Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2004, 13:50
pietjansen50
pietjansen50 is offline
Ik weet natuurlijk wel dat er geen echte regels zijn voor seks en dat iedereen het op zijn eigen manier doet zoals zij dat lekker vinden, maar het gaat me even om het volgende:

Ik heb altijd min of meer begrepen dat vrouwen het fijn vinden dat nadat de man is klaar gekomen, zij ook nog van een orgasme mogen genieten.
Dus om even de situatie te schetsen...we hebben samen een lekker voorspel met zoenen, strelen, aftrekken/vingeren/beffen/pijpen en daarna gaat het condoom om en gaan we over op penetratie. Als ik klaar gekomen ben dan vinger ik haar nog even zodat zij ook klaar komt.

Ik heb altijd begrepen dat dit min of meer de manier is zoals het "hoort" (ik weet het...ik vind het zelf ook heel stom klinken als ik het hardop zeg)

Vrouwen hebben het altijd over dat mannen nadat ze klaargekomen zijn er als een zoutzak bij liggen dus dat wil ik voorkomen. Of wordt daar dan alleen maar mee bedoelt dat het na het klaarkomen niet meteen moet zijn van "oh we zijn klaar...ik kan eraf gaan en lekker gaan slapen"?

naja, vertel het me maar want ik weet het niet. Mijn vriendin is zelf wel zo dat zelfs als ik niks anders heb gedaan dan haar te vingeren en zij komt klaar, dan is ze zo moe dat ze helemaal uitgeput blijft liggen en we alleen nog maar wat liggen te knuffelen. (naja...knuffelen....het is meer in elkaars armen liggen)
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 14:11
rodina
rodina is offline
Er is geen manier van zo hoort het te gaan. De ene keer loopt het zo de andere keer weer anders. Moet er ook niet aan denken dat het iedere keer hetzelfde is.

Overigens hij is nooit zo dat als ie is klaargekomen mij van zich aftrapt en gaat pitten. En andersom ook niet. Hoeft ie ook niet te doen en andersom ook niet.
Oud 26-08-2004, 14:11
AngelLena
AngelLena is offline
Hoe het hoort... tja er zijn zoveel manieren. Je kan het zo doen dat je eerst je vriendin tot een orgasme brengt om daarna pas te gaan neuken zodat je zelf een orgasme krijgt, je kan eerst neuken, jezelf een orgasme bezorgen, daarna je vriendin klaarvingeren oid, je kan proberen gelijktijdig klaar te komen maar dan moet je vriendin klaar kunnen komen van neuken of jullie moeten elkaar met hand of mond bevredigen, er is zoveel mogelijk. Er is niet echt een vaste volgorde in, het is maar net wat jullie het beste past.

Is je vriendin na een orgasme erg gevoelig, dan moet je er niet nog eens gaan penetreren, vind ze waarschijnlijk niet fijn. Ben jij volledig uitgeput na je eigen orgasme, dan heb je weinig kans dat je haar nog tot een orgasme kan brengen dus kan je dat beter vooraf doen als het (bijna) gelijktijdig niet lukt.
Als jullie allebei uitgeput zijn na een orgasme kan je met verschillende standjes tijdens het neuken proberen haar clitoris te stimuleren met je vinger. Als zij bovenop ligt werkt dat vaak het beste. Is echt een kwestie van uitproberen en aan de hand daarvan bepalen wat voor jullie het beste werkt.
Oud 26-08-2004, 16:13
Verwijderd
Ik doe dat bijna altijd tegelijk, maargoed, dat lukt niet iedereen; teneerste moet je als meisje dan klaar kunnen komen van penetratie (of tijdens de penetratie van jouw of zijn hand) en tweede moet je het kunnen inhouden totdat hij klaarkomt. Of hij houdt zich in totdat ik klaarkom, dat kan ook. Of we houden ons gezellig allebei in om het wat te rekken .
Maar ook dan is het niet de bedoeling dat na de penetratie het patsboem afgelopen is. Ik bedoel, het ging niet om het orgasme, dat is alleen wel fijn ter bevrediging, maar het ging erom dat we lekker en fijn met elkaar bezig zouden zijn en dat kan daarna ook nog. Al doen we dan bijna altijd wat knuffeliger, minder opwinder dingen; we zoenen dan wel veel verder.

Maar het is niet zo dat ik per se altijd ook wil klaarkomen, of dat hij per se altijd ook wil klaarkomen. Soms raakt zijn erectie kwijt, dan komen we allebei niet klaar, behalve als ik er al bijna was, dan vingert hij me nog. Als ik hem pijp dan komt hij wel klaar, maar ik niet, en dat wil/hoef ik dan ook niet. Soms kom ik niet klaar tijdens de seks, daar doen we ook niet altijd wat mee.

Ach, het maakt niet zo veel uit, wat de volgorde is, of wat dan ook. Als je het maar allebei fijn vindt. Een orgasme is leuk voor de bevrediging, maar het vrijen en seks hebben zelf is uiteindelijk toch fijner dan het orgasme. Vind ik dan.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 17:34
filia dei
filia dei is offline
Er lijkt me niets mis met jullie manier eigenlijk. Je kan ook haar eerst laten komen, maar dat schijnt ze niet te kunnen schrijf je. Dus ik weet niet precies wat je probleem nou is.
Oud 26-08-2004, 17:53
Type
Type is offline
op... en neer... en op... en neer...

sorry. flauwe humor. ik heb het niet meer...
Oud 26-08-2004, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Type schreef op 26-08-2004 @ 18:53 :

Dat is geen forumbaas gedrag!

Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 00:19
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Type schreef op 26-08-2004 @ 18:53 :

OMG
Oud 27-08-2004, 06:35
Yab-Yum
Yab-Yum is offline
wat ik altijd vervelend vind is dat er zo gestreefd wordt naar dat orgasme.
Laat dat orgasme toch.

Grappig is dat. Mijn vriendinnetje uit Rusland dacht er net zo over, maar zonder dat we het er over gehad hadden liet ze dat orgasme lekker voor wat t was
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten