Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2001, 21:02
Optima
Optima is offline
Mijn ouders weten dat ik al lag seks heb. Dat ik met mijn vorige vriend ongeveer een maand nodig had om mijn maagdelijkheid te verliezen. Maar dat is dan ook het enige wat ze weten, of willen weten. Wat ze niet weten is dat ik daaropvolgens iedere week intensief (nouja dat liep ook wel af) seks gehad heb.

Nu heb ik een nieuwe vriend, ondertussen ook seksueeel avtief, maar mijn vader gedraagt zich nog alsof ik het maar één keer gedana heb? Hoe kan het in die vent zijn hoofd opkomen, als ik een half jaar ieder weekend bleef overnachten? En nu zou ik ineens geen seks hebben met mijn vriend?

ARG echt vreselijk om hier mee om te gaan, ik doe het doodsimpel niet, want ik kan het toch niet aan die vent zijn vestand brengen....alsof het niet mogelijk zou zijn dat ik al (erg) seksueel actief was....
Oud 15-12-2001, 21:58
Balance
Balance is offline
haha, mijn moeder vroeg toen het uit was met mijn vriend (kheb drie maanden met hem gehad)
'hebben jullie gezoend?'

16 + 3 maanden met mijn vriend...
hahaha
Oud 15-12-2001, 23:05
Gwen.
Gwen. is offline
Ouders kunnen daar zo stom over doen . Net als de kwestie van bij elkaar blijven slapen. Wat boeit het, wat je in zo'n nacht kan doen kan je net zo goed 's middags doen of 's avonds als je bij elkaar bent. En als je bij elkaar blijft slapen heb je geen problemen van dat je elkaar thuis moet brengen of alleen moet fietsen door de Grote Boze Nacht.
Oud 16-12-2001, 09:36
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
linda85 schreef:
haha, mijn moeder vroeg toen het uit was met mijn vriend (kheb drie maanden met hem gehad)
'hebben jullie gezoend?'
die is wel heel erg goed

wat zei je en hoe reageerde ze precies??? Maffe moeder heb je joh!!!

Maja, Optima, ik heb geen ervaring met je sitautie en kan je ook geen advies geven...
Oud 16-12-2001, 11:42
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Net als de kwestie van bij elkaar blijven slapen. Wat boeit het, wat je in zo'n nacht kan doen kan je net zo goed 's middags doen of 's avonds als je bij elkaar bent.
De ouders van mijn vriendin doen daar ook moeilijk over.
Ik woon op mezelf, en ze komt hier regelmatig op visite, maar ze mag niet blijven slapen.
Oud 16-12-2001, 22:55
Heartbeat
Heartbeat is offline
Mijn ouders dachten er ook zo over maar dat was voor ze de pil nam dan waren ze altijd bezig van zie uit wa je doet met dat meisje eh, zie da er geen ongelukjes gebeuren he wat ze niet wisten is dat ik al sex had vanaf de eerste maand en 1 dag. En dat ik het al kinda heel veel had gedaan. Nu ze aan de pil is hebbe onze beide ouders er niet echt veel meer op aan te merken, enigste wa ze nu nog doen is lachen over zulke zaken en ons overbesekste mensen noemen
Oud 17-12-2001, 00:01
Soullar
Soullar is offline
met die van mij kan ik het over sex hebben bij het ontbijd
Oud 17-12-2001, 02:33
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
De ouders van mijn vriendin doen daar ook moeilijk over.
Ik woon op mezelf, en ze komt hier regelmatig op visite, maar ze mag niet blijven slapen.
Hoe oud is jouw vriendin dan??
Oud 17-12-2001, 11:05
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
linda85 schreef:
hahaha

Sorry? Dus het is logisch dat je in 3 maanden tijd alles maar doet? Alles al uitgeprobeerd hebt? Voor jou misschien, en het is ook niet raar om het te doen, maar om nou te gaan zeggen dat het vanzelfsprekend is....
Oud 17-12-2001, 12:30
Verwijderd
Citaat:
linda85 schreef:
'hebben jullie gezoend?'

hahaha

Klinkt bekend... Mijn vader na 3 maanden ziet ons zoenen: "zo, eh... dus, eh, jullie zoenen al?"
Whahahahaha!!!!!
Ik heb bijna twee jaar met mijn vriend en mijn ouders willen of zien het gewoon niet... Tssk..
Naja, en da's een probleem...

overigens (edit): ik deed het pas echt met hem na 1,5 jaar, hoor!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 15:57
In_flames
In_flames is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Net als de kwestie van bij elkaar blijven slapen. Wat boeit het, wat je in zo'n nacht kan doen kan je net zo goed 's middags doen of 's avonds als je bij elkaar bent. En als je bij elkaar blijft slapen heb je geen problemen van dat je elkaar thuis moet brengen of alleen moet fietsen door de Grote Boze Nacht.

Ze weten heus wel dat je het in de middag doet, maar als ze zeggen dat je bij elkaar mag slapen geven ze in feite toestemming en dat willen ze niet.

Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 16:27
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Scorpion3000 schreef:
17 jaar
Oud 17-12-2001, 16:35
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

17 jaar
Pedo!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 16:52
***sweetheart***
***sweetheart*** is offline
ik zou het gewoon een keertje met hem erover hebben
Oud 17-12-2001, 16:57
Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Citaat:
Scorpion3000 schreef:
17 jaar
Jah, dat is inderdaad net zo'n cruciale leeftijd waarbij meiden van sommige ouders alles mogen en van sommigen niets
Oud 17-12-2001, 17:27
Yolcu
Yolcu is offline
Ik ken dit verhaal wel een beetje ja..
Ik ben 16 en heb nu zo'n 13 maanden met m'n vriend. We slapen elk weekend bij elkaar, en vaak donderdags en vrijdags ook, en als het uitkomt doordeweeks ook wel eens. En dan nog denkt m'n moeder dat we nix doen..

Ze heeft me meerdere keren duidelijk gemaakt dat ze me nog veel te jong vindt, en dat hij alleen mag blijven slapen als er nix gebeurt. Toen ze dat vertelde, durfde ik dus ook niet te vertellen dat er heus wel eens iets gebeurt, dat dat best normaal is als je al meer dan een jaar met iemand hebt..

Dus toen (zo'n maand of 4, 5 geleden denk ik)heb ik het (stom stom) ontkend, en gezegd dat er inderdaad nog nix gaande is. M'n vriend vindt dit stom, hij vindt dat ik het gewoon had moeten vertellen, maar als ik dat gedaan had, dan zou m'n moeder heel anders tegen m'n vriend aankijken, en dan zou ie zeker niet mogen blijven slapen!

Ik vind het eigenlijk maar hypocriet, dat ze nog steeds denkt dat ik de eeuwige maagd ben ofzow. Ik bedoel, ze heeft wel meerdere keren geklaagd dat ze niet kon slapen omdat ons bed zo kraakte, of we ons voortaan minder vaak willen omdraaien (!!), en ze vroeg zich ook af wat voor vlek er op m'n beddegoed zat. Ik zei: wat denk je? Toen zei ze dat ze het niet wist...
Oud 17-12-2001, 18:35
Verwijderd
me ouders doen/deden daar absoluut niet moeilijk over en de zijne ook niet. we wonen namelijk ook nog eens heel ver van elkaar af dus jah...wel makkelijk dat je dan kan logeren.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 19:46
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Unique schreef:
Ik vind het eigenlijk maar hypocriet, dat ze nog steeds denkt dat ik de eeuwige maagd ben ofzow. Ik bedoel, ze heeft wel meerdere keren geklaagd dat ze niet kon slapen omdat ons bed zo kraakte, of we ons voortaan minder vaak willen omdraaien (!!), en ze vroeg zich ook af wat voor vlek er op m'n beddegoed zat. Ik zei: wat denk je? Toen zei ze dat ze het niet wist...
Sjeeezzzz hoe bedoel je "ogen dicht ik wil het niet weten"-actie van je ma
Oud 17-12-2001, 20:50
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
Soullar schreef:
Sjeeezzzz hoe bedoel je "ogen dicht ik wil het niet weten"-actie van je ma

Inderdaad. Ik vind het ook maar raar. M'n vader is heel anders, die klopte een keer op de deur toen we bezig waren, toen ik heel geschrokken "neeeeheeeee" riep, toen zei ie heel droog: 'stoor ik??'

En hij heeft al een paar keer aan m'n vriend gevraagd (als ie bij me bleef slapen) of ie rustig aan wou doen, omdat m'n pa ook goed wil slapen
Oud 17-12-2001, 22:16
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Pedo!
nou nou...het scheelt maar één jaartje
Ik heb 'erger' gezien.

Citaat:
Scorpion3000 schreef:
Jah, dat is inderdaad net zo'n cruciale leeftijd waarbij meiden van sommige ouders alles mogen en van sommigen niets
Leeftijd is het probleem niet denk ik.
Haar ouders zijn nogal streng gereformeerd.
Oud 18-12-2001, 14:10
Passoa
Passoa is offline
Kmag wel logeren bij m'n vriend, m'n vriend ook bij mij. Maar als ze zouden denken of weten dat we 'het' zouden doen dan zal dat bij elkaar mogen blijven slapen wel een stuk moelijker worden denk ik. Niet dat ze dat zeggen, maar toch. Ik vroeg laatst aan m'n moeder of ik binnenkort aan de pil mocht, toen zei ze nu nog niet, maar als je tegen de zomer nog steeds wilt dan vast wel. Alsof we al die tijd wel zullen wachten. Kvraag me weleens af hoelang zij vroeger gewacht hebben..niet dat ik 't wil weten ofzow.
Hee, dus eigenlijk is hun reactie best logisch. Ik hoef echt niet te weten wat hun 's nachts allemaal uitspoken, nee dank je, laat mij maar met 't idee rondlopen dat ze nix doen, ook al weet ik wel beter. Maybe (waarschijnlijk wel dus) hebben zij wel hetzelfde idee. Zo van, ik vind het best, zolang ik er maar het preciese niet van weet, en er niets mee te maken krijg..
Met citaat reageren
Oud 18-12-2001, 14:18
Sanuelya
Sanuelya is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Ouders kunnen daar zo stom over doen . Net als de kwestie van bij elkaar blijven slapen. Wat boeit het, wat je in zo'n nacht kan doen kan je net zo goed 's middags doen of 's avonds als je bij elkaar bent. En als je bij elkaar blijft slapen heb je geen problemen van dat je elkaar thuis moet brengen of alleen moet fietsen door de Grote Boze Nacht.

Daar ben ik het nou helemaal mee eens! De ouders van mijn vriend denken dus dat er als hij blijft slapen IETS gebeurd...maar de hele zaterdag avond (van 19:00 tot 24:00) Is geen probleem?!?!?!?!?

[Dit bericht is aangepast door Sanuelya (18-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 10:57
JinX_the_Pioneer
JinX_the_Pioneer is offline
[QUOTE]Optima schreef:
[B]Mijn ouders weten dat ik al lag seks heb. Dat ik met mijn vorige vriend ongeveer een maand nodig had om mijn maagdelijkheid te verliezen. Maar dat is dan ook het enige wat ze weten, of willen weten. Wat ze niet weten is dat ik daaropvolgens iedere week intensief (nouja dat liep ook wel af) seks gehad heb.

Nu heb ik een nieuwe vriend, ondertussen ook seksueeel avtief, maar mijn vader gedraagt zich nog alsof ik het maar één keer gedana heb? Hoe kan het in die vent zijn hoofd opkomen, als ik een half jaar ieder weekend bleef overnachten? En nu zou ik ineens geen seks hebben met mijn vriend?

ARG echt vreselijk om hier mee om te gaan, ik doe het doodsimpel niet, want ik kan het toch niet aan die vent zijn vestand brengen....alsof het niet mogelijk zou zijn dat ik al (erg) seksueel actief was....

Wat lig je nou te zanikken meid, wat boeit het nou of je vader nou zo naief is. Hij heeft toch geen invloed op je seksleven. Zoek een hobby...

JinX

Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 11:05
TransparenT
TransparenT is offline
De ouders van mijn vriend doen er niet moeilijk over, ik mag gewoon bij hem in bed slapen, mijn mijn ouders (mijn moeder eigenlijk) laten dat echt niet doorgaan! Als mijn vriend zou komen logeren, moet ik bij mijn broertje op de kamer slapen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 13:57
Princess Vampiria
Princess Vampiria is offline
Citaat:
TransparenT schreef:
De ouders van mijn vriend doen er niet moeilijk over, ik mag gewoon bij hem in bed slapen, mijn mijn ouders (mijn moeder eigenlijk) laten dat echt niet doorgaan! Als mijn vriend zou komen logeren, moet ik bij mijn broertje op de kamer slapen denk ik.
Ik denk dat ik ook met hetzelfde probleem zit. Hierbij komt dat het nogal snel gaat tussen mij en mijn vriend en dat mijn ouders vast niet kunnen/willen begrijpen dat we al iets gaan doen na 4 weken (wat overigens echt nog niet het snelste is wat ik heb gehoord van anderen ). Die kunnen zich ook niet voorstellen hoe wij ons voelen en dus zal het ook nog wel een tijdje duren voor ik bij hem, of hij bij mij(wat nog moeilijker wordt) mag slapen.
Maar we wonen zo ver van elkaar En das heel moeilijk, en gewoon vervelend als je dan maar één dagje samen hebt. Maar mijn moeder vindt het "niet nodig" om bij hem te overnachten. Die vindt het al "niet nodig" dat ie elk weekend komt. Zij snapt echt niet wat er tussen ons is, ze is blind...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Le Petit Prince schreef:
Sorry? Dus het is logisch dat je in 3 maanden tijd alles maar doet? Alles al uitgeprobeerd hebt? Voor jou misschien, en het is ook niet raar om het te doen, maar om nou te gaan zeggen dat het vanzelfsprekend is....
Ik denk dat ze hier bedoeld dat ze na die 3 maand met haar vriend wel al gezoend heeft (verder weet ik ook niet) maar das toch wel al uuh, redelijk (duuuuh) vanzelfsprekend.
Ach mensen... moeders he... zucht.. ik heb er ook zo een.. en dan nog een vader ook aagghhhgrrrrr

maar wie weet worden wij later ook wel zo met onze kindjes

Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 14:56
^AmArU^
^AmArU^ is offline
is het niet mogelijk om jullie (van de mensen van wie de ouders niet toelaten) ouders gewoon een keer de deur uit te werken en dan stiekem jullie vriend of vriendin uit te nodigen? desnoods stuur je een brief naar jezelf
geachte mevrouw/meneer bla, u bent door de postcode loterij notaris uitgeloot om een musical te bezoeken in ...(noem plaats aan andere kant van het land) op ...(bewuste dag)
nou
daar zijn zijn ze wel 4 uur druk mee
of laat je 'arme' vriend of vriendin de laatste bus of trein missen als ze ver weg wonen
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 15:08
sanne60
sanne60 is offline
Nja..soms vraag je je af of ouders zelf nooit jong zijn geweest.. Mijn moeder vroeg of ze bij mijn (inmiddels ex)vriend wel een logeerkamer hadden ...tuurlijk mam
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 15:19
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
sanne60 schreef:
Nja..soms vraag je je af of ouders zelf nooit jong zijn geweest.. Mijn moeder vroeg of ze bij mijn (inmiddels ex)vriend wel een logeerkamer hadden ...tuurlijk mam

LOL
Met citaat reageren
Oud 05-02-2002, 21:59
Stevill
Stevill is offline
nou zallik je ff de manier geven om je ouders het te weten te brengen laat gebruikte condooms of strips een dag liggen en om ze een beetje te schokeren kun je er ook op een gegeven dag 13 neerleggen ofzo
Oud 07-02-2002, 17:10
laydee
laydee is offline
Het is idd heel vervelend zulke acties van ouders, maar vinden wij het ook niet raar om te weten dat onze ouders ook sex hebben? Spreek natuurlijk alleen voor mezelf, maar weet dat er ook andere mensen zijn die ook aan dat idee moeten wennen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2002, 17:18
girl4you
girl4you is offline
Citaat:
Optima schreef:
Mijn ouders weten dat ik al lag seks heb. Dat ik met mijn vorige vriend ongeveer een maand nodig had om mijn maagdelijkheid te verliezen. Maar dat is dan ook het enige wat ze weten, of willen weten. Wat ze niet weten is dat ik daaropvolgens iedere week intensief (nouja dat liep ook wel af) seks gehad heb.

zoiets heb ik ook..ja nou me ma en pa wete dat ik het al doe met me vriend ....en ik mag wel naar boven met hem maar ik mag nix doen .. ja beetje strele maar niet HET...dat kan ze toch niet verbiede..ik weet nu hoe het voelt...en als je geil bent en je wilt het doen kan je die gevoelens toch niet opeens wegdrukken ?? dat vindt ik oo kecht kut.. en we doen het wel gewoon maar we moete ook weer oppassen dat me ma niet binnenkomt lope .. heb geen slot ..en ze heeft ons een x bijna betrapt en toen zei ze van ..de volgende klop ik niet mer kom i kzo binnelope ....
ouders ik kan ze af en toe wel wat doen
Oud 07-02-2002, 17:24
girl4you
girl4you is offline
Citaat:
TransparenT schreef:
zeker hetzelfde probleem zei me ma nog laatst als je vriendhier blijft slape ga jij bij je zus op de kamer en hij in jou bed .... oww wat heb je daar nu weer aan
Oud 07-02-2002, 17:48
feline
feline is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
is het niet mogelijk om jullie (van de mensen van wie de ouders niet toelaten) ouders gewoon een keer de deur uit te werken en dan stiekem jullie vriend of vriendin uit te nodigen? desnoods stuur je een brief naar jezelf
geachte mevrouw/meneer bla, u bent door de postcode loterij notaris uitgeloot om een musical te bezoeken in ...(noem plaats aan andere kant van het land) op ...(bewuste dag)
nou
daar zijn zijn ze wel 4 uur druk mee
of laat je 'arme' vriend of vriendin de laatste bus of trein missen als ze ver weg wonen

Ja, dan kan je lekker een nacht flink tekeer gaan, en dan is het hele probleem opgelost.

Regels voor berichten