Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2002, 22:34
Rhinus
Rhinus is offline
Ik loop wel eens over straat. Ja? Jup, en dan denk ik: "Poeh heej, jij bent geil, daar zou ik best eens mijn.." Je snapt het idee.

Maar als je aan me zou vragen, zou je d'r als vriendin willen dan denk ik. Nee. Ze is dan wel geil, maar niet mooi.

Nu vroeg ik me af, ben ik de enige?

Type geil => Make up en geile strakke kleren of zo'n overdreven alto.

Type vriendin => Blauwe spuikerbroek, mutstrui en een beetje onopvallend qua kleren/uiterlijk.

Dus..?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2002, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef:
Ik loop wel eens over straat. Ja? Jup, en dan denk ik: "Poeh heej, jij bent geil, daar zou ik best eens mijn.." Je snapt het idee.

Maar als je aan me zou vragen, zou je d'r als vriendin willen dan denk ik. Nee. Ze is dan wel geil, maar niet mooi.

Type vriendin => Blauwe spuikerbroek, mutstrui en een beetje onopvallend qua kleren/uiterlijk.

Dus..?
Vriendin moet wat mij betreft lief zijn en het gezicht moet je gewoon aanspreken. Als ik op straat loop en ik zie een mogelijke vriendin (om het zo maar even uit te drukken ) dan denk ik totaal niet aan sex, geilheid of wat dan ook. Mja meer dus aan ja de uitstraling ja. De uitstraling maakt je vriendin denk ik (of vriend in het geval van de dames denk ik )

Maar wat bedoel je precies? Wat je zou kiezen? Ik in ieder geval dat laatste.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 22:40
GRRR
GRRR is offline
nee dat heb ik ook hoor. veel mensen denk ik ook wel. maar ik zou geen onopvallend uitziende meisje als vriendin willen. ik hou van zien en gezien worden
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 22:42
Verwijderd
Duh

Het verschil merk ik ook wel hoor, sommige meiden zijn geil doen alles pijpen enz.
Zulke meisjes worden alleen niet mijn vriendin, meer voor de seks.

Mijn vriendin is heel anders.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 22:53
Verwijderd
ja heb ik ook....hoef ook niet zo'n "geile"vriendin idd...veel liever n mooi schattig meisje...(heb ik ook, yes!)
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 22:53
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Duh

Het verschil merk ik ook wel hoor, sommige meiden zijn geil doen alles pijpen enz.
Zulke meisjes worden alleen niet mijn vriendin, meer voor de seks.

Mijn vriendin is heel anders.
ow jah als je pijpt pff dan ben je toch echt wel fout bezig, dan ben je alleen maar voor de sex weer wat geleerd

uhms tja denk dat het voor meisjes ongeveer hetzelfde is zown hele mooie overdreven zelfverzekerde jongen oeeh dat is lekker maar als vriendje is het veel belangrijker dat ie lief en eerlijk is (wat nie betekent dat ie nie mooi of zelfverzekerd mag zij hoor )
Oud 08-10-2002, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef:

Dus..?
dat ligt er dan volges mij aan op wat voor 'n type jij valt, waarschijnlijk dus 'n beetje zown geitenwollensokken type

Maar goed ik weet niet in hoeverre je beslissingen als 'als vriendin nemen' baseert op uiterlijk..

*heeft trouwens geen idee onder welke categorie zijn vriendin hoort, omdat ie d'r zowel mooi als geil vind*
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 08:09
Esmée
Esmée is offline
Ja daar had ik het laatst ook met een vriend over, vriendin moet meer in huis hebben dan alleen maar dr uiterlijk, en 'om hem er ff in te hangen' (niet mijn uitdrukking dit ) heb je verder weinig nodig
Lijkt me vrij simpel...
Oud 09-10-2002, 08:09
Esmée
Esmée is offline
En bovendien, als je een vriendin hebt op wie iedereen continu loopt te geilen wil je als jongen ook niet want dan word je jaloers
Oud 09-10-2002, 13:52
Verwijderd
mooie mensen vind ik geil.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 18:50
YeahYeahYeah!
YeahYeahYeah! is offline
Ik vind alle mooie mensen geil maar ik vind niet alle geile mensen mooi.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 21:58
Denise84
Denise84 is offline
ja

geen zin om er verder op in te gaan
Oud 09-10-2002, 22:04
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ja voor mij is er een verschil...ik word eerder aangetrokken door 'interessante' mensen dan door mooie mensen. Als ze interessant én mooi zijn, is dat natuurlijk ook geen probleem .

Iig van die modeltypes spreken me meestal niet erg aan, ik hou van (subtiele) foutjes, zoals littekentjes,een vreemde neus enzovoort...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 00:31
Verwijderd
Mooie mensen: mensen die 'iets' uitstralen (wel iets m.b.t. uiterlijk - niet zinnenprikkelend) waardoor ze opvallen in de massa.

Geile mensen: mensen die opvallen omdat ze de zinnen prikkelen (en dan vooral de onderbuikzinnen ).

Sommige van die brede gaatjesriem-strakke broek-navelpiercing-strak topje-Marlboro Light-sletjes zien er wel ongelooflijk geil uit, maar dan is het niet meer dan vlag over de kop en hoppa.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 00:49
GRRR
GRRR is offline
we begrijpen elkaar nare man :]

alleen ik zou het wat tactvoller zeggen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten