Advertentie | |
|
![]() |
|
wij mogen kiezen uit:
- een week praag - een week london - een week ardennen en ze zitten nog te twijfelen over iets van venetië of rome (waarin wij aardig ons best doen hen over te halen ![]() verder gaan we ook een dagje naar nice
|
![]() |
ik ga misschien naar praag, niet verplicht dus ligt aan prijs/mensen. en ben dit jaar al naar Heino (bij zwolle) geweest jeeeh (introductiekamp
![]()
|
![]() |
Ik ben 2 weken geleden naar de franse ardennen geweest, op survival. (daarbij moesten we mee)
Je kan ook naar Rome of op skireis, maar daarbij kunnen er maar een beperkt aantal mee (en het is nogal duur 500 en 400 euro ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik ga volgende week met heel 5 havo&vwo naar Berlijn. Belachelijk he, ik heb niet eens duits! En Gymnasium ging naar Rome. En tegen ons zeggen ze (de fransers, niet-duithebbenden) 'anders word het veel te duur' Nou dan moeten ze die gymnasiumers ook niet naar Rome laten gaan! Voortrekkerij!
Ze noemen het trouwens heel officieel 'werkweek'. Bah, heb d'r helemaal geen zin in.
|
1e klas: 3 dagen Egmond en Six Flags
2e klas: Duinrell, Xanten+Elst, dagje Euro Disney 3e klas: Efteling, 4 dagen Trier 4e klas: skireis naar Oostenrijk, abdijweekend in Brabant, zeilkamp in Balk 5e klas: skireis naar Italië, abdijweekend in Brabant 6e klas: 9 dagen Rome Best veel he, je kunt bij kiezen uit veel dingen, sommige jaren is het een beetje anders, dit jaar: Praag, huttentocht in Italie, skireis, abdijweekend, Barcelona. Trier en Rome is in principe alleen voor gymnasiasten, als er plek over is mogen er ook anderen mee, het liefst met gymnasiaal verleden.
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Leerplichtig tijdens het weekend Hardcoregamer | 10 | 27-03-2012 19:39 | |
Algemene schoolzaken |
Schoolreis 24 uur in de bus ZazaZebra | 10 | 24-03-2012 12:34 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Kamers in Cardiff boeken? Fictief schoolreisje Guinie | 3 | 09-12-2010 19:12 | |
Liefde & Relatie |
Schoolreis liefde skaz | 3 | 23-04-2010 11:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Op schoolreis een openingszin lso | 1 | 01-02-2004 11:00 | |
Algemene schoolzaken |
mislukte schoolreizen de abt van sion | 12 | 05-01-2002 13:43 |