![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Het plasgevoel is heel normaal, en wijst erop dat je op het punt staat om (spuitend) klaar te komen.
Het is vrij onbekend dat ook vrouwen een ejaculatie kunnen hebben, net als de mannen. Het is echter geen sperma maar een heldere vloeistof die dan uit de vagina komt. De hoeveelheid kan varieren van een theelepeltje tot meedere theekopjes! Voor de duidelijkheid, de vloeistof is dus GEEN urine, maar wordt geproduceerd door klieren rondom de plasbuis die zich in de voorwand van de vagina bevinden. Heel veel vrouwen kennen wel het plasgevoel, maar als ze zich laten gaan zijn ze bang dat ze echt geplast hebben. Omdat ons nooit bij sexuele voorlichting wordt verteld dat vrouwen ook kunnen ejaculeren is het natuurlijk ook wel een beetje gek als je dat opeens meemaakt. Het is dus echter volkomen normaal! Als je meer informatie wilt dan kan je mijn website eens bekijken http://www.gplek.nl en je kan me ook mailen op info@gplek.nl Veel plezier als je op ontdekkingstocht gaat naar je g-plek en als je wilt leren spuitend klaar te komen. Het is echt heel gaaf en lekker, en je vriendje zal het geweldig vinden als je zo geweldig kan klaarkomen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Mijn vriend komt niet klaar dli | 17 | 04-01-2004 16:54 | |
Seksualiteit |
vrouwelijke ejaculatie (spuiten) niem | 27 | 05-06-2003 08:52 | |
Seksualiteit |
Harde of Zachte Seks Verwijderd | 59 | 26-11-2002 01:01 |