![]() |
|
Ik denk niet dat iemand het zal missen aangezien je dan toch niet weet wat het is. Kinderen en anderen die nog geen seks hebben gehad hebben er toch ook geen behoefde aan. stel je eens voor dat er nog iets beters enz bestond dan seks, dat mis je toch ook niet? Nou zo zou dat dus ook zijn als er geen seks bestond. Denk ik dan zo.
||
![]() |
Citaat:
kan wel..is al een tijdje terug..maar de link is dat in die toekomst alles idd zonder seks ja zelfs zonder vrijen en zoenen ging..bla
||
Citaat:
Zou de wereld nog bestaan als er geen sex meer was? zouden de mensen niet doodgaan van begeerte [Dit bericht is aangepast door oddball55 (09-01-2002).]
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik denk niet dat mensen het zouden missen, aangezien ze het niet kennen
Er zouden andere vormen van intiem lichaamsverkeer ontstaan, misschien evolueert men wel zo dat er op een andere manier een lichamelijk climax zou kunnen komen. Bij bijvoorbeeld het blazen in iemands ogen ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 | |
Seksualiteit |
Had samen masturberen met seksegenoot 'gay tintje'? Winner | 40 | 02-05-2004 17:47 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Krennie en Bastiaan de Uil. Aphex | 6 | 25-02-2003 19:49 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Heeft iemand de antwoorden van CKV De Stad | 2 | 22-03-2001 19:41 |