Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar goed, ik snap zijn punt ook wel een beetje, althans ik kan me er enigzins iets bij voorstellen, mjah om het dan zo te zeggen....? Maar goed, het is nu wel in 1 keer duidelijk.. ![]()
||
Citaat:
Waarom vertel je hem niet gewoon dat je hem leuk vind. Misschien klikt het ook wel goed tussen jullie.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als ik ontzettend liefdesverdriet heb, klik ik niet op een link met "ZOOOOOOO VERLIEFD". Dan weet je dat er een lief verhaaltje komt. als je daar niet tegen kan, moet je er gewoon niet op klikken. Sim-pol ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kan een beetje slecht tegen kritiek...ook al was dat in dit geval ingebeeld, never mind ![]() ![]() |
![]() |
|
Ah joh Menno, dat zal best meevallen. Je moet je onzekerheid van je afzetten, dan heb je meteen al een andere uitstraling. Haha, hoor mij, das wel makkelijker gezegd dan gedaan....
En voor YamYam wil ik zeggen. Volgens mij is er geen middel tegen verliefdheid. Je moet het gewoon uitzieken, hoe erg dat soms ook is....
||
Citaat:
Het is gewoon kut.. maar je kunt er niets anders aan doen dan wachten tot het over gaat... ![]() en soms gaat het niet helemaal over en bloet het later weer op ![]()
||
Citaat:
Ten tweede... dat bedoel ik dus!!! Je moet niet denken : *Oew!, leuk meisje,...... jammer dat het toch niets word *. Je moet denken: *Oew, leuk meisje,..... die ga ik eens even laten zien dat ze met me uit moet om te zien wat voor een leuk iemand er op haar af is gekomen!!*
||
Citaat:
![]() Zou je daar niet iets aan gaan doen dan? Je kunt het tenminste toch proberen.... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe zeg je het? Verwijderd | 9 | 28-12-2009 16:14 |