Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() uhms tja denk dat het voor meisjes ongeveer hetzelfde is zown hele mooie overdreven zelfverzekerde jongen oeeh dat is lekker maar als vriendje is het veel belangrijker dat ie lief en eerlijk is (wat nie betekent dat ie nie mooi of zelfverzekerd mag zij hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed ik weet niet in hoeverre je beslissingen als 'als vriendin nemen' baseert op uiterlijk.. *heeft trouwens geen idee onder welke categorie zijn vriendin hoort, omdat ie d'r zowel mooi als geil vind* ![]() |
![]() |
|
Ja voor mij is er een verschil...ik word eerder aangetrokken door 'interessante' mensen dan door mooie mensen. Als ze interessant én mooi zijn, is dat natuurlijk ook geen probleem
![]() Iig van die modeltypes spreken me meestal niet erg aan, ik hou van (subtiele) foutjes, zoals littekentjes,een vreemde neus enzovoort... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mooie mensen: mensen die 'iets' uitstralen (wel iets m.b.t. uiterlijk - niet zinnenprikkelend) waardoor ze opvallen in de massa.
Geile mensen: mensen die opvallen omdat ze de zinnen prikkelen (en dan vooral de onderbuikzinnen ![]() Sommige van die brede gaatjesriem-strakke broek-navelpiercing-strak topje-Marlboro Light-sletjes zien er wel ongelooflijk geil uit, maar dan is het niet meer dan vlag over de kop en hoppa. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het Weerwolfspel #45 zoemzoem | 500 | 19-02-2008 22:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[Kortverhaal] "Nooit meer vakantie" clubje | 4 | 02-06-2006 17:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Daar is ze weer ^_^ Shitonya | 14 | 03-04-2004 18:21 | |