Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2003, 20:28
*Supergirlll*
*Supergirlll* is offline
Op welke leeftijd zijn jullie verder gegaan dan all1 maar zoene?
En hoe ver en hoe was het!!!
Tell me your details..................
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 21:09
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Nog niet. Ben 17.

Hoe oud ben jij eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 21:13
RoelMasselink
RoelMasselink is offline
Ik was 18, en ja.. Ik moet zeggen dat ik niet zo snapde waar al die ophef nou vandaan komt over sex!

Niet dat ik het niet lekker vond ofzo, maar toch.. Het voelde gewoon goed, en niet als iets waar zo'n groot taboe op heerst!
Oud 14-03-2003, 21:17
Deathflower
Deathflower is offline
*hmzzz* toen was ik 15...trouwens met mn huidige vriend

en vond et niet erg *hij was er toen al goed in*
Oud 14-03-2003, 21:22
Verwijderd
T gaat toch niet zo zeer om de leeftijd, maar of dat je er ALLEBEI aan toe bent? Lijkt mij iig...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 22:53
Verwijderd
Citaat:
gangstaahgurl schreef op 14-03-2003 @ 21:28:
Tell me your details..................
Nee.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 00:04
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
RoelMasselink schreef op 14-03-2003 @ 22:13:
Ik was 18, en ja.. Ik moet zeggen dat ik niet zo snapde waar al die ophef nou vandaan komt over sex!

Niet dat ik het niet lekker vond ofzo, maar toch.. Het voelde gewoon goed, en niet als iets waar zo'n groot taboe op heerst!
das het moment dat je er aan moet beginnen
Oud 15-03-2003, 10:00
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 14-03-2003 @ 22:09:
Nog niet. Ben 17.
Oud 15-03-2003, 13:56
Verwijderd
16, in elk opzicht. Was ook 16 toen ik voor 't eerst zoende.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 13:58
Nas-t Zeekoe
Nas-t Zeekoe is offline
was 13 toen ik voor het eerst zoende... eerste sexuele handeling was ik veertien... ik vond er nix aan, deed gewoon pijn en ik was gewoon te klein nog toen...

nu ben ik er beter over aan het nadenken en gaat alles veel beter, het wordt bijna leuk, hehe
Oud 15-03-2003, 14:16
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 14-03-2003 @ 23:53:
Nee.
En ik wil nog even toevoegen:

Pleur

Op
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 14:37
Verwijderd
toen was ik 15.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 16:11
Mindfields
Mindfields is offline
13
Oud 15-03-2003, 16:36
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Parallel schreef op 15-03-2003 @ 17:11:
13

* leest het nog een keer *

!!!!!!!!!!!!!
Oud 15-03-2003, 16:43
)Vampje(
)Vampje( is offline
Op mijn 14e (bijna 15e) ben ik ietsje verdergegaan, hem aan mijn borsten laten zitten en zo. Op mijn 15e ben ik voor het eerst all the way gegaan.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 16:47
Verwijderd
Citaat:
G.T.C. schreef op 15-03-2003 @ 17:36:

!!!!!!!!!!!!!
Welcome to today.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:27
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-03-2003 @ 17:47:
Welcome to today.
ja zoiets... damn

*voelt zich zowat een later met haar 16*
Oud 15-03-2003, 19:46
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
daar zit geen leeftijd aan verbonden. Wel een psychische.
Oud 15-03-2003, 19:48
Diovai
Diovai is offline
Toen was ik 14 denk ik! Of 12, of 13, of misschien wel 15. Ik weet het niet precies meer. Maar ik ben natuurlijk meteen de eerste keer verder gegaan dan zoenen. Zoenen windt me helemaal niet op, maar fantaseren over strakke schoolmeisjes wel! Waarom zou je je inhouden bij masturbatie!

Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 19:49
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik gok dat dit de laatste avond van diovai is.
Oud 15-03-2003, 19:49
gizmo
gizmo is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 15-03-2003 @ 20:46:
daar zit geen leeftijd aan verbonden. Wel een psychische.
ja daar heb je wel gelijk in.. maar toch.. kan het toch niet helemaal normaal vinden als iemand de leeftijd 13 ofzo noemt...
Oud 15-03-2003, 19:51
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
gizmo schreef op 15-03-2003 @ 20:49:
ja daar heb je wel gelijk in.. maar toch.. kan het toch niet helemaal normaal vinden als iemand de leeftijd 13 ofzo noemt...
nee klopt, maar iedereen zit anders in elkaar he. Maar oke ik geloof ook niet dat iemand dan al psychisch zo volgroeid is dat hij/zij klaar is voor sexuele handelingen.

Puberteit is raar hoor.
Oud 15-03-2003, 19:52
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 15-03-2003 @ 20:49:
ik gok dat dit de laatste avond van diovai is.
Wat doe ik verkeerd dan?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 20:18
Martin
Martin is offline
Nog niet verder gegaan dan dat, ook niet echt de behoefte aan trouwens....(Mijn leeftijd: 16)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 20:32
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Diovai schreef op 15-03-2003 @ 20:52:
Wat doe ik verkeerd dan?
Je bent erg, man! Gisteren moest je niet aan sex denken en nu ben je een piem op pootjes met balls for brains!

Laatst gewijzigd op 15-03-2003 om 23:57.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 09:35
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 15-03-2003 @ 21:32:
Je bent erg, man! Gisteren moest je niet aan sex denken en nu ben je een piem op pootjes met balls for brains!
I know Maar het is echt waar hoor!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 09:40
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Diovai schreef op 16-03-2003 @ 10:35:
I know Maar het is echt waar hoor!
* ziet hem al rondwandelen*

Het is een stripje van Hein de Kort, zwart-wit tekeningetje. Zo'n klein mannetje in een regenjas, en hij roept: Ik wil geen liefde, ik wil sex. Veel en vaak!
Oud 16-03-2003, 09:43
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 16-03-2003 @ 10:40:
* ziet hem al rondwandelen*

Het is een stripje van Hein de Kort, zwart-wit tekeningetje. Zo'n klein mannetje in een regenjas, en hij roept: Ik wil geen liefde, ik wil sex. Veel en vaak!
Mag ik vreemd zijn?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 10:06
poesiefox
poesiefox is offline
Ik zie jou zo over 15 jaar voor me. Keurig gepromoveerd docent klassieke talen, gelukkig getrouwd met een studiegenote, waarschijnlijk van een van je andere studies, iemand met wie je verhitte discussies kunt voeren maar ook mee kunt lachen, drie stuks grut en de vierde onderweg, en wat besnord huisvee.

Het gaat allemaal zooo goed komen met jou.
Oud 16-03-2003, 10:14
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 16-03-2003 @ 11:06:
Ik zie jou zo over 15 jaar voor me. Keurig gepromoveerd docent klassieke talen, gelukkig getrouwd met een studiegenote, waarschijnlijk van een van je andere studies, iemand met wie je verhitte discussies kunt voeren maar ook mee kunt lachen, drie stuks grut en de vierde onderweg, en wat besnord huisvee.

Het gaat allemaal zooo goed komen met jou.
Nou, natuurlijk komt het goed. Het komt altijd goed, ook al komt het niet goed, begrijp je. Docent klassieke talen wil ik niet worden. Reeds nu al (oei tautologie) interesseert het mij niet zo meer, en voor de klas zie ik mij niet staan. Mijn studiegenoten zijn intelligentes, maar toch nog te gebonden aan maatschappelijke grillen. Leuk om mee om te gaan, leuk om mijn visie mee te delen, maar geen huwelijkskandidaten. Besnord huisvee lijkt me heerlijk. Dat hebben we nu ook al, hier thuis. Inderdaad wil ik vier kinderen, of meer. Maar toch verlang ik veel diepere dingen. Ik kijk naar mezelf en zie mijn vermogens, waarmee ik mij niet boven anderen stel, maar waarmee ik mijn vermogens een spiegel acht van de vermogens van anderen, alle anderen die thuis wegkwijnen, getrouwd met een studiegenote, met drie stuks grut en de vierde onderweg, besnord huisvee to go with. Mensen die ook meer willen en kunnen, mensen die geestelijk groot kunnen worden, die dat al zijn, maar dat nog moeten laten floreren. Ik heb niet de ambitie 30 mensen tussen vier stenen muren te onderwijzen, ik heb de ambitie miljarden mensen binnen alle muren van de wereld te onderwijzen, van mijn muren hier, tot de Chinese muur. Ik geloof heilig dat ik een inzicht heb dat de wereld kan en gaat verbeteren en ik geloof dat ik daarvoor op deze planeet ben gezet. Om dat inzicht te delen, om lief te hebben en anderen ook te leren lief te hebben. Bij dag, in het licht, en bij nacht, bij de maan en de manen van de zon, als armen om mijn leeuwenhart. Ik ben ervan overtuigd dat het niet goed gaat in de wereld, dat het anders kan, en dat alleen één persoon ervoor nodig is, om dat te behalen. Alles wat ik zoek is een vrouw die mijn passie tot liefhebben, mijn passie tot leren, mijn passie tot verbeteren deelt. Is dat teveel gevraagd? Mocht het lukken, wat ik wil, dan is het enige dat dat in gang heeft gezet een groot plan en een groter vertrouwen, mocht het niet lukken, dan heeft mijn vertrouwen misschien een half blind oog gehad, maar heeft mijn hart er wel bij gevaren zichzelf gevolgd te zien worden.

Laatst gewijzigd op 16-03-2003 om 10:17.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 10:44
poesiefox
poesiefox is offline
Oei, jij wil veel. Maar je weet wat ze zeggen: life is what happens to you while you're busy making other plans. En nog zo'n dooddoener: liefde is de zandbank der wetenschap.

Wat er met jou gaat gebeuren is waarschijnlijk wat jij zelf toelaat dat er gebeurt. Zo'n sterke wil heb jij.

Ik hoop voor je dat je niet iets goeds bij voorbaat afwijst omdat je voor iets beters gaat en goed in die visie niet goed genoeg is. Niets is goed genoeg voor de perfectionisten onder ons.

Maar goed, groots en meeslepend wil jij leven. Hopelijk vindt je die gelijkgestemde ziel, eentje die je alle ruimte laat om je te ontwikkelen op de manier die jij nodig hebt. Misschien kom je wel nooit iemand tegen die meteen al aan jouw eisenpakket voldoet, misschien moet je twintig jaar op haar wachten, is ze net pas geboren, weet je veel. Misschien plof je in september al naast iemand in de collegebanken, waar je mee aan de praat raakt en ze vindt je geen rare snuiter, en jij kunt opeens niet meer eten of slapen. Dat vind je vreselijk, maar het enige wat verlichting geeft is bij haar zijn. En misschien is dat haar wel, en maakt de hele toekomstinvulling niet zo veel meer uit, zolang het maar samen met haar is.

Maar wie of waar of wanneer het ook is, geef haar de kans om in je hart te komen. Geef jezelf de kans om je te verliezen. Laat je vallen. Het opgevangen worden is zo lekker.
Oud 16-03-2003, 10:50
Diovai
Diovai is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 16-03-2003 @ 11:44:
Oei, jij wil veel. Maar je weet wat ze zeggen: life is what happens to you while you're busy making other plans. En nog zo'n dooddoener: liefde is de zandbank der wetenschap.
Hoe a-romantisch

Citaat:

Wat er met jou gaat gebeuren is waarschijnlijk wat jij zelf toelaat dat er gebeurt. Zo'n sterke wil heb jij.

Ik hoop voor je dat je niet iets goeds bij voorbaat afwijst omdat je voor iets beters gaat en goed in die visie niet goed genoeg is. Niets is goed genoeg voor de perfectionisten onder ons.
Ik wil dingen niet afwijzen, maar ik heb wel moeite een plek te kiezen waar ik moet gaan beginnen.

Citaat:

Maar goed, groots en meeslepend wil jij leven. Hopelijk vindt je die gelijkgestemde ziel, eentje die je alle ruimte laat om je te ontwikkelen op de manier die jij nodig hebt. Misschien kom je wel nooit iemand tegen die meteen al aan jouw eisenpakket voldoet, misschien moet je twintig jaar op haar wachten, is ze net pas geboren, weet je veel. Misschien plof je in september al naast iemand in de collegebanken, waar je mee aan de praat raakt en ze vindt je geen rare snuiter, en jij kunt opeens niet meer eten of slapen. Dat vind je vreselijk, maar het enige wat verlichting geeft is bij haar zijn. En misschien is dat haar wel, en maakt de hele toekomstinvulling niet zo veel meer uit, zolang het maar samen met haar is.

Maar wie of waar of wanneer het ook is, geef haar de kans om in je hart te komen. Geef jezelf de kans om je te verliezen. Laat je vallen. Het opgevangen worden is zo lekker.
Ik geloof dat alles op het juiste moment gebeurt, op het juiste moment in mijn geestelijke ontwikkeling. Dat dingen nog niet gebeuren, zegt mij dat ik verder moet groeien. Maar ik vind het zo moeilijk dingen te laten gebeuren en ervoor te kiezen dingen te gaan ondernemen. Ik weet dat er geen verschil is tussen ondernemen en laten gebeuren, als het om de dingen gaat. Maar ik wil zo snel mogelijk naar mijn doel toe.

Maar ik wil me echt niet toestaan voor iemand anders te gaan leven, of alleen te leven omdat die ander er is. Liefde tussen twee personen is mooi, maar een grotere liefde hoort voorop te staan, denk ik!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 11:07
poesiefox
poesiefox is offline
Een eeuw geleden was iemand als jij priester geworden. Maar ja, vlak voor zijn wijding leerde opa oma kennen. The rest, as they say, is history. Acht kinderen, veertien kleinkinderen, drie achterkleinkinderen. Opa heeft geen dag spijt gehad. Hij was overigens de dertig al gepasseerd, twee wereldse studies ook al achter de rug.
Oud 16-03-2003, 11:35
Verwijderd
Eh, blijf even ontopic dames en heren...

En ontopic: Op mijn vijftiende. Details? Het was de ex van mijn beste vriendin en hij had zijn hand sneller in mijn broek dan ik doorhad
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 13:08
MVVSupporter
MVVSupporter is offline
verder dan zoenen met 15...
Oud 16-03-2003, 13:55
Angie_
Angie_ is offline
14,5

strelen dan

ECHT verder

15

Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 14:00
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 15-03-2003 @ 17:36:

!!!!!!!!!!!!!
Ik durf ook best te zeggen dat ik volwassener dan mijn leeftijd ben (??? of is dit een rare/niet kloppende zinsconstructie?), maar ik heb er geen spijt van (en nee, toen werd ik niet ontmaagd), ik was er klaar voor en blablabla en ik heb nog steeds wat met dezelfde jongen (al ligt dat op het moment nogal gevoelig...)
Oud 16-03-2003, 14:03
iebke*
iebke* is offline
14
Oud 16-03-2003, 14:06
Angie_
Angie_ is offline
Citaat:
iebke* schreef op 16-03-2003 @ 15:03:
14
ik vind jou avatar leuk
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 14:08
Melf
Melf is offline
15 alles gedaan en ben nog steets bij m`n vriendin al 16 maandjes nu en nu benk 16 lol en zijs nu 15 jah zij was 14 ja
Oud 22-03-2003, 17:40
chillboo
chillboo is offline
handwerk: 12
pijpen: 13
achteraf gezien veeeeeeeeel te jong. heb toen ook besloten dat ik pas all the way wou gaan als ik 17 zou zijn. ben nu 17 heb 2 maanden een vriend en wie weet binnenkort
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 17:56
Verwijderd
Citaat:
chillboo schreef op 22-03-2003 @ 18:40:
handwerk: 12
pijpen: 13
achteraf gezien veeeeeeeeel te jong. heb toen ook besloten dat ik pas all the way wou gaan als ik 17 zou zijn. ben nu 17 heb 2 maanden een vriend en wie weet binnenkort
Goede beslissing

Ik heb op mijn vijftiende besloten dat ik nog heeeelemaal niks wou doen met jongens, nadat ik voor het eerst een stapje verder was gegaan
Met citaat reageren
Oud 22-03-2003, 18:46
Ellesje
Ellesje is offline
14, gelijk het jaar van m'n eerste vriendje, m'n eerste zoen, enz...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 15:09
3Doentje
3Doentje is offline
16, afgelopen weekeind heb ik mijn vriendin voor het eerst gefingerd. Was best wel lekker, alleen de verkeerde plaats, was bij haar thuis op de bank, terwijl haar moeder cijfers aan het inoeren was (leerares) en haar vader achter decomputer zat, dus die konden zo de woonkamer in komen lopen. Ze is overgens 13, Nu denkt 98% van de mensen hier waarschijnlijk dat is veel te jong, maar ik heb het haar meedere keren gevraagd, of ze het wel echt wou, en na de tijd ook nog gevraagdof ze er geen spijt van heeft gehad, maar dat blijkbaar ook niet, dus het zit denk ik wel goed.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten