![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En er zijn mensen die zeggen niet te doen aan sex voor het huwelijk, en het dan toch doen, met als gevolg dat hij vader wordt... |
![]() |
|
Verwijderd
|
wat valt hier nou van te vinden. Iemand die geen sex wil hebben voor het huwelijk, of het nou wegens godsdienstige redenen is, of omdat ie het zelf wil, moet dat toch helemaal zelf weten?
Das hetzelfde als de vraag "Wat vinden jullie nou van mensen die op hun 13e al sex hebben?"... Dat moeten ze toch ook zelf weten...? Maargoed, ik heb iets tegen het Christendom en ik vind het sowieso onzin om jezelf dingen (lees: genot) te gaan onthouden omdat iemand beweert dat God dat heeft gewild.. Dus als iemand het om die redenen doet vind ik het een beetje onzin.. maja dat moet ie alsnog zelf weten.. Doe waar je zin in hebt zou ik zeggen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het een belachelijk idee en ik mag het niet van mijn moeder
![]() ![]() ![]() Ik zie absoluut het nut niet in van wachten tot het huwelijk, zoals Dark Voice al zei, waarom zou je jezelf genot ontzeggen? Sex is een belangrijk deel van een relatie en ik zou er niet mee kunnen wachten. |
![]() |
|
![]() |
Van mijn ouders mag ik eigenlijk ook niet voor mijn huwlijk naar bed.. of in ieder geval niet voor mijn 18de, maar daar heb ik ook scheit aan... ik heb er nix tegen, maar ik ben niet echt geloovig, en ik ga ook niet naar de kerk zoals mijn ouders doen... het is mijn leven, dus ik bepaal zelf wat ik doe
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind het knap
ik zou het niet kunnen en niet willen ook dus heb gewoon bewondering voor die mensen dan weet je tenminste dat je met de ware naar bed gaat, en dat je alles voor elkaar betekent want dat kunnen we niet allemaal van onze sexuele (ex-)partner(s) zeggen he... |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
de bel gaat Gravin | 6 | 11-09-2005 14:23 | |