Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2002, 19:38
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
...opscheppen over sex? Het is toch iets heel erg persoonlijks tussen 2 mensen? Zijn er meer mensen die zoals ik denken? Uiteindelijk kan je alleen mensen pijn doen door openlijk te praten over sexuele gebeurtenissen... Correct Me If I Am Wrong...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 19:43
Verwijderd
Mwah..ik moet eerlijk zeggen dat ik soms na een 'avontuurtje' wel de behoefte heb om dat met bv. m'n beste vriend te delen. Maar meestal hou ik het voor mezelf, omdat het niemand anders iets aangaat wat ik in m'n vrije tijd doe
Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 20:25
Koen
Koen is offline
Citaat:
nare man schreef:
Mwah..ik moet eerlijk zeggen dat ik soms na een 'avontuurtje' wel de behoefte heb om dat met bv. m'n beste vriend te delen. Maar meestal hou ik het voor mezelf, omdat het niemand anders iets aangaat wat ik in m'n vrije tijd doe

Agree, maar dan is 't niet zozeer opscheppen maar meer even kwijtmoeten wat je nou toch weer tegengekomen bent oid
Zo ervaar ik dat tenminste.

Met citaat reageren
Oud 04-03-2002, 20:40
droomkoningin
droomkoningin is offline
kvind t ook stom als mensen daar te koop mee gaan lopen.ok, vertellen tegen een van je vrienden, maar dat moet kunnen.
Maar opscheppen en er trots op zijn kan n vriendin van mij heel goed (zie mijn topic)
Zelf doe ik t ook niet.Interesseert iemand dat wat dan?
Oud 05-03-2002, 14:27
my baby
my baby is offline
aha koen,
jij weet duz (bijna) alles van mij en dries,
als dries ook die behoefte heeft om zoiets te vertellen duz.......
haha
kus my baby
Oud 05-03-2002, 15:22
lake bodom
lake bodom is offline
het hoeft misschien niet opscheppen te zijn hoor.
het is soms gewoon fijn om er met iemand over te praten..
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 17:00
DarkCat
DarkCat is offline
Ik heb aardig wat vriendjes gehad, maar daar loop ik liever niet zo mee te koop, gezien ik er beetje spijt van heb en bang ben dat mensen me dan hoerig vinden. Maar als ik echt verliefd ben, krijgen mn vrienden dat ZEKERRR wel te horen.. en ook als ik voor t eerst seks heb/zoen met een jongen waar ik verliefd op ben en wat mee heb.. dan zien mensen dat ook wel aan me
Maareh ik ga niet door de kroeg schreeuwen "ik ben op mn 15e ontmaagd, stoer hè?"
Oud 05-03-2002, 17:02
DarkCat
DarkCat is offline
Citaat:
chatfreak2002 schreef:
Uiteindelijk kan je alleen mensen pijn doen door openlijk te praten over sexuele gebeurtenissen...
Nouh, t kan ook heel leuk zijn om met vrienden (of vriendinnen natuurlijk) een open gesprek te hebben over seksualiteit en dingen diej je hebt meegemaakt..

Oud 05-03-2002, 17:16
eztah
eztah is offline
Ik bespreek sommige dingen wel met mijn beste vriendin, maar er over opscheppen, waarom zou ik? Ik heb daar zowieso al helemaal geen behoefte aan, maar juist met zoiets als seks ga ik dat niet doen. Tis toch iets alleen van jou en je vriend(in) samen
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 17:21
Kennedy
Kennedy is offline
gewoon een leuke ervaring vertellen aan je vrienden vind ik heel normaal, zolang je het met respect tegenover je 'bedpartner' doet. enthousiast iets vertellen doe je toch ook als je een leuke dag in de efteling hebt gehad? hmmmm...rare vergelijking
maar als het opscheppen wordt is dat alleen maar een kwestie van onzekerheid vind ik. hoe sterker de verhalen en hoe harder iemand die roept...hoe minder ik het geloof.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2002, 19:20
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
Citaat:
chatfreak2002 schreef:
Uiteindelijk kan je alleen mensen pijn doen door openlijk te praten over sexuele gebeurtenissen...
Nouh, t kan ook heel leuk zijn om met vrienden (of vriendinnen natuurlijk) een open gesprek te hebben over seksualiteit en dingen diej je hebt meegemaakt..

Mee eens!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten