Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2002, 11:59
Dr_Love
Dr_Love is offline
Ik zet er maar even bij dat ik nog maagd ben, maar het zit er aan te komen.... vandaar

Je begint natuurlijk met voorspel enzo. En dan ik haar gaan beffen en een beetje vingeren enzo. Dan kunnen langzaam doorgaan naar het echte werk. Ik heb al begrepen dat meisjes meerdere keren klaar kunnen komen, en anderen juist helemaal niet (Op de website van Zilverkruis stond 26% van de vrouwen).
Maar als de jongen nou eenmaal is klaargekomen, ga je dan nog door. Want als ik me aftrek, dan ben ik al helemaal moe en ik weet niet of ik dan na het klaarkomen tijdens het vrijen nog veel actie te voor schijn kan toveren.
ga je dan gewoon een beetje in elkaars armen liggen en nog een beetje kussen.
Of moet je dan nog de vrouw laten klaarkomen ofzo?
Ik wil ook niet dat ik de indruk wek, dat ik klaar ben en dan maar lekker wil gaan slapen, bij wijze van spreken, als je begrijpt wat ik bedoel.
Oud 31-03-2002, 12:18
*Moonflower*
*Moonflower* is offline
Ik weet het eigenlijk ok niet zo goed ben ook nog maagd, maar ik denk dat als jij van jezelf weet dat je heel moe bent na het klaarkomen, dat je dat dan een beetje aan tot het eind van de vrijpartij moet uitstellen. Naja ik weet het ook nie, gewoon wat sloom liggen met zijn tweeen kan ook leuk zijn
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 12:43
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Dr_Love schreef:
Ik zet er maar even bij dat ik nog maagd ben, maar het zit er aan te komen.... vandaar

Je begint natuurlijk met voorspel enzo. En dan ik haar gaan beffen en een beetje vingeren enzo. Dan kunnen langzaam doorgaan naar het echte werk. Ik heb al begrepen dat meisjes meerdere keren klaar kunnen komen, en anderen juist helemaal niet (Op de website van Zilverkruis stond 26% van de vrouwen).
Maar als de jongen nou eenmaal is klaargekomen, ga je dan nog door. Want als ik me aftrek, dan ben ik al helemaal moe en ik weet niet of ik dan na het klaarkomen tijdens het vrijen nog veel actie te voor schijn kan toveren.
ga je dan gewoon een beetje in elkaars armen liggen en nog een beetje kussen.
Of moet je dan nog de vrouw laten klaarkomen ofzo?
Ik wil ook niet dat ik de indruk wek, dat ik klaar ben en dan maar lekker wil gaan slapen, bij wijze van spreken, als je begrijpt wat ik bedoel.
Het is beslist niet zo dat je de vrouw moet laten klaarkomen als jij klaargekomen bent. Als voor haar het intieme samenzijn belangrijker is dan het klaarkomen vindt ze het waarschijnlijk veel fijner als jullie na het vrijen nog een tijdje in elkaars armen liggen en elkaar nog wat zoenen en strelen of nog wat met elkaar te praten als jullie daar behoefte aan zouden hebben. Als ze wel graag wil klaarkomen kunnen jullie tijdens het vrijen dat standje toepassen wat voor haar het meest stimulerend is. Als ze tijdens het voorspel al is klaargekomen door stimulatie van jouw hand of mond is het heel goed mogelijk dat dat tijdens het vrijen opnieuw lukt. Er zijn vrouwen die de mogelijkheid hebben om in de plateaufase (de fase voor het klaarkomen) te blijven en van daaruit opnieuw klaar te komen.
Oud 31-03-2002, 12:50
*Moonflower*
*Moonflower* is offline
Citaat:
mathfreak schreef:
Het is beslist niet zo dat je de vrouw moet laten klaarkomen als jij klaargekomen bent. Als voor haar het intieme samenzijn belangrijker is dan het klaarkomen vindt ze het waarschijnlijk veel fijner als jullie na het vrijen nog een tijdje in elkaars armen liggen en elkaar nog wat zoenen en strelen of nog wat met elkaar te praten als jullie daar behoefte aan zouden hebben. Als ze wel graag wil klaarkomen kunnen jullie tijdens het vrijen dat standje toepassen wat voor haar het meest stimulerend is. Als ze tijdens het voorspel al is klaargekomen door stimulatie van jouw hand of mond is het heel goed mogelijk dat dat tijdens het vrijen opnieuw lukt. Er zijn vrouwen die de mogelijkheid hebben om in de plateaufase (de fase voor het klaarkomen) te blijven en van daaruit opnieuw klaar te komen.

nc Je praat als mijn biologieboek
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 14:01
MP-nl
MP-nl is offline
Nee hoor, nadat je bent klaargekomen ga je gewoon een kwartiertje knuffelen, masseren, beffen of weet ik veel wat, en daarna ga je gewoon door voor de tweede ronde, enz. enz. tot er bloed of hete stoom uitkomt. Dan ben je pas echt leeg!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 15:37
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
MP-nl schreef:
hete stoom
Met wat voor meisjes ga jij naar bed?
Oud 31-03-2002, 15:47
Piccola
Piccola is offline
Daarna lekker knuffelen en kusjes geven enzo! Gewoon lekker samenzijn! Maar ja, als jij haar daarna nog een keer wil laten komen, dan doe je dat toch gewoon? Als zij dat ook wil tenminste!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 16:41
Kennedy
Kennedy is offline
er is natuurlijk niet echt een standaard voor hoe het moet. maar eigenlijk geef je zelf al een beetje aan hoe het vaak gaat, dus je eigen idee is helemaal niet verkeerd.
je kunt je vriendin voor het 'echte' werk al een keer laten klaarkomen door beffen of vingeren, ook omdat veel meisjes domweg niet klaar kunnen komen door alleen penis-in-vagina vrijen.
als jij daarna klaar bent gekomen zou je gerust even lekker tegen elkaar aan kunnen liggen en een beetje uithijgen, knuffelen en strelen, meestal ben je na een minuut of 10 wel weer aardig uitgerust en opgewonden genoeg om opnieuw een lekkere vrijpartij in te zetten.
en helemaal uitgeput zal je toch niet zijn als je als jongen klaar bent gekomen? doe het dan in ieder geval niet op een tijdstip dat je zelf al moe bent want dan is de kans natuurlijk groter dat je niet veel fut meer hebt nadat je klaarkomt.
veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 18:03
*Nancyboy*
*Nancyboy* is offline
Citaat:
Kennedy schreef:
doe het dan in ieder geval niet op een tijdstip dat je zelf al moe bent want dan is de kans natuurlijk groter dat je niet veel fut meer hebt nadat je klaarkomt.
veel plezier!
gister na een dag werken van 5.30 tot 18.00 dan nog uitgaan en toen nog sex....MOE

Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 21:20
Vespasienne
Vespasienne is offline
Citaat:
MP-nl schreef:
Nee hoor, nadat je bent klaargekomen ga je gewoon een kwartiertje knuffelen, masseren, beffen of weet ik veel wat, en daarna ga je gewoon door voor de tweede ronde, enz. enz. tot er bloed of hete stoom uitkomt. Dan ben je pas echt leeg!
Kwartier ik heb echt wel langer nodig. Maarja ben ook al oud en stram natuurlijk en zuipen helpt ook niet mee aan het meerdere keren per nacht doen.
Het is top-sport....

Met citaat reageren
Oud 31-03-2002, 21:26
Upior
Upior is offline
Wat vrouwen nou écht leuk vinden, en ik spreek uit ervaring, is ze gewoon helemaal kapotstampen

leuke sfeermaker.

dan achteraf een biertje pakken ofzo

VETTE SHIT
Oud 01-04-2002, 20:19
joepie3
joepie3 is offline
Citaat:
Upior schreef:
Wat vrouwen nou écht leuk vinden, en ik spreek uit ervaring, is ze gewoon helemaal kapotstampen

leuke sfeermaker.

dan achteraf een biertje pakken ofzo

VETTE SHIT

Ik hoop niet dat je stampen met je voet opdr hoofd bedoelt?? maar goed.

Ik zal ff zeggen hoe het bij mij en mijn vriendin gaat:

meestal komt ze al klaar bij het voorspel (niet altijd want soms wil ze zelf liever klaarkomen tijdens het neuken. heb ik zelf ook liever) en anders komt ze wel klaar bij het neuken. En als ze niet klaarkomt tijdens het neuken dan rust je er na gewoon ff uit. even wat knuffelen / kussen / douchen etc. en dan probeer je het erna weer een keer.

Ook ff een tip: tijdens het neuken is het niet verboden om ff te stoppen en ff tussendoor te beffen of vingeren.

Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 12:16
Verwijderd
Ik zorg er altijd nog voor dat zij ook klaarkomt. We genieten er allebei van, en dat mag bij haar ook wel bekroont worden met een orgasme
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten