Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2015, 23:46
Anoniempke
Anoniempke is offline
(titel zou meten zijn Voorhuid over eikel , klein typfoutje)

Hallo ,

Ik ben een 18 jarige jongen en zit met een klein probleem down under ,

Als mijn penis slep is kan ik makkelijk mijn voorhuid over mijn eikel trekken (om te wassen enzo) om hem terug te brengen is al iets lastiger (geen idee waarom).

Maar nu komt het , als mijn penis in erectie is komt mijn voorhuid helemaal niet over mijn eikel , Is dit erg dat dit niet gebeurt of kan dit helemaal geen kwaat voor bv tijdens de seks (heb geen vriendin op dit moment)

Laatst gewijzigd op 13-05-2015 om 23:59.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2015, 00:22
bloodyb
bloodyb is offline
Je voorhuid is duidelijk te nauw. Wat je kunt proberen is om in bad te gaan zitten en dan de voorhuid over je eikel te trekken en zo een tijdje te laten zitten. Als je dat een tijdje doet zou hij wat op kunnen rekken(al zou het gunstiger zijn geweest als je daar een paar jaar eerder mee was begonnen). Je kunt ook je huisarts vragen om een zalf die het oprekken bevordert. Als dat allemaal niet helpt kun je een besnijdenis overwegen. Kun je de voorhuid helemaal niet over je eikel doen als je een stijve hebt?
Oud 14-05-2015, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Je voorhuid is duidelijk te nauw. Wat je kunt proberen is om in bad te gaan zitten en dan de voorhuid over je eikel te trekken en zo een tijdje te laten zitten. Als je dat een tijdje doet zou hij wat op kunnen rekken(al zou het gunstiger zijn geweest als je daar een paar jaar eerder mee was begonnen). Je kunt ook je huisarts vragen om een zalf die het oprekken bevordert. Als dat allemaal niet helpt kun je een besnijdenis overwegen. Kun je de voorhuid helemaal niet over je eikel doen als je een stijve hebt?
Pas wel op als je dit zo doet want als ie stijf wordt met je voorhuid over je eikel krijg je hem niet meer terug en kan je eikel afgekneld raken.

Beter in bad zitten een tijdje, dan uit bad, vaseline of babyolie op je ding smeren en dan met een stijve voorzichtig proberen naar achteren te trekken. Niet te snel willen want het kan stuk. Gewoon zo ver doen tot je voelt dat het zeer gaat doen. Even vasthouden en dan weer loslaten.

De crème van de huisarts kan ook helpen.

Succes
Met citaat reageren
Oud 14-05-2015, 22:26
Anoniempke
Anoniempke is offline
Citaat:
kan hem er wel een beetje overtrekken maar niet helemaal , maar hij komt hij er zelf niet over als ik een stijve heb , zal enkele weken/maanden proberen met hem er dagelijks over te trekken en dan kijken of het veranderd als ik een stijve heb
Met citaat reageren
Oud 28-05-2015, 19:44
satopex
satopex is offline
Citaat:
er zijn een hoop jongens die problemen hebben met hun voorhuid.sommige artsen schrijven een zalfje voor maar in de meeste gevallen helpt dat niet.een besnijdenis is in meeste gevallen de beste oplossing.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2015, 19:51
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
er zijn een hoop jongens die problemen hebben met hun voorhuid.sommige artsen schrijven een zalfje voor maar in de meeste gevallen helpt dat niet.een besnijdenis is in meeste gevallen de beste oplossing.
Er zijn hier ook artsen lid en die zeggen wat anders.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2015, 19:51
Axel11
Axel11 is offline
Waarom verheerlijk je besnijdenis zo?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2015, 16:33
satopex
satopex is offline
Citaat:
Waarom verheerlijk je besnijdenis zo?
omdat ik daar een zeer goede ervaring mee heefd.
1het is veel schoner een ontblote eikel.
2je word er ook veel geiler van omdat de eikel vrijfd in je onderbroek.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2015, 17:13
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
omdat ik daar een zeer goede ervaring mee heefd.
1het is veel schoner een ontblote eikel.
2je word er ook veel geiler van omdat de eikel vrijfd in je onderbroek.
Anoniempke geeft zelf al aan dat hij zijn voorhuid prima kan terugtrekken om te wassen etc. Mits hij zich goed wast zit het qua hygiëne wel goed dus.

De enige reden om dan nog een besnijdenis te overwegen is dat het krap zitten van de voorhuid pijn zou kunnen doen.

Als het nu geen pijn doet als je een erectie hebt of bij het aftrekken/neuken is er eigenlijk geen reden om er iets aan te doen.
Doet het dat wel, dan zou ik eerst (voorzichtig) oprekken proberen. Je huisarts kan hier speciale zalf voor voorschrijven.

Werkt die niet, dan kun je aan een (gedeeltelijke) besnijdenis denken. Denk hier ook weer niet te licht over: besnijdenis kan soms littekens veroorzaken en leidt vaak tot verminderd seksueel genot.
Oud 13-06-2015, 17:47
Verwijderd
De zalf werkt trouwens bij jongens in de puberteit bij wie de vernauwing aangeboren is, bij ongeveer 80-85% voldoende. Als de vernauwing niet aangeboren is maar ergens anders door komt is dat wel wat minder.

Laatst gewijzigd op 13-06-2015 om 18:23.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2015, 19:47
satopex
satopex is offline
Citaat:
Anoniempke geeft zelf al aan dat hij zijn voorhuid prima kan terugtrekken om te wassen etc. Mits hij zich goed wast zit het qua hygiëne wel goed dus.

De enige reden om dan nog een besnijdenis te overwegen is dat het krap zitten van de voorhuid pijn zou kunnen doen.

Als het nu geen pijn doet als je een erectie hebt of bij het aftrekken/neuken is er eigenlijk geen reden om er iets aan te doen.
Doet het dat wel, dan zou ik eerst (voorzichtig) oprekken proberen. Je huisarts kan hier speciale zalf voor voorschrijven.

Werkt die niet, dan kun je aan een (gedeeltelijke) besnijdenis denken. Denk hier ook weer niet te licht over: besnijdenis kan soms littekens veroorzaken en leidt vaak tot verminderd seksueel genot.
verminderd seksueel genot?na mijn besnijdenis ben ik zo geil geworenden als een beer.

Laatst gewijzigd op 23-06-2015 om 10:21.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten