![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik denk wel dat er weinig kans is dat als je de pil elke dag op het juiste tijdstip slikt, kans hebt om zwanger te raken!
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoop het niet, want ik wil zooooo graag zonder en dan ben ik toch nog een beetje speciaal omdat ik dan de 1e ben met wie hij het zonder condoom doet... Ja dat geklungel met een condoom....tsja op zich hoort het er wel bij....maar voor m'n eerste keer toch maar liever niet. Nou heel veel suc6 he!! liefs, Alicia |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
De pil is erg veilig dus inprincipe hoef je het niet met condoom te doen, want zonder is fijner...maar..(en ik spreek uit eigen ervaring) als je hem vergeet dan zit je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg in de stress. ook als ik hem niet ben vergeten voel ik me toch gestresst als ik ongesteld moet worden, wieweet ben ik die 0.01 procent. Ik en mijn vriend gaan daarom voortaan het met condoom doen. succes met je beslissing
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb met mijn vriend gepraat en we gaan het voor de eerste keer doen met condoom. Ik zou me ook niet echt op m'n gemak voelen als we het zonder zouden doen. Ik zou me heel de tijd zorgen maken of ik niet toevallig die 0,01 procent ben.. En dan heb je ook niets meer aan de sex
![]() Danku voor jullie reacties -x-
||
Verwijderd
|
Citaat:
betekent dit dat jullie het ALTIJD met condoom gaan doen dan? Want als je het daarna zonder doet kan je toch nog steeds bij die 0,01% zitten... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() nou dan ehh veel plezier en geluk etc!! ![]() xxx Alicia |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Dxm wann | 59 | 03-04-2005 12:22 | |
Software & Hardware |
MSN6 probleem! plz help!!! GoodforNothing | 1 | 05-11-2003 19:31 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Nigeria --> banden met Engeland? plz help!!!!! Barbietjuh | 2 | 24-03-2003 23:17 | |
Verhalen & Gedichten |
[..:: Speciaal voor... ::..] [.. Zeg FF Wa Je Er Van Vind Plz? ..] [.:BaByGurl:.] | 9 | 19-10-2002 09:27 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
enige wiskunde talenten hier? summer | 4 | 08-05-2001 20:46 | |
Software & Hardware |
sms spel 0616 606060 plz HELP!!!!! Verwijderd | 8 | 25-04-2001 13:07 |