![]() |
||
Citaat:
Ik woon op mezelf, en ze komt hier regelmatig op visite, maar ze mag niet blijven slapen.
|
Mijn ouders dachten er ook zo over maar dat was voor ze de pil nam dan waren ze altijd bezig van zie uit wa je doet met dat meisje eh, zie da er geen ongelukjes gebeuren he wat ze niet wisten is dat ik al sex had vanaf de eerste maand en 1 dag. En dat ik het al kinda heel veel had gedaan. Nu ze aan de pil is hebbe onze beide ouders er niet echt veel meer op aan te merken, enigste wa ze nu nog doen is lachen
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Whahahahaha!!!!! ![]() ![]() ![]() Ik heb bijna twee jaar met mijn vriend en mijn ouders willen of zien het gewoon niet... Tssk.. Naja, en da's een probleem... overigens (edit): ik deed het pas echt met hem na 1,5 jaar, hoor! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik ken dit verhaal wel een beetje ja..
Ik ben 16 en heb nu zo'n 13 maanden met m'n vriend. We slapen elk weekend bij elkaar, en vaak donderdags en vrijdags ook, en als het uitkomt doordeweeks ook wel eens. En dan nog denkt m'n moeder dat we nix doen.. Ze heeft me meerdere keren duidelijk gemaakt dat ze me nog veel te jong vindt, en dat hij alleen mag blijven slapen als er nix gebeurt. Toen ze dat vertelde, durfde ik dus ook niet te vertellen dat er heus wel eens iets gebeurt, dat dat best normaal is als je al meer dan een jaar met iemand hebt.. ![]() Dus toen (zo'n maand of 4, 5 geleden denk ik)heb ik het (stom stom) ontkend, en gezegd dat er inderdaad nog nix gaande is. M'n vriend vindt dit stom, hij vindt dat ik het gewoon had moeten vertellen, maar als ik dat gedaan had, dan zou m'n moeder heel anders tegen m'n vriend aankijken, en dan zou ie zeker niet mogen blijven slapen! Ik vind het eigenlijk maar hypocriet, dat ze nog steeds denkt dat ik de eeuwige maagd ben ofzow. Ik bedoel, ze heeft wel meerdere keren geklaagd dat ze niet kon slapen omdat ons bed zo kraakte, of we ons voortaan minder vaak willen omdraaien (!!), en ze vroeg zich ook af wat voor vlek er op m'n beddegoed zat. Ik zei: wat denk je? Toen zei ze dat ze het niet wist...
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En hij heeft al een paar keer aan m'n vriend gevraagd (als ie bij me bleef slapen) of ie rustig aan wou doen, omdat m'n pa ook goed wil slapen ![]()
|||
Citaat:
Ik heb 'erger' gezien. Citaat:
Haar ouders zijn nogal streng gereformeerd.
|
![]() |
Kmag wel logeren bij m'n vriend, m'n vriend ook bij mij. Maar als ze zouden denken of weten dat we 'het' zouden doen dan zal dat bij elkaar mogen blijven slapen wel een stuk moelijker worden denk ik. Niet dat ze dat zeggen, maar toch. Ik vroeg laatst aan m'n moeder of ik binnenkort aan de pil mocht, toen zei ze nu nog niet, maar als je tegen de zomer nog steeds wilt dan vast wel. Alsof we al die tijd wel zullen wachten. Kvraag me weleens af hoelang zij vroeger gewacht hebben..niet dat ik 't wil weten ofzow.
Hee, dus eigenlijk is hun reactie best logisch. Ik hoef echt niet te weten wat hun 's nachts allemaal uitspoken, nee dank je, laat mij maar met 't idee rondlopen dat ze nix doen, ook al weet ik wel beter. Maybe (waarschijnlijk wel dus) hebben zij wel hetzelfde idee. Zo van, ik vind het best, zolang ik er maar het preciese niet van weet, en er niets mee te maken krijg.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() [Dit bericht is aangepast door Sanuelya (18-12-2001).] |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Optima schreef:
[B]Mijn ouders weten dat ik al lag seks heb. Dat ik met mijn vorige vriend ongeveer een maand nodig had om mijn maagdelijkheid te verliezen. Maar dat is dan ook het enige wat ze weten, of willen weten. Wat ze niet weten is dat ik daaropvolgens iedere week intensief (nouja dat liep ook wel af) seks gehad heb. Nu heb ik een nieuwe vriend, ondertussen ook seksueeel avtief, maar mijn vader gedraagt zich nog alsof ik het maar één keer gedana heb? Hoe kan het in die vent zijn hoofd opkomen, als ik een half jaar ieder weekend bleef overnachten? En nu zou ik ineens geen seks hebben met mijn vriend? ARG echt vreselijk om hier mee om te gaan, ik doe het doodsimpel niet, want ik kan het toch niet aan die vent zijn vestand brengen....alsof het niet mogelijk zou zijn dat ik al (erg) seksueel actief was.... Wat lig je nou te zanikken meid, wat boeit het nou of je vader nou zo naief is. Hij heeft toch geen invloed op je seksleven. Zoek een hobby... JinX |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar we wonen zo ver van elkaar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ach mensen... moeders he... zucht.. ik heb er ook zo een.. en dan nog een vader ook aagghhhgrrrrr ![]() maar wie weet worden wij later ook wel zo met onze kindjes ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
is het niet mogelijk om jullie (van de mensen van wie de ouders niet toelaten) ouders gewoon een keer de deur uit te werken en dan stiekem jullie vriend of vriendin uit te nodigen? desnoods stuur je een brief naar jezelf
geachte mevrouw/meneer bla, u bent door de postcode loterij notaris uitgeloot om een musical te bezoeken in ...(noem plaats aan andere kant van het land) op ...(bewuste dag) nou daar zijn zijn ze wel 4 uur druk mee of laat je 'arme' vriend of vriendin de laatste bus of trein missen als ze ver weg wonen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ouders ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai #1116 Verwijderd | 500 | 09-09-2010 13:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
LA laat ouders uiterlijk kind kiezen De Veroorzaker | 40 | 09-03-2009 15:27 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #48 moon | 487 | 24-01-2006 19:11 | |
Liefde & Relatie |
Het is een nacht. Verwijderd | 75 | 25-08-2004 20:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Stelling: Sinterklaasfeest is hypocriet Knutselsmurfie | 33 | 08-07-2002 17:18 | |
Seksualiteit |
Betrapt... Wat zou jij doen? Soullar | 68 | 11-04-2002 18:22 |