![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
er is natuurlijk niet echt een standaard voor hoe het moet. maar eigenlijk geef je zelf al een beetje aan hoe het vaak gaat, dus je eigen idee is helemaal niet verkeerd.
je kunt je vriendin voor het 'echte' werk al een keer laten klaarkomen door beffen of vingeren, ook omdat veel meisjes domweg niet klaar kunnen komen door alleen penis-in-vagina vrijen. als jij daarna klaar bent gekomen zou je gerust even lekker tegen elkaar aan kunnen liggen en een beetje uithijgen, knuffelen en strelen, meestal ben je na een minuut of 10 wel weer aardig uitgerust en opgewonden genoeg om opnieuw een lekkere vrijpartij in te zetten. en helemaal uitgeput zal je toch niet zijn als je als jongen klaar bent gekomen? doe het dan in ieder geval niet op een tijdstip dat je zelf al moe bent want dan is de kans natuurlijk groter dat je niet veel fut meer hebt nadat je klaarkomt. veel plezier! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Het is top-sport.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zal ff zeggen hoe het bij mij en mijn vriendin gaat: meestal komt ze al klaar bij het voorspel (niet altijd want soms wil ze zelf liever klaarkomen tijdens het neuken. heb ik zelf ook liever) en anders komt ze wel klaar bij het neuken. En als ze niet klaarkomt tijdens het neuken dan rust je er na gewoon ff uit. even wat knuffelen / kussen / douchen etc. en dan probeer je het erna weer een keer. Ook ff een tip: tijdens het neuken is het niet verboden om ff te stoppen en ff tussendoor te beffen of vingeren. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Geen erectie kunnen houden tijdens seks Mangler | 11 | 14-02-2016 15:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Media en de islam juno | 20 | 25-11-2005 10:35 | |
Seksualiteit |
Ik weet het niet Baby^Boo | 51 | 22-06-2005 00:22 | |