![]() |
|
Verwijderd
|
sommige meisjes hebben hele lelijke platte nagels, dan moet je ze dus niet lang hebben. ikzelf heb wel lang nagels, gewoon omdat dat bij mijn nagels goed kan en ik het wel geinig vind. maar over het algemeen vind ik lange nagels niet zo mooi.
ik kan lange nagels beter schoonhouden, omdat ik dan de hele dag met de ene lange nagel de andere zit schoon te maken ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb ze zelf altijd lang, omdat ik dat gewoon gewend ben en als er een afbreekt dan voelt dat echt heel erg irritant! ik lak ze ook altijd (nu blauw/paars achtig) en soms laat ik ze gewoon normaal (wel met en doorzichtig laagje).
korte nagels vind ik echt lelijk!(maar dat is mijn mening)
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar als je al je hele leven nagelbijt, en dan ineens niet meer, dan krijg je zomaar lange nagels, en dat zorgt ook voor opschudding hoor! ![]()
|
![]() |
Ik hou van lange nagels, maar als ze te lang worden of gaan scheuren knip ik ze lekker kort.Nu zijn ze mooi kort, ik vijl mijn nagels ook vaak en doe soms een licht kleurtje op. MIjn nagels zijn best sterk dus lange nagels zijn geen probleem
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Schaamhaar jongens bartwelten | 26 | 02-06-2012 14:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten... (vragenlijstje erbij =p) Sjanna | 229 | 03-01-2006 13:58 | |
Seksualiteit |
Kleine borsten (vragenlijst erbij) reageer please! Sjanna | 6 | 23-07-2005 19:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
vriendjes en schaamhaar... freaQiegirl | 8 | 22-08-2003 18:57 | |
Psychologie |
verschil jongens en meiden cultuur light fighter | 18 | 05-01-2003 11:18 | |
Seksualiteit |
schaamhaar bijhouden bij jongens red_hot_chilli_pieper | 58 | 19-02-2002 08:14 |