Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2014, 16:12
SuperRandy
SuperRandy is offline
hallo allemaal,

ik ben nu een paar daagjes 16 en over een ding zit ik heel erg te dubben. ik heb mijzelf zelden afgetrokken maar als ik mijzelf aftrek dan komt er zo'n gevoel naar boven dat ik heel nodig moet plassen. ik kan wel op een andere manier komen, door met een half stijve mn eikel iets naar achteren te drukken (als ik een stijve heb, dan bedenkt mn voorhuid hem nog steeds helemaal) en dan in mn onderbroek zo te leggen dat ie goed zit en dan tussen mn benen te drukken en dan mijn benen hard aanspannen waardoor ik uiteindelijk kom, zijn er nog andere jongen die op deze manier klaarkomen? door deze manier is mijn lul wat krom ik vind het gewoon heel erg vervelend dat ik niet kan rukken en komen, en ook denk ik dat ik onvruchtbaar ben en ik wil later juist een gezin stichten en dat het ook de groei van mijn penis tegenhoud...

wie kan mij helpen?

Randy
Met citaat reageren
Oud 31-08-2014, 16:28
buurman88
Avatar van buurman88
buurman88 is offline
Je hebt alleen het gevoel dat je moet plassen?
Of je plast dan ook daadwerkelijk?
Je ka het iniedergeval een keer onder de douche uit proberen, dan is het geen ramp lijkt me als je inderdaad moet plassen.
Zo niet, dan weet je voor het vervolg dat je je gewoon kan aftrekken zonder problemen.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2014, 19:45
Remcowolferink
Remcowolferink is offline
Dan kom je klaar dat gevoel heb je altijd
Met citaat reageren
Oud 31-08-2014, 19:47
SuperThomas
SuperThomas is offline
.

Laatst gewijzigd op 22-08-2016 om 22:03.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2014, 20:54
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Dat gevoel dat je moet plassen is tijdelijk en betekent juist dat je bijna gaat klaarkomen. Gewoon doorgaan dan wen je eraan.

De rest van je verhaal snap ik niet helemaal, maar ik denk niet dat je zelf je piemel scheef maakt en de groei tegen houdt. Ook vraag ik me af hoe je erbij komt dat je onvruchtbaar bent.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2014, 11:32
Sense Infolijn
Avatar van Sense Infolijn
Sense Infolijn is offline
De meeste penissen zijn in erectie niet helemaal recht. Vaak is er sprake van een kromming. Naar links, naar rechts, of juist wat naar beneden, etc. Dat is gewoon hoe je gebouwd bent. Die kromming ontstaat niet doordat je je penis tussen je benen drukt bij het masturberen. Daarover hoef je je geen zorgen te maken.

Ik denk ook dat het 'plasgevoel' gewoon betekent dat je bijna gaat klaarkomen. Probeer het anders eens onder de douche of in bad. Dan kun je het gewoon laten gebeuren, zonder dat je bang hoeft dat ineens alles nat wordt.

Ook hoef je niet bang te zijn voor onvruchtbaarheid.

Citaat:
(als ik een stijve heb, dan bedenkt mn voorhuid hem nog steeds helemaal)
Het komt vaak voor bij jongens dat de voorhuid niet helemaal over de eikel heen kan. Meestal kan de voorhuid op ongeveer tienjarige leeftijd volledig worden teruggetrokken. Bij sommige jongens lukt dit pas op hun zestiende.
Maar als het na je zestiende nog steeds niet goed lukt, dan kan dat liggen aan een te kort toompje of aan te nauwe voorhuid.

- Als je een te kort toompje hebt, dan raad ik aan om even langs de huisarts te gaan. met een simpele ingreep kan het toompje wat 'verlengd' worden. Dan loop je straks niet de kans dat het een keer tijdens het masturberen of de seks scheurt.
- Blijkt je voorhuid gewoon wat te nauw te zijn, dan kun je dat meestal oplossen met een simpele oprek-oefening. Gewoon iedere keer als je een erectie hebt, proberen de voorhuid wat verder terug te trekken. Gebruik eventueel van glijmiddel om het te vergemakkelijken.

Hier lees je meer over de voorhuid en over het toompje: http://www.sense.info/jongenslichaam...l-en-voorhuid/
(De oefening staat halverwege de pagina)

Jan (van Sense)
__________________
Sense voor al je vragen over seks.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Staand klaarkomen is lastig?!
amnesia4
17 06-08-2011 20:49
Seksualiteit Klaarkomen lukt niet!
kipje_18
34 10-10-2006 20:44
Seksualiteit klaarkomen bij jongens
Red Lion
48 14-07-2004 22:58
Seksualiteit klaarkomen
chanel
6 03-09-2002 22:15
Seksualiteit klaarkomen voor jonge met broek aan :S
lake bodom
18 31-05-2002 07:07
Seksualiteit Jongen klaar gekomen => Stoppen met de seks?
Dr_Love
12 02-04-2002 12:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05.