Ik heb geen dagelijks ritueel

Wel een dagverloop.
- opstaan
- half slapend en onderweg van de trapvallend sloffen naar de badkamer om m'n tanden poetsen
- de trap weer op klimmen
- omkleden
- haar kammen
- tas pakken
- nog steeds half slapend naar beneden lopen
- koffiekoffiekoffie
- min of meer wakker m'n ouders gedag zeggen, even de kat aaien en naar het busstation huppelen
- op de bus wachten
- er achter komen dat m'n abonnement nog thuis ligt, naar huis hollen, abonnement pakken, terugrennen naar het station
- hijgend en omvallend van vermoeiheid (sorry, ik heb een conditie die in de negatieve getallen loopt.) de bus in klimmen
- gedurende de busrit, op chronologische volgorde: discman aanzetten, make-up doen, nagellak bijwerken, twintig minuten lang de andere mensen bekijken en/of naar buiten staren
- op school aankomen
- school
- van school weggaan
- busrit naar huis, lees het vorige stukje maar achterstevoren
- thuis: DBZ kijken

- forum/computerspelletjes/lezen/tekenen of schrijven/mensen telefonisch lastig vallen/e.d.
- eten
- er achter komen dat ik morgen een proefwerk of een huiswerkcontrole heb - krampachtig beginnen met leren dus
- bij een toevallige blik op de klok zien dat het een uur of twee is en ik dus al lang had moeten slapen
- douchen
- slapen/een uur tot twee uur wakker liggen en naar het plafond staren terwijl ik nadenk over.. dingen.
- zeven uur - wekker gaat - zie boven.
In het weekend en in de vakanties is het iets anders:
- uur of drie - opstaan
- douchen
- op m'n gemak ontbijten
- iemand bellen om de stad in te gaan of een film te huren/internet/spelletjesdingen op de comp/tv kijken/tekenen/nouja, zie boven
- uur of zeven/acht - eten
- forum/msn tot een uur of drie/vier s'nachts (

)
- slapen
- uur of drie - opstaan - zie boven
Het is best gemeen, m'n ouders hebben m'n bioritme helemaal verstoord door me doordeweeks te verbieden op internet te gaan.
Wie boeit dit nou?