Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je bedoelt toch wel zo'n raar (nep)leren ding met (nep)bont aan de binnenkant? Die je ook op het waterlooplein hebt enzo? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind mutsjes wel leuk, naja en die opmerkingen van 'heb je het koud of zo' komen eigenlijk alleen van leraren bij mij, en die maken standaard dat soort opmerkingen.. Ik irriteer me er niet aan hoor. En idd als mn haar echt totaal niet zit is een muts best handig. Ik draag ook wel 's zo'n 'halve' muts of zo (hoe leg ik dat nou weer uit). En hoedjes, en sjalen, en haarbanden.. |
![]() |
||
Citaat:
Bij mij mag ik gelukkig m'n mutsje op houden als ik in de klas zit. Dat is echt ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
ehh.. Ik heb zo'n oude mannen hoedje, en zo'n ehh verkeertesom pet, momenteel draag ik een zweetband om mijn hoofd (hou de zomer in je bol) met bijpassende zweetbandjes om mijn polsen.
Kan ik het goed verwoorden of niet... ![]()
|
Verwijderd
|
ik heb een donkerblauwe Carhartt beanie (zo 1 zonder omslag oid)
hij is wel geinig, voor als het echt koud is anders loop ik niet zo snel met een muts zo'n muts met van die oorflappen is ook wel leuk, ik had er 1 gezien van dickies, was erg leuk,maar wel duur en ik wist nie zeker of ik hem wel op zou doen /durven |
![]() |
|
![]() |
Mutsen draag ik vooral als ik het koud heb, dus tegen de kou. Soms omdat mijn haar niet zit of omdat het lief staat (volgens mijn vriend
![]() Ik heb een felgroene met Ernie en badeendje, een donkergroene van Waldkorn (ook als das te gebruiken), een grijze van de Hema (ook als das te gebruiken) en binnenkort waarschijnlijk een zwarte van de H&M omdat die zooooo fijn zit (heb hem voor mijn vriend in het groen gekocht en nou eis ik er eentje in het zwart terug ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi twintigste eeuw #1900 Haubenmeise | 500 | 03-12-2016 05:35 | |
De Kantine |
Leuke raadsels? floffy3 | 311 | 01-05-2012 10:36 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL-V? Tandpasta | 499 | 28-11-2003 22:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Lodewijk en Esmiralda - Een kaboutersage (de duistere kanten van de kabouterpolitiek) sublime | 6 | 28-07-2003 22:13 | |
Muziek |
BRRRRRRRRRR trance Lager-Lout | 116 | 16-08-2002 13:31 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |