![]() |
||
Citaat:
zekerweten ![]() ![]() hupza gawoon dr lekker laten genieten ik vermaak me daar wel ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn vriendje vindt het wel geil om te doen, alleen hij mag het niet zo vaak doen...
Ik weet niet ik vind het opzich wel lekker voelen hoor, alleen ik vind het zo'n ranzig idee... niet dat ik vies ben van mezelf, of wat dan ook, maar ik weet niet... en ook zoenen na het beffen dat vind ik echt ranzig... dan heb ik echt van die smaak kan ik me vriendje niet aandoen! Maar goed hij wil het wel heel graag doen, misschien moet ik het binnekort maar weer eens toelaten. |
![]() |
||
Citaat:
Jullie vinden het allebei lekker zie ik al! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Op de een of andere manier zit er niet genoeg druk achter ofzo, ik weet het ook niet ![]()
||
![]() |
Citaat:
Nee, het lijkt mij vrij normaal. Alleen even derop en derover is niet mijn idee van een complete vrijpartij.
|
Verwijderd
|
Je hoeft echt niet per se steriel te zijn, maar er is een verschil tussen gewoon normale lichaamsgeuren en -sappen en echt onhygiënische aangelegenheden.
Overigens vind ik het zelf ook geil, net als zo ongeveer elke man denk ik. Maar de smaak op zich vind ik echt niet fantastisch. Ik bedoel, ik zou echt niet een glas kutvocht willen drinken als ik niet geil was. Het is de combinatie van smaak, opwinding en gevoel aan je tong die het lekker maakt. Niet de smaak sec. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind niet dat èlke keer dat je vrijt er ook orale seks bij hoort. Zonder kan ook heel leuk/lekker zijn. Maar ik neem aan dat ik je daar niks nieuws mee vertel ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb er volgens mij een gevonden met een orale fixatie ![]() ![]() ![]()
|
Ik heb er nooit echt van kunnen genieten, op de een of andere manier voel ik me gewoon opgelaten en wat te geremd om echt helemaal los te laten.
Soms is het ook te 'kriebelig' en heb ik er liever wat meer druk bij, en dan doe ik die arme gozer een tongverlamming aan... ![]()
|
![]() |
hm vind et heerlijk als et bij me gedaan wordt! hij weet ook precies wat ie moet doen en anders geef ik em wel wat aanwijzingen
![]() om te doen vind ik ook heerlijk! maar dat vind ik sowieso bij orale sex, omdat je dan heerlijk kunt plagen en je alle 'macht' hebt ![]() kortom: heerlijk!
|
Ik vind het zeker geil en geweldig lekker om te onvangen.. en je kan me er zeer geil me krijgen
![]() Vroeger heb ik wel eens wat ge-expirimenteerd met meisjes en vond het niet super geil om et doen.. Het is gewoon leuk dat de ontvanger geniet net zoals bij pijpen..
Laatst gewijzigd op 16-10-2003 om 11:32. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat ik wel ooit eens vervelend heb gevonden was een meisje dat heel veelvuldig Lactacyd gebruikte om het extra 'schoon' te krijgen, ik had toen echt het idee dat ik een stuk zeep aan het likken was ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
De Kantine |
Hoe zijn die Saaiers die jij gemeet hebt? #1017 Verwijderd | 500 | 22-06-2010 18:51 | |
Seksualiteit |
vagina/anus geur tijdens het beffen.. kainie | 94 | 15-10-2003 07:31 | |
Seksualiteit |
stelling: vingeren is zilver, beffen is goud Orpa | 56 | 23-04-2003 12:54 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Seksualiteit |
[likken/beffen enz] Hoe maak ik haar helemaal gek ?? Verwijderd | 64 | 05-11-2002 12:59 |