![]() |
|
Verwijderd
|
geef mij maar een lekkere slanke/dunne jongen, een beetje spieren is leuk, maar breed? neej dank je...ik val op dun.
slotje? reageer dan gewoon normaal alsof je over het patser gedrag van die vent heen kijkt, dit is een gewoon topic, met een vraag als wat vinden vrouwen nou van breed en gespierd. maar ja, jullie hoeven niet naar mij te luisteren hoor, slotje! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik denk dat bij veel jongens het gespierd zijn voort komt uit onzekerheid. Zonder die 'extra' redden ze het niet, denken ze...
Zoiets zal het IMHO meestal wel zijn. En kom nou niet met je verhalen dat ik jaloers ben...want dat is 100% onzin.
|
![]() |
Je zit wel lekkerder in je vel als je een beetje gespierd bent en wat conditie hebt, dat er niks over je broek heen gaat hangen als je gaat zitten etc...
En als je het mij vraagt, maar je vroeg het aan vrouwen krijg je gewoon wel meer 'eerste-ontmoetings' aandacht. Wat dan snel afgelopen is als je een eikel bent ![]()
|
Hmmz....ik vind het nou niet echt mooi als alle spieren (te veel) zijn ontwikkeld....blokjesbuik vind ik wel mooi....maar liever niet zo'n brok spier....en gespierde nek vind ik ook niet mooi..maar dat is mijn mening
||
Citaat:
helemaal mee eens, leuke nickname heb je trouwens. Lekker tijgertje ![]() kwil trouwens nog wel even die foto zien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ook! sorry ik vin je als ik je zou zien gelijk al een arrogante bal.. en al helemaal nu ik dit zo lees! |
![]() |
|
![]() |
Sorry maar als je op complimentjes zit te wachten moet je niet bij mij zijn, en ik geloof ook dat de rest hier nogal van je walgt.
Van mij hoeft een gosre echt geen 6-pack te hebben enz enz... ik bedoel, mijn vriend ziet er goed uit maar wat er in da koppie van em zit, en in zn hart das nog veel beter |
![]() |
|
hhhmmmzzz... het klinkt idd een beetje patserig. als ik een jongen achterna kijk in bijv zwembad kijk ik of naar kont en dan naar hoofd, of eerst naar hoofd en dan naar kont, maar ik ga nou echt niet kijken of die een 6-packie heeft.
volgens mij probeer je hier alleen maar van die reacties te krijgen van: ow, wat lijk jij mij geweldig! ![]() nou die reactie krijg je niet van mij, sorry. probeer t maar op een ander forum ofzo. onzin??
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Vuurverleden Verwijderd | 0 | 11-06-2006 10:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Ook vrouwen moet priester, kardinaal en paus kunnen worden Cratus | 154 | 10-04-2006 20:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Isla Perdida Krisje | 10 | 06-02-2005 18:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal: Vragen Verwijderd | 4 | 27-01-2004 13:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
de bijbel klopt niet Korsakoff | 122 | 21-10-2003 17:18 |