![]() |
|
Toen was ik 14 denk ik! Of 12, of 13, of misschien wel 15. Ik weet het niet precies meer. Maar ik ben natuurlijk meteen de eerste keer verder gegaan dan zoenen. Zoenen windt me helemaal niet op, maar fantaseren over strakke schoolmeisjes wel! Waarom zou je je inhouden bij masturbatie!
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Puberteit is raar hoor.
||
![]() |
Citaat:
Het is een stripje van Hein de Kort, zwart-wit tekeningetje. Zo'n klein mannetje in een regenjas, en hij roept: Ik wil geen liefde, ik wil sex. Veel en vaak!
|
![]() |
Ik zie jou zo over 15 jaar voor me. Keurig gepromoveerd docent klassieke talen, gelukkig getrouwd met een studiegenote, waarschijnlijk van een van je andere studies, iemand met wie je verhitte discussies kunt voeren maar ook mee kunt lachen, drie stuks grut en de vierde onderweg, en wat besnord huisvee.
Het gaat allemaal zooo goed komen met jou.
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 16-03-2003 om 10:17. |
![]() |
|
![]() |
Oei, jij wil veel. Maar je weet wat ze zeggen: life is what happens to you while you're busy making other plans. En nog zo'n dooddoener: liefde is de zandbank der wetenschap.
Wat er met jou gaat gebeuren is waarschijnlijk wat jij zelf toelaat dat er gebeurt. Zo'n sterke wil heb jij. Ik hoop voor je dat je niet iets goeds bij voorbaat afwijst omdat je voor iets beters gaat en goed in die visie niet goed genoeg is. Niets is goed genoeg voor de perfectionisten onder ons. Maar goed, groots en meeslepend wil jij leven. Hopelijk vindt je die gelijkgestemde ziel, eentje die je alle ruimte laat om je te ontwikkelen op de manier die jij nodig hebt. Misschien kom je wel nooit iemand tegen die meteen al aan jouw eisenpakket voldoet, misschien moet je twintig jaar op haar wachten, is ze net pas geboren, weet je veel. Misschien plof je in september al naast iemand in de collegebanken, waar je mee aan de praat raakt en ze vindt je geen rare snuiter, en jij kunt opeens niet meer eten of slapen. Dat vind je vreselijk, maar het enige wat verlichting geeft is bij haar zijn. En misschien is dat haar wel, en maakt de hele toekomstinvulling niet zo veel meer uit, zolang het maar samen met haar is. Maar wie of waar of wanneer het ook is, geef haar de kans om in je hart te komen. Geef jezelf de kans om je te verliezen. Laat je vallen. Het opgevangen worden is zo lekker.
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Maar ik wil me echt niet toestaan voor iemand anders te gaan leven, of alleen te leven omdat die ander er is. Liefde tussen twee personen is mooi, maar een grotere liefde hoort voorop te staan, denk ik! |
![]() |
|
![]() |
Een eeuw geleden was iemand als jij priester geworden. Maar ja, vlak voor zijn wijding leerde opa oma kennen. The rest, as they say, is history. Acht kinderen, veertien kleinkinderen, drie achterkleinkinderen. Opa heeft geen dag spijt gehad. Hij was overigens de dertig al gepasseerd, twee wereldse studies ook al achter de rug.
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb op mijn vijftiende besloten dat ik nog heeeelemaal niks wou doen met jongens, nadat ik voor het eerst een stapje verder was gegaan ![]() |
![]() |
|
![]() |
16, afgelopen weekeind heb ik mijn vriendin voor het eerst gefingerd. Was best wel lekker, alleen de verkeerde plaats, was bij haar thuis op de bank, terwijl haar moeder cijfers aan het inoeren was (leerares) en haar vader achter decomputer zat, dus die konden zo de woonkamer in komen lopen. Ze is overgens 13, Nu denkt 98% van de mensen hier waarschijnlijk dat is veel te jong, maar ik heb het haar meedere keren gevraagd, of ze het wel echt wou, en na de tijd ook nog gevraagdof ze er geen spijt van heeft gehad, maar dat blijkbaar ook niet, dus het zit denk ik wel goed.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Kort interview Mingster | 12 | 20-02-2006 14:18 | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Verhalen & Gedichten |