![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zonder dollen, onze poes heet Klitje. Tot grote hilariteit van de dierenarts, die haar steevast mevrouw Clitoris noemt. Op haar kaart hebben we nu maar laten zetten dat ze Klytamnestra heet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou het niet volhouden denk k..
Het handige is juist.. Anywhere.. Anytime.. As much as you can eat.. ![]() Niet dat ik zo'n addict ben ofzow.. maar soms weken (wat zeg ik: MAANDEN) helemaal NIET! en soms.. :$ euhrm.. zeven keer per dag ofzow..
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
De poes in kwestie is een cypertje, ze kwam bij ons met 12 weken, en het is een ontzettende hazehart. Ze vertrouwt eigenlijk alleen mij, en ligt al sinds de eerste nacht in mijn linkeroksel. Ze is nu bijna tien.Een uitstekende muizenvangster! Poes twee heet Linda, en dat is meer een vaderskindje. Het is een grijs met creme britse korthaar, met een heerlijke zachte pluisvacht. Een ontzettende knuffel, ze laat alles met zich doen. Poes drie was Dobbel, en dat was de ultieme koningskat. Er staat een verhaaltje over hem bij flora en fauna, bij de thread over mijn lievelingsdier. Dat was echt net een hond, hij apporteerde stokken. Linda kwam op de dag dat we hem moesten laten inslapen. Zijn geest is ook in haar gevaren, zij is even hangplantig en willoos. En ook altijd honger.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij bent toch ook altijd de jongen met zoveel respect voor meisje en haast nooit aan seks denkt he. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Je bent een gezonde hollandse jongen, met het bijbehorend hormonaal woelen. Waarom zou je jezelf pesten? Ik vind het al zo goed van je dat je alleen sex wilt met de Ware, whoever that is. Maar dan mag je tijdens het wachten nog wel klaarkomen.
||
Citaat:
![]() Ik zou het denk ik ook niet erg vinden om ten behoeve van de hormonale schommeling eens in de twee weken klaar te komen. Maar liever niet. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vriendin last van mijn masturbatie... Max.Roegiest | 14 | 24-09-2014 11:15 | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
Betrapt Liwin | 15 | 27-04-2007 15:39 | |
Seksualiteit |
Meiden: orgasme bij vriendje beter? anja | 49 | 10-02-2006 16:20 | |
Seksualiteit |
Met een spiraaltje pleeg je dan moord of niet Maradinus | 51 | 14-06-2003 13:04 | |
Seksualiteit |
vrouwen king112 | 23 | 22-04-2003 10:05 |