![]() |
|
Gebeurt bij ons regelmatig. Als ik haar laat klaarkomen vóór we beginnen met penetratie dan komt ze heel makkelijk klaar tijdens de penetratie. En hoe langer we doorgaan, hoe vaker en sneller achter elkaar ze klaarkomt. Nou ja, dan wordt het bijna onmogelijk om NIET tegelijk klaar te komen
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ok maar ff ontopic: als je jezelf nou zo goed kent dat je ook jezelf op dat punt kan houden vlak voordat je komt, dan wordt het alleen nog een kwestie van wachten to de ander zo ver is en dan... ![]()
|
M'n vriendin en ik hebben het geluk dat we erg op mekaar zijn afgestemd. Zij komt van penetratie klaar, en ik doe d'r vrij lang over. Dit samen zorgt dat we het meestal wel zo kunnen timen dat we samen klaar komen. IMHO is dat toch wel het lekkerst, en geeft 't dan toch wat extra voldoening.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() voor mij is gelijktijdig komen een van mijn beste ervaringen met komen, ik ben dan haast van de wereld af gewoon, kan dan rustig 10 minuten liggen nagenieten, soortvan gevoel alsof je hoogtepunt dan niet afzakt... of iig heel erg langzaam... en dan elke beweging die zij erna nog maakt, het is dan wel gevoelig, blijft echt lekker, en ik hou 'em dan vaak ook nog eens overeind (zorgt zij voor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kvin dat ook lief ![]() Mooie is dat hij het ook heel erg duidelijk voelt.. ![]() Heerlijk! |
![]() |
|
![]() |
Denk dat het het mooiste is wat er is, qua sex dan... maar als een meisje klaarkomt maakt dat mij ook extra geil en soms zorgt dat voor een (bijna) tegelijk orgasme.
Het vervelende is dat je het liefst doorgaat haar te bevredigen, maar na het klaarkomen is het echt zo'n kutgevoel om door te neuken imho ![]() Dus wat mij betreft even heerlijk verstrengeld liggen nagenieten, innig zoenend en haar zeggen dat je van haar houdt. (of dat ze haar vak goed verstaat ![]() *zucht* |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
stel ik mij aan.. of ligt het toch aan hem Mariska1987 | 55 | 12-07-2008 00:22 | |
Films, TV & Radio |
Films downloaden, diefstal of niet? starslayer | 48 | 22-02-2005 17:20 | |
Seksualiteit |
hoe hoort seks eigenlijk te gaan? pietjansen50 | 8 | 27-08-2004 06:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Verhoogde dreiging terroristische aanslagen in Nederland Gatara | 155 | 29-07-2004 22:18 | |
Seksualiteit |
sex zonder elkaar aan te raken? vstokell | 8 | 23-06-2003 16:52 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 |