Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ga even kijken.
||
Citaat:
1. Skype Click to Call 2. WPM17.8.0.3325 3. Malwarebytes Anti-Malware versie 1.75.0.1300 4. Adobe Flash Player 12 Plugin 5. Adobe Flash Player 12 ActiveX Het is zeker de 2e? WPM17.8.0.3325 Kan ik dat veilig verwijderen?
||
Citaat:
![]()
|
Oke, ik heb dat bestand dus verwijderd, toen eerst werkte het nog niet, bleef het weer naar ask veranderen.
Toen heb ik nog maar weer een scan met anti malwarebytes gedaan, deze 2 dingen gedetecteerd: Geheugenmodulen gedetecteerd: 1 C:\Program Files\Movies Toolbar\Datamngr\Datamngr.dll (PUP.Optional.Bandoo.A) -> Zal worden verwijderd tijdens het herstarten. Bestanden gedetecteerd: 1 C:\Program Files\Movies Toolbar\Datamngr\Datamngr.dll (PUP.Optional.Bandoo.A) -> Succesvol in quarantaine geplaatst en verwijderd. Toen moest ik dus mijn laptop opnieuw opstarten en na het opstarten werkte alles weer perfect. Merci ![]()
||
Citaat:
Dreamweaver vind je hier en notepad++ zonder sourceforge addware, daar.
|
Verwijderd
|
Ik had awesomehp en ask ook steeds en kreeg het ook niet weg, nu kwam ik er achter dat awesomehp je pc gebruikt om via jouw ip adress criminele activiteiten uitvoert en ook met je mee kan kijken, ik kreeg het maar niet weg en toen heb ik een systeemherstel gedaan en de pc teruggezet naar het moment dat deze wel nog goed werkte, nu heb ik er geen last meer van.
bij mij kwamen ask en awesomehp omdat ik een 1 of ander progamma had gedownload om een filmpje te kijken. |
![]() |
|
![]() |
Hee,
Ik heb nu sinds kort precies hetzelfde probleem mijn startpagina blijft ongewild veranderen in ''nationzoom'' terwijl ik het heb ingesteld op google. Ik heb wellicht alles geprobeerd het te veranderen: site blokkeren, alles wat ik in de tijd van dit jaar heb gedowload verwijderd, virusscanner overheen laten lopen en virussen verwijderen, echt alles dus. Ik ben helaas niet zo technisch en wil dit probleem graag zelf zo snel mogelijk op lossen! ik ben echt radeloos dus help pleas.... Alvast bedankt!!!!! gr Mboscholier |
![]() |
|
Verwijderd
|
dan heb je adware
je hebt toegang gegeven tot je computer (via zo'n terms of service) dus het word niet gezien als een virus en vaak ook niet gedetecteerd door antivirus programma's probeer dit eens: http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/ speciaal gemaakt om adware te verwijderen |
Advertentie |
|
![]() |
|
|