Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2002, 10:11
luckyleo
luckyleo is offline
He,
Voor mijn auto (Fiat Panda) ben ik opzoek naar een goede autoradio met cd-speler en eventueel boxen erbij.
Heeff wat in de aanbieding of weet iemand misschien waar ik dit op internet kan vinden (naast de veilingssites)?

Alvast bedankt!

Groeten, Leon
Advertentie
Oud 27-09-2002, 15:02
Verwijderd
www.pioneer.com

www.halfords.nl
Oud 27-09-2002, 23:10
Genesis
Genesis is offline
Ik heb voor jou een Pioneer autoradio met 4x45 watt versterker, 3d 'entertainment' display en 12 cd wisselaar, tweemaal een 4x150 watt pioneer versterker van de RS lijn, 4 x 200 Watt 4weg RS pioneer speakers, en nog 4 kleinere ronde 2-weg pioneer boxen (100 watt ofzoow)
Heb misschien nog wel ergens een kenwood free-air subwoofer voor je, dat is een 500watt, moet ik alleen even zoeken, weet niet of ik die nog heb
en euhm.. dan heb ik natuurlijk nog hele ladingen speakerkabel van goede kwaliteit, stroomkabels voor de versterker, aansluitkabels voor de sub, en euhm.. mjah dat was het weer voor vandaag

Doe een bod voor het een of het ander, bij de hele partij krijg je duidelijke korting

Genesis
Oud 02-10-2002, 14:14
luckyleo
luckyleo is offline
ik zal even met mijn vader overleggen en dan hoor je een eventueel bod
Oud 02-10-2002, 19:54
running spirit
running spirit is offline
ga je al dat spul in een fiat panda doen?!?!?!?!? beetje onzinnig of niet als het nou een fiat brava was okay dan nog maar een panda is echt een noob auto
Oud 03-10-2002, 20:00
ice-dive
ice-dive is offline
Citaat:
running spirit schreef:
ga je al dat spul in een fiat panda doen?!?!?!?!? beetje onzinnig of niet als het nou een fiat brava was okay dan nog maar een panda is echt een noob auto
pfff, d'r is niks zo stoer als: een Fiat panda (of Peugeot 205) lekkere stereo erin, goeie bass en dan raampjes open en vol de bass open (de auto valt half uit elkaar ) en het liefst dan nog K3 draaien !!
Oud 03-10-2002, 20:02
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Een Fiat Panda is 1337 man!
Oud 03-10-2002, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Een Fiat Panda is 1337 man!
vooral als ze ineens achter je auto staan
Oud 03-10-2002, 21:48
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
running spirit schreef:
Fiat Panda is een mooi klein, handig, overzichtelijk en degelijk autotje. En Hazes zal mooi uit de speakers schallen!
Advertentie

Regels voor berichten