Advertentie | |
|
![]() |
|
Thuis veel ruzie tussen mijn ouders en autistiche broer
Hij mag best veel maar als hij dan niet de dingen doet die worden geeist.Flipt mijn vader en slaat mijn brer dan met zijn blote hand maar ook met een stok en andere dingen Daardoor ga ik mezelf snijden en me in mezelf keren omdat ik dan niet met dingen die opschool gebeuren kan praten met ze.
||
Citaat:
Veel succes
|
Hoi allemaal
Vandaag een gesprek met mijn mentrix gehad en die heeft me per direckt naar vertrouwens persoon verwezen. Die zou me dan vanzelf komen ophalen nou dat zou inpresiepe vandaag nog niet gebeuren maar toch. Onder bloemschikken moest ik weer een namen toets doen nederlands en latijnse bloemen namen. Ik kon het nit en na de toets toen de cijvers kwamen wou ik de mijne niet horen en deed mijn oren dicht. Mijn mentrix kwam gelijk bij me en zei dta het niet erg was. 5 min later gaat ze de klas uit en kwam de vertrouwens persoon tegelijk toen zei terug kwam mee om met me te praten. Die heeft gelijk jeugdzorg gebelt en die moet ie morgen weer terug bellen voor een afspraak. Nu weet mijn moedre van niks en dta bijft zo want ik mag onder schooltijd naar jeugdzorg. Als het meezit krijg ik mijn zelfde maatschappelijkwerkster als de tijd hiervoor daar ben ik opgelucht over. Ik hoop het het me lukt en ga mijn bets doen om 100% eerlijk te zijn en alles te gaan vertellen. Groetjes en bedankt voor jullie steun Diane
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
(Goedkope) condooms Barca1 | 32 | 08-05-2014 12:35 | |
Software & Hardware |
[Browsers] Zoekmachine/startpagina blijft ongewild veranderen Maylena | 13 | 27-02-2014 23:53 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #67 rare kwast | 493 | 30-08-2006 22:19 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #66 rare kwast | 492 | 21-08-2006 15:48 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic # 57 moon | 489 | 01-05-2006 16:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Heb ik er wel goed aan gedaan? HipHopSter | 3 | 29-12-2001 02:58 |