Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2002, 11:42
de abt van sion
de abt van sion is offline
Je hoort heel vaak dat schoolexcursies uitlopen op een catastrophe. In vele groepen bevindt zich en harde kern van drinkers, spuiters en popliefhebbers, die haar eigen tradities belangrijker vindt dan het educatieve en het gezellige van de schoolreis.
Toch merken we in de media maar weinig van dit soort mislukkingen. Vanwege de negatieve reclame worden ze dus waarschijnlijk in de doofpot gestopt.
Hebben julli ook wel eens zoiets meegemaakt? En wat werd er toen mee gedaan? Hebben jullie je verknoeide geld teruggekregen? Of werd het gewoon doodgezwegen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-01-2002, 12:38
PV
PV is offline
Heb dat nog nooit meegemaakt, zowat iedereen was heel braaf steeds
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 14:16
Balance
Balance is offline
niet zelf meegemaakt, maar op onze school gingen ze op excursie naar Frankrijk... twee dagen later was m'n buurjongen al weer terug van die vakantie!
ze hadden vuurwerk afgestoken in de hotelkamer die nu zwart zag en de jongens waren meteen naar huis gestuurd...
we hebben er verder nooit wat over gehoord of gelezen... alleen toevallig van m'n buurjongen, meer niet!
Oud 01-01-2002, 16:47
Breg
Breg is offline
ik heb het zelf ook nooit meegemaakt (maar ben na de 1e klas ook niet meer op ww geweest), maar vorig jaar of 2 jaar geleden was een hele groep 4e klassers terug gestuurd omdat ze geprobeerd hadden de trein te saboteren of zoiets.
Oud 01-01-2002, 18:15
Verwijderd
'T is bij ons goed gegaan. D'r was er eentje ladderzat en die heeft een kussen ondergekotst, maar dat was eerder lachen dan wat anders. We hebben hem namelijk fijn op film gezet toen 'ie boven de pot hing
Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 22:15
Onbekende
Onbekende is offline
Wij hebben wel een uitwisseling met school gehad naar het buitenland, maar dat verliep heel erg goed. Het jaar daarvoor is het wel slecht gegaan. Inderdaad met veel drank en zo.
(Deze topic lijkt wel erg op die op 'de klassieke oudheid', maar omdat je het toch iets anders hebt ingepakt laat ik hem toch maar open)
Oud 01-01-2002, 22:22
de abt van sion
Citaat:
Onbekende schreef:
Wij hebben wel een uitwisseling met school gehad naar het buitenland, maar dat verliep heel erg goed. Het jaar daarvoor is het wel slecht gegaan. Inderdaad met veel drank en zo.
(Deze topic lijkt wel erg op die op 'de klassieke oudheid', maar omdat je het toch iets anders hebt ingepakt laat ik hem toch maar open)

Ja, dat klopt, maar ik wilde deze topic breder toepassen.

Met citaat reageren
Oud 01-01-2002, 22:22
de abt van sion
Citaat:
Breg schreef:
ik heb het zelf ook nooit meegemaakt (maar ben na de 1e klas ook niet meer op ww geweest), maar vorig jaar of 2 jaar geleden was een hele groep 4e klassers terug gestuurd omdat ze geprobeerd hadden de trein te saboteren of zoiets.
Is daar ook ruchtbaarheid aan gegeven? Of heeft men het erbij gelaten?

Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 17:52
Verwijderd
Op mijn vorige school had een klas een hele etage onder laten lopen met water in Parijs, dat werd ook niet echt grappig gevonden
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 20:10
John-17
John-17 is offline
bij ons in Rome (wat ik gehoord heb) heeft iedereen ook flink lopen zuipen, maar wel binnen de regels van de docenten. meer dan: als je zuipt ruim je de troep zelf op, voor 12 uur weer in het hotel terug, geen sex op de kamers, geen drugs gebruik
ik weet dat er wel meisjes van de ene naar de andere kamer zijn gegaan, maja, boeit ook niet zo, en er is wel wiet gebruikt. Een paar jaar daarvoor was een bepaalde jongen meegegaan die daar drugs heen had gesmokkeld in de bus (hard drugs) en dat had gebruikt. hij is vervolgens op de trein teruggezet (jaja schoolpolicy) en is geschorst, wat opzich netjes is.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 22:55
de abt van sion
Het zou dus zo moeten zijn, dat die harde kernen bij vergrijpen van welke aard dan ook direct, zonder aanzien des persoons, aangegeven moeten kunnen worden en eventueel naar huis gestuurd.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 02:39
-Will-
-Will- is offline
Onze school heeft de hele Praagreis laten vervallen omdat de drinkers zich zo misdroegen. Nooit meer naar Praag voor de mensen NA 1999, dus...
Oud 05-01-2002, 13:43
Witch Lover
Witch Lover is offline
ik heb altijd vet coole reisjes gehad: survival in de ardenne (abseilen etc.), en vooral Rome regeerde!!
Reageren

Regels voor berichten