendin wel met een vertrouwensprobleem, je zult goed af moeten spreken dat het alleen zo kan, en niet als de partner er niet bij is. Maar kvind het wel een heel interessant concept, een uitdaging zelfs
Ben jij toevallig mijn vriend?
Die wil het erg graag, maar ik vertrouw hem niet...
Ik heb geen enkel bezwaar tegen een triootje met twee vrouwen en een man, als er maar geen serieuze relaties tussen die drie zijn...
Oud 19-01-2003, 22:16
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
spunky schreef:
Ik heb geen enkel bezwaar tegen een triootje met twee vrouwen en een man, als er maar geen serieuze relaties tussen die drie zijn...
Dat gevoel heeft iedereen met een vriend(in).
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 22:22
KiMZz
KiMZz is offline
Jah idd, ik zou wel eens een trio willen, 2 vrouwen - 1 man of 2 mannen - 1 vrouw maakt nie zoveel uit, maar ik zou t niet willen als (een van) die jongen(s) mijn vriend was... Ik zou t echt niet leuk vinden als ik mijn vriend een goeie vriendin van me zou beffen of neuken ofzo... *Jaloers*
Maar wat wel leuk is is veeeeel aandacht van beide mannen in een bepaalde situatie... Lijkt me wel relaxt eigenlijk!! *Profiteur*
Oud 19-01-2003, 22:23
Verwijderd
Citaat:
spunky schreef:
Nee, sorry...

Maar dat vertrouwen moet van 2 kanten komen... Ik zou graag het bed delen met 2 vrouwen, maar dan niet als ik een vriendin heb, ik geloof nl. niet dat dat goed kan gaan, niet in mijn geval tenminste, kben niet goed genoeg van vertrouwen, wel te vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 22:25
spunky
spunky is offline
Citaat:
azaziël schreef:
Nee, sorry...
Hè, jammer!

Citaat:
azaziël schreef:
Maar dat vertrouwen moet van 2 kanten komen... Ik zou graag het bed delen met 2 vrouwen, maar dan niet als ik een vriendin heb, ik geloof nl. niet dat dat goed kan gaan, niet in mijn geval tenminste, kben niet goed genoeg van vertrouwen, wel te vertrouwen.
Wie zou jij niet moeten vertrouwen dan? Ben je bang dat je vriendin er met het meisje vandoor gaat? Ofzo?
Oud 19-01-2003, 22:45
Groove-Coverage
Groove-Coverage is offline
IK wil helemaal geen trio, niet met een jongen en niet met een meisje, ik heb aan mijn eigen vriendin meer dan genoeg
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 11:53
Verwijderd
Citaat:
spunky schreef:
Hè, jammer!

Wie zou jij niet moeten vertrouwen dan? Ben je bang dat je vriendin er met het meisje vandoor gaat? Ofzo?
Nee, maar dat ze misschien de neiging krijgt om achter andere kerels aan te gaan omdat ik bij zo'n trio ook een andere vrouw heb gehad
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 12:07
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
voor de meisjes die t met 2 mannen willen doen hebben die dan ook intresse om dubbel gevuld te worden? dus:

vaginaal/anaal
vaginaal/oraal
anaal/oraal
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 12:45
Verwijderd
Citaat:
tja...? schreef:
voor de meisjes die t met 2 mannen willen doen hebben die dan ook intresse om dubbel gevuld te worden? dus:

vaginaal/anaal
vaginaal/oraal
anaal/oraal
Mr nee, dan maar omstebeurten

(maar zoals ik al zei is dat niet echt iets dat ik zelf zou willen uitvoeren....)
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 14:26
rock gek
rock gek is offline
Citaat:
Groove-Coverage schreef:
IK wil helemaal geen trio, niet met een jongen en niet met een meisje, ik heb aan mijn eigen vriendin meer dan genoeg
leest je vriendin dit ook ofzo slijmbal
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 10:13
Verwijderd
ik wil best een trio maar dan wel met twee meisjes... (ik, meisje en me vriend)
twee mannen in een bed lijkt me nogal ranzig om eerlijk te zijn... bovendien... ieder heeft toch twee handen en 1 mond... waarom zou een jongen dan moeite hebben twee meisjes te plezieren als die elkaar bezig kunnen houden?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 11:16
Nadia Durnen
Nadia Durnen is offline
Citaat:
*pixie* schreef:
ik wil best een trio maar dan wel met twee meisjes...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2003, 14:39
Verwijderd
Citaat:
wixxer schreef:
elke man droomt er wel eens van om een triootje te hebben met 2 vrouwen. Maar aangezien de man slechts een Lul heeft om de vrouw mee te plezieren kan deze man wel eens in de problemen komen wanneer er opeens 2 dames om aandacht vragen, de truk is om beide te plezieren. een vrouw heeft dit probleem immers niet zei heeft maar liefst 3 openingen waar zij de penis van de 2 mannen in kan opslaan.

de vraag is nu

-voor de jongens: zou jij beide vrouwen tegelijkertijd kunnen entertainen???
ehm... wixxer.... sex hebben is wel meer dan 'een penis opslaan in een opening' hoor en bij een trio is het niet de bedoeling dat 1 persoon de andere 2 gaat 'entertainen', maar dat iedereen elkaar 'entertaint'

ik zou geen 'lul willen delen met een ander meisje', maar zou op zich wel een keer een MVV-triootje willen uitproberen, als er de goede situatie voor zou zijn... en dan niet als twee van de drie een relatie met elkaar hebben... ook geen MMV-triootje overigens... dat werkt niet, want de meesje jongens raken niet echt opgewonden van andere jongens, meisjes hebben daar met meisjes minder problemen mee...
het onderwerp van je topic impliceert dat je eigenlijk wilt weten of je liever een duo of een trio hebt, nou, dan lijkt met z'n tweeën me toch leuker, dan kun je tenminste iemand je volledige aandacht geven

je drukt je een beetje vreemd uit.

Laatst gewijzigd op 21-01-2003 om 14:41.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 13:31
wixxer
wixxer is offline
Citaat:
sarahbressers schreef:
ehm... wixxer.... sex hebben is wel meer dan 'een penis opslaan in een opening' hoor en bij een trio is het niet de bedoeling dat 1 persoon de andere 2 gaat 'entertainen', maar dat iedereen elkaar 'entertaint'

ik zou geen 'lul willen delen met een ander meisje', maar zou op zich wel een keer een MVV-triootje willen uitproberen, als er de goede situatie voor zou zijn... en dan niet als twee van de drie een relatie met elkaar hebben... ook geen MMV-triootje overigens... dat werkt niet, want de meesje jongens raken niet echt opgewonden van andere jongens, meisjes hebben daar met meisjes minder problemen mee...
het onderwerp van je topic impliceert dat je eigenlijk wilt weten of je liever een duo of een trio hebt, nou, dan lijkt met z'n tweeën me toch leuker, dan kun je tenminste iemand je volledige aandacht geven

je drukt je een beetje vreemd uit.
je hebt wel gelijk, maar kvon geen andere manier om het uit te drukken
Oud 22-01-2003, 15:37
Nadia Durnen
Nadia Durnen is offline
Citaat:
wixxer schreef:
je hebt wel gelijk, maar kvon geen andere manier om het uit te drukken
Dat blijkt ook wel uit je signature
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 18:28
dit = mijn naam
dit = mijn naam is offline
jha tuurlijk wil ik dat, maar je vergeet iets,
de meisjes kunnen elkaar ook entertaine!!!
Oud 22-01-2003, 21:49
wixxer
wixxer is offline
Citaat:
dit = mijn naam schreef:
jha tuurlijk wil ik dat, maar je vergeet iets,
de meisjes kunnen elkaar ook entertaine!!!
was ik ni vergeten had ik gewoon weggelaten
Oud 23-01-2003, 03:05
Groove-Coverage
Groove-Coverage is offline
Citaat:
rock gek schreef:
leest je vriendin dit ook ofzo slijmbal
ja ze leest het wel, en nee dit heeft niets met slijmen te maken

tuurlijk heb ik wel is aan een trio gedacht, dan doen jongens en meiden, maar er komen toch wel problemen van en ten tweede heb ik geen ander meisje nodig, als ik zonodig ook sex met een ander wil, dan dump ik eerst me vriendin wel en begin wat met die ander.

Maar dat was niet echt me bedoeling want ben erg gelukkig nu
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 06:29
Thirsa
Thirsa is offline
Citaat:
Groove-Coverage schreef:
ja ze leest het wel, en nee dit heeft niets met slijmen te maken

tuurlijk heb ik wel is aan een trio gedacht, dan doen jongens en meiden, maar er komen toch wel problemen van en ten tweede heb ik geen ander meisje nodig, als ik zonodig ook sex met een ander wil, dan dump ik eerst me vriendin wel en begin wat met die ander.

Maar dat was niet echt me bedoeling want ben erg gelukkig nu
liev
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 10:29
Qimm
Qimm is offline
heb vannacht gedroomt over een trio, ja met mij erin ja

*heeft nu al spijt dit op het forum gezegd te hebben*
Oud 23-01-2003, 11:45
Verwijderd
zat ik erook in!?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef:

Verteeeeel?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 15:35
Verwijderd
Citaat:
wixxer schreef:
Nee. Zeker niet. Ik hou niet van trio'tjes en ik moet er al helemaal niet aan denken om mijn vriend te delen met iemand anders. Punt.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 18:12
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Ik denk dat het in principe wel moet lukken 2 meisjes tegelijk te bevredigen, een jongen heeft immers een pielemuis, handen en een tong. Maar ik zou het niet willen, het lijkt me helemaal niks. Sex blijft voor mij toch iets voor 2 mensen.
Oud 23-01-2003, 18:14
Verwijderd
Twee dames tegelijk entertainen is niet zo'n probleem, ze bevredigen wordt een ander verhaal.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 20:06
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Verteeeeel?
ahem... uhm je hoort het nog wel van me en nee jij met je leuke Calvin avatar (vergeet constent hoe je heet) was er niet bij
Oud 23-01-2003, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef:
ahem... uhm je hoort het nog wel van me en nee jij met je leuke Calvin avatar (vergeet constent hoe je heet) was er niet bij
jammer, en ik laat blijkbaar een stevige indruk achter, dat je mijn naam steeds vergeet...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 21:09
Jamai
Jamai is offline
ik heb laatst voor de eerste keer seks gehad met een meisje dat ik pas ken en het was echt helemaal perfect met haar
oh ik ben zo verliefd op haar en het duo was goed genoeg!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 22:52
Verwijderd
Citaat:
azaziël schreef:
jammer, en ik laat blijkbaar een stevige indruk achter, dat je mijn naam steeds vergeet...

En Qimm daar hou ik je aan!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 08:33
Optima
Optima is offline
Ik, een lul delen? lijkt net alsof hij d'r is om op te eten. maar...tja...ik denk dat als het een mooi meisje is, en slim ( bv ellen ten damme) ik haar de kans niet gaf om van de lul te genieten, ik eis al haar aandacht op
Oud 26-01-2003, 17:02
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
hmm jah ik ga ooit (hopelijk) nog wat met triootjes experimenteren. ooit wil ik toch egt een keer MMV en dan vaginaal/anaal tegelijk meemaken maarja VVM lijkt me ook leuk om met ze tweetjes de M helemaal gek te maken en VVV , achajah komt nog welus..

.. begint met fantaseren....
Oud 26-01-2003, 17:43
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef:

En Qimm daar hou ik je aan!
waaraan?
Oud 26-01-2003, 17:49
Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
Qimm schreef:
waaraan?
dat je d'r dat verteld, van je triosex-(natte)droom
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 17:52
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Reptile schreef:
dat je d'r dat verteld, van je triosex-(natte)droom
zo boeiend was het helaas niet hoor...
Oud 26-01-2003, 17:56
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
ach jah je moet er eens een keer over fantaseren als je in bed ligt ofzo... dan kan het best leuk worden
Oud 26-01-2003, 18:11
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
LaY-D NiCoLe schreef:
ach jah je moet er eens een keer over fantaseren als je in bed ligt ofzo... dan kan het best leuk worden
ben ik heel slecht in, heb korte attention span... ben zo weer ergens anders over aan het denken. Hehe blond he
Oud 26-01-2003, 18:14
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
tsja das baluh, ik heb er soms ook last vna
is best vervelend jah dan begin je te fantaseren en denk je ineens aan wat ik morge op school moet doen ofzo
Oud 27-01-2003, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef:

ik ook afgelopen week.. met drie meisjes... ik en nog twee... beetje gefrustreerd denk ik (ik heb nog nooit met een meisje gezoend en pas met twee jongens... ik wil meer maar me vriend ook nog houden.. jahaaaa)
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 14:12
dit = mijn naam
dit = mijn naam is offline
Ik ben voor trio met alleen meisjes
Oud 27-01-2003, 14:35
LaY-D NiCoLe
LaY-D NiCoLe is offline
Citaat:
dit = mijn naam schreef:
Ik ben voor trio met alleen meisjes

Regels voor berichten