Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2002, 08:48
Monique16
Monique16 is offline
Beste mensen,

Ik zit met een probleempje:

Mijn vriend en ik doen het sinds kort zonder condoom omdat ik de pil ben gaan slikken.
Het gaat allemaal goed enzo maar als mijn vriend klaar is gekomen en dan zijn lul eruit haalt, lijkt het net of me vriend nog spuit of kan het ook zo zijn dat het uit mij komt. Please help me hierbij want het word iedere keer een zooitje als we het hebben gedaan.....

Is er een manier dat we dit kunnen voorkomen want het is niet superfris.

Groetjes Monique
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 08:56
sofie3
sofie3 is offline
Niks aan te doen... 90% van het sperma loopt gewoon weer terug naar buiten. Een spurt richting toilet is een oplossing, of gewoon een doekje bij de hand houden om alles op te vangen. Mega-onerotisch, en je ziet het ook nooit in films , maar zo is het nu eenmaal....
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 09:04
Verwijderd
jah tis niet anders..
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 10:59
Gwen.
Gwen. is offline
Je kan d'r ook niks aan doen, blijven liggen en daarna gaan douchen.
Oud 02-04-2002, 12:09
vrijgezel16d
vrijgezel16d is offline
benen in de lucht en wachten tot het opdroogt
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 12:20
Monique16
Monique16 is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Niks aan te doen... 90% van het sperma loopt gewoon weer terug naar buiten. Een spurt richting toilet is een oplossing, of gewoon een doekje bij de hand houden om alles op te vangen. Mega-onerotisch, en je ziet het ook nooit in films , maar zo is het nu eenmaal....
jah dat dacht ik al, maar je gaat toch denken dat we iets fout doen. Maar in ieder geval bedankt voor het advies!
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 13:23
Verwijderd
Hahahahaha

Lol, *herkenbaar!!*

Ik heb er ook last van, en mijn vriend vind het altijd harstikke komisch.. Want jah, meneer is klaar en dan issie ook ECHT klaar...
En ik moet nog leeglopen... en dat gebeurt niet eens allemaal in één keer.. Soms is het opeens een uur later: "Oooh verdomme..!! "
En dan ligt hij weer dubbel

Nahja niets aan te doen, je doet niets fout... ennuh, het went
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 15:24
Alpaca
Alpaca is offline
Wij hebben altijd keukenrol naast het bed liggen. De vuilbak naast bed ligt vol met propjes.
Oud 02-04-2002, 19:32
Monique16
Monique16 is offline
Hej mensen...
Heel erg badnket voor jullie antwoorden. Ik begon anmelijk echt te denken dat ik een mislukkeling was, maar jullie hebben me kunnen helpen... thanx
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 15:36
MP-nl
MP-nl is offline
Waarom vraag je je vriend niet om niet meer in je klaar te komen, maar vlak voordat hij komt zijn pik naar buiten te halen en jouw de laatste rukjes er aan te laten geven. Hij spuit het lekker op je buik, je borsten of op je gezicht. Jij dept het eraf met een handdoek, ff wassen en klaar. Geen rotzooi op de lakens of waar dan ook, en niet meer een uur nadruppelen. Makkelijk toch??
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 16:04
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
Citaat:
MP-nl schreef:
Waarom vraag je je vriend niet om niet meer in je klaar te komen, maar vlak voordat hij komt zijn pik naar buiten te halen en jouw de laatste rukjes er aan te laten geven. Hij spuit het lekker op je buik, je borsten of op je gezicht. Jij dept het eraf met een handdoek, ff wassen en klaar. Geen rotzooi op de lakens of waar dan ook, en niet meer een uur nadruppelen. Makkelijk toch??
het geeft wel een ander gevoel hé?
is fijner als hij in me komt..
Oud 05-04-2002, 19:05
Verwijderd
Citaat:
MP-nl schreef:
Vind ik persoonlijk smeriger Bovendien lijktut me ook niet leuker....
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Alpaca schreef:
Wij hebben altijd keukenrol naast het bed liggen. De vuilbak naast bed ligt vol met propjes.
idem dito hierzo!

*blue*
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten