Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2002, 15:55
anja
anja is offline
Als ik de verhalen hier en op het Seksualiteitsforum lees, lijkt het wel of er een echte knipkoorts (of scheerwoedde) is losgebarsten... alle meiden hier lijken wel een 'streepje' te hebben, of beter nog; tegenwoordig moet het helemaal 'kaal' om erbij te horen... de jongens geven ook een aardig zetje, want 'wie wil er nu een bek vol haren bij het likken' of ze willen 'geen oerwoud daar beneden'.

Nou ja, laat mij en m'n vriend dan maar lekker ouderwets zijn... de ladyshave komt bij mij alleen in omgeving van mijn schaamstreek in de zomer, en verder laat ik het lekker groeien. Ik snap echt niet waar iedereen zich zo druk over maakt... is er een nationale haar-fobie losgebarsten??? Ben ik de enige die dit zo ziet?
Oud 15-10-2002, 16:07
Verwijderd
ach joh maak je niet zo druk. iedereen doet wattie wil. trek je er toch nix van aan...

ik vind het gewoon fijn als het weg is... maar iedereen hefet zo zijn mening
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 16:19
Verwijderd
Tja, iedereen doet idd wat hij/zij wil... Als je het onzin vindt, doe je het niet, als je het mooier of fijner vindt, doe je het wel...
'k doe d'r niet aan hoor... helemaal niet nodig...
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 16:34
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
ik denk dat als je je dingen aantrekt wat anderen vinden, dan ... euh.. tja.. waar blijft dan je persoonlijkheid?

beetje cru
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 21:06
Vice
Vice is offline
ik knip het altijd voor ik ongesteld wordt
anders wordt het zo vies
Oud 16-10-2002, 06:00
ZHAzha
ZHAzha is offline
Hm, ik vind het zelf gewoon wat fijner.. zo'n grote bos schaamhaar vind ik gewoon vies..
En ik vind een streepje wel sexy staan.. en ik doe het niet voor mijn vriend.. maar als hij daar onder gaat met zijn mond.. mag dat alleen als al de haren weg zijn.
Oud 16-10-2002, 06:14
sofie3
sofie3 is offline
Ik werk het nooit bij, behalve in de zomer. Vriendje *wil* zelfs niet dat ik het afscheer! Dus als je er zelf geen problemen mee hebt, laat het gras dan maar groeien
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 13:25
Roos
Roos is offline
Ik vind het wel hygienisch om het bij te houden, en daarnaast ook veel mooier.
Oud 16-10-2002, 14:22
Verwijderd
pff.. ik was al bang dat ik echt afwijkend was ofzo.. heb ook geen streepjes, pijltjes, kaal, of zoiets dergelijks, scheer alleen de randjes beetje bij en knip het korter, gewoon omdat ik dat wel mooier vind.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 16:11
carla-tje
carla-tje is offline
Citaat:
Birgit schreef:
pff.. ik was al bang dat ik echt afwijkend was ofzo.. heb ook geen streepjes, pijltjes, kaal, of zoiets dergelijks, scheer alleen de randjes beetje bij en knip het korter, gewoon omdat ik dat wel mooier vind.
Me too... in de winter blijven zelfs de randjes staan... geen haan die er om kraait, en m'n vriendje vindt het ok zo!
Oud 16-10-2002, 22:08
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
rosi schreef:
Oud 16-10-2002, 22:34
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Birgit schreef:
Gelukkig
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 19:22
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
rosi schreef:
Oud 17-10-2002, 20:28
Verwijderd
Citaat:
anja schreef:
Als ik de verhalen hier en op het Seksualiteitsforum lees, lijkt het wel of er een echte knipkoorts (of scheerwoedde) is losgebarsten... alle meiden hier lijken wel een 'streepje' te hebben, of beter nog; tegenwoordig moet het helemaal 'kaal' om erbij te horen... de jongens geven ook een aardig zetje, want 'wie wil er nu een bek vol haren bij het likken' of ze willen 'geen oerwoud daar beneden'.

Nou ja, laat mij en m'n vriend dan maar lekker ouderwets zijn... de ladyshave komt bij mij alleen in omgeving van mijn schaamstreek in de zomer, en verder laat ik het lekker groeien. Ik snap echt niet waar iedereen zich zo druk over maakt... is er een nationale haar-fobie losgebarsten??? Ben ik de enige die dit zo ziet?
je hebt helemaal gelijk. laat alles maar lekker wild groeien.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef:
ik knip het altijd voor ik ongesteld wordt
anders wordt het zo vies
wassen?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 17:42
Verwijderd
ik kaal hoor!
niet altijd even kaal, ik scheer 't ook niet elke dag ofzow
om de anderhalve week ongeveer, 't wordt nooit langer dan een halve cm eigenlijk...
'k vind 't gewoon prettiger... (en m'n vriend ook)

(m'n vriend scheert z'n "bikinilijn" ook bij, en hij houdt het ook vrij kort, ik vind 't best fijn zo... gisteren was hij wat wild geweest, was er een hele hap uit, heeft ie alles er maar af gedaan, vond ik ook niet erg...)

xxx
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 21:04
she_devil
she_devil is offline
kvind dat scheren altijd een ware zelfkwelling!! tgaat bij mij altijd jeuken enzo. ik doe het alleen in de zomer en als ik ga zwemmen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten