![]() |
|
![]() |
Uhm, sorry hoor. Maar dit klopt dus wel. Wou gewoon ff ludiek uit de hoek komen...
En hier staat artikel >> http://www.gezondheidsnet.nl/display.php?categoryID=498 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Nee, de kans op een miskraam is minder groot, en bovendien; Er zitten gezonde eiwitten in
Eiwitten die voor de vrouw vreemd zijn (vrouwen kiezen meestal immers mannen uit met een andere geur, een andere lichaamsstructuur en een ander afweermechanisme) kunnen voor versterking van het lichaam zorgen |
![]() |
||
Citaat:
Nu ben ik een mannenhater? Waar ik een hekel aan heb zijn dit soort berichtjes. Ze zijn er namelijk in vele vormen, en als je ze leest zou je gaan geloven dat sperma doorslikken goed zijn voor je haar, je huid, je ingewanden, je bloedsomloop, je voortplantingsorganen... Oh ja, en als je niet slikt, komt de zon morgen niet op. "Slik dan schat, het is goed voor je!" ![]() Veel mannen willen graag dat hun partner slikt. Fine. Maar hang het niet op aan dit soort dingen, want dat is gewoon irritant en ondoorzichtig. Okay. Stel dat sperma doorslikken goed is voor je. Dan huur ik bij deze de posters in dit topic in om elke dag in een potje te rukken, en dan gaan we dat sperma verkopen. Of..eh... "Okay schat, spuit het hier maar in, neem ik morgen bij de lunch wel een slokje." Zou ik niet echt veel mannen enthusiast voor krijgen, of wel? Als dit topic echt gaat over het feit dat sperma invloed zou kunnen hebben op zwangerschap, dan hoort dit topic op Lichaam&Gezondheid. Maar daar gaat het niet over, want wat men *werkelijk* wil is klaarkomen in iemand's mond, en wel slikken, 'want het is goed voor je'. Ik zeg: 'Sperma is verre van smakelijk, en het gevoel van op hoge snelheid een warm kwakje achter in je keel gespoten te krijgen is ook niet om over naar huis te schrijven.' En als ik de enige vrouw op dit forum ben die dit openlijk wil zeggen, so be it - de meeste meiden zijn volgens mij bang om uit de gunst van de mannelijke forumbezoeker te raken. En dan slik ik nog wel eens, om m'n partner een plezier te doen. Maar *niet* om dit soort ontzettend suffe berichtjes.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jeetje, mag ik naar jouw traumatische ervaring vragen? Zo zeg, fijn hoor die feministische felheid, maar trek je het je niet teveel aan? Zie het als leuke bijkomstigheid. Slik je al? Mooi..het kan iig geen kwaad. Slik je niet? Mooi...hoeft ook niet, eet je een extra sinaasappel, is ook gezond. Denk niet dat jouw theorie hier opgaat. Het vrouwtje dat zich over laat halen om te slikken omdat het gezond is, is niet meer te redden, ook niet door jou.
||
![]() |
Citaat:
Eumm..kan aan mij liggen hoor, maar volgens mij was dit berichtje alleen bedoeld als 'mededeling' en niet als een reclameboodschap om er maar ff voor te zorgen dat'wij'ervan overtuigd zouden raken dat we maar beter wel kunnen slikken... ![]() En btw, ik IMHO ben helemaal niet'bang'om uit de gunst te raken zoals jij het verwoord, maar ik vind dat slikken echt helemaal niet ranzig; k heb er echt totaal nix op tegen! |
![]() |
||
Citaat:
owkay daar ben ik het mee eens maar dat wil niet zeggen dat zodra een man zoiets schrijft het gelijk onzin is. ik vind dit ook een zwak x-cus om te gerbuiken maar dara gaat het nu niet om het gaat erom of het gezond is en/of het invloed heeft op de zwangerschap
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
sperma slikken schoolganger123 | 9 | 04-11-2011 12:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Sterven onder de zon. ExpoRules | 9 | 26-04-2011 14:11 | |
Psychologie |
Veel onbegrip qua geestelijke gezondheid? Eend | 36 | 27-02-2004 21:19 | |
Eten & Drinken |
Vegetariers, waarom niet de overtstap naar veganist? coffee_mug | 135 | 15-11-2003 17:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn gevecht tegen de zwarte zon Anne | 2 | 05-09-2001 20:24 |