![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
je moet het doen waneer je er aan toe bent, van die dingen als 'jah ik ben 19 en ik ben nog maagd, ik moet nu wel opschieten' slaan nerges op, leeftijd is nix meer dan een nutteloos cijfertje.
dusz je moet het gewoon doen waneer je eraan toe bent
|
![]() |
Danku voor jullie reacties..
Ik ben nog steeds maagd, maar ik voel echt alsof ik er klaar voor ben. Maar mijn vriend woont ver, maar we zijn echt een goed koppel. Ik voel me zo goed bij hem, dat heb ik nog nooit bij iemand gevoeld. Toch wil ik er met hem over praten, want het zou ook zijn eerste keer zijn! Mijn eerste keer moet fantastisch zijn, en hoe beter ik mij voel bij mijn vriend, hoe meer ik me kan ontspannen en hoe minder onzeker ik ga zijn! Het moet gewoon perfect zijn...
|
op mn bijna 16e, 15e dus... was op de zondag voor mijn verjaardag. was op een donderdag jarig... 4 daagies ervoor... geloof 30 september 2001.
en mn vriend op zn 19e, bijna 20ste... hij is 1 dag voor mij jarig. ik 4 hij 3 oktober. (we zijn elkaars eersten...)
|
Ik was 14. Het deed verschrikkelijke pijn. Pas 6 maanden later heb ik voor de tweede keer seks gehad met die toenmalige vriend.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
JONGENS: op welke leeftijd begonnen jullie te scheren??? joppetje | 53 | 22-12-2009 10:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
op welke leeftijd okselhaar joppetje | 52 | 14-06-2004 10:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
JONGENS: op welke leeftijd begonnen jullie te scheren??? joppetje | 1 | 13-04-2004 17:38 | |
De Kantine |
Op welke leeftijd zag jij er het knapste uit? Prea|K | 109 | 28-09-2003 10:27 | |
Muziek |
Op welke leeftijd begon jij met muziek? Hardcore | 51 | 29-04-2003 21:27 | |
Seksualiteit |
op welke leeftijd verdergaan??!! *Supergirlll* | 43 | 24-03-2003 15:09 |