![]() |
||
Ik weet natuurlijk niet hoe oud je vriend is, maar laten we ervan uitgaan dat hij al sperma produceert. Dan kunnen het een paar dingen zijn volgens mij. Ten eerste is hij van te voren flink bezig geweest en is zijn voorraad aardig gedaalt tot misschien wel het 0 punt, en dan komt er gewoon niks of naargenoeg niks uit. Ten tweede kan het zijn dat hier "retrograde ejaculatie" genoemd wordt.
kijk hie ff naar Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Offtopic: wuw wat is hier allemaal veranderd sinds de laatste keer ik hier was!
Ontopic: wat een gewauwel... retro-nogwat-ejaculatie, kan best zijn, maar ik spreek uit ondervinding als ik zeg dat ik net hetzelfde heb. Ik kom wel klaar, maar er komt niets uit, echt niets, zelfs niet in m'n blaas (voor zover ik weet). Is daarom niet minder bevredigend ofzo, niet minder 'klaarkomen', het is gewoon anders. In het begin meer dan nu, volgens mij heeft het alleen maar te maken met je niet 100% op je gemak voelen ofzo. Ik weet ook niet precies waar het vandaan komt, maar ik heb dus net zo. Het is niet elke keer zo dat 'er iets uit komt'. IMHO natuurlijk, Senshin
|
Dit klopt niet volgens mij. Als een man klaarkomt, is er altijd een zaadlozing bij - medisch gezien IS dat gewoon zo. Als je tijdens een orgasme geen zaad naar buiten ziet komen, gaat het gewoon richting blaas, en daar merk je verder niks van. Tenzij je met speciale technieken je net zover kan krijgen dat je een orgasme hebt zonder zaadlozing, maar dat zijn echt meditatieve toestanden die niet lukken zonder opperste concentratie.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
IMHO natuurlijk, Senshin
|
Ja, precies, dus als het orgasme dan uiteindelijk volledig doorzet komt het sperma toch... dus ik vind het een beetje een vreemd verhaal. Een volledig orgasme, met samentrekkingen en zonder sperma, is volgens mij niet normaal. Zeker niet als je het em er niet om doet (met die meditatietoestanden en concentratie enzo)... Maar wat er nu precies foutgaat weet ik niet.
|
![]() |
|
Het klaarkomen en het kwakje schieten hoeven niet altijd samen te gaan. Ja kn 'droog' klaarkomen, je krijgt dan wel het gevoel maar geen kwakje (dit is ook zo bij goofies die te jong neuken en nog onvruchtbaar zijn
![]()
|
![]() |
Ik heb er niet zoveel verstand van hoor, maar ik denk eigenlijk dat het best moet kunnen dat hij klaar komt zonder te ejaculeren.
Dat komt bij vrouwen toch ook vaak voor, waarom zou het bij mannen dan niet kunnen? Misschien een stomme vraag hoor, maar het lijkt me in ieder geval mogelijk.
|
Nou, leg dan maar 'ns uit hoe, dan probeer ik het vanavond bij m'n vriendje
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Je haalt twee dingen door elkaar. Ejaculeren bij een man hoort per definitie bij hun orgasme. Bij dat klein percentage van de vrouwen die ejaculeren, is het een BIJwerking... Het hoort er dus helemaal niet bij! Overigens is recent bewezen dat ejaculatie bij de vrouw niet bestaat... ze verliezen gewoon op het hoogtepunt wat urine (voor de geinteresseerden wil ik de link naar het officiele rapport wel eens opzoeken).
||
![]() |
Citaat:
Over het tweede stuk kan ik korter zijn... de boekjes genieten wat mij betrefd het voordeel van de twijfel, dus als je met juiste links af kwam draven, dan zou ik het misschien nog gevolgd hebben, maar met de boekjes zijn we niets. Welk boekje? Wat stond er dan precies in? Heeft dus eigenlijk geen nut. Persoonlijk vertrouw ik liever op mijzelf dan de boekjes. Ik snap niet dat jij kan blijven zeggen dat er niets van waar is terwijl ik het gewoon zie bij mezelf? IMHO natuurlijk, Senshin
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat jij zegt, als het de ene keer wel zo is en de andere keer niet moet er geloof ik ook iets niet kloppen, maarjah zoveel verstand heb ik daar niet van ![]() Wat Senshin zegt......tsja kweeniejj......ik zie hierboven allemaal enge dingen staan over retrograde ejaculatie ![]() ![]() maar hoe weet jij dan, Senshin, dat dat bij jou niet het geval is? (sorry als ik zwaar brutaal ben hoor, zo bedoel ik het niet, k snap alleen vrij weinig van die ehh "dingen".. ) ![]() xxx Alicia |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Misschien ben ik gewoon raar, maar daar was ik al ff eerder achter ![]() IMHO natuurlijk, Senshin
|
![]() |
hij is bijna 17
![]() ik heb het nog niet gevraagd, weet niet of ik wel durf ![]() ![]() iig.. ik zal er morgen es goed op letten..en anders moettik het idd maar even vragen of hij het weet |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Klaarkomen tijdens de seks met mijn vriendje lukt niet lopertje18 | 5 | 24-08-2012 04:15 | |
Seksualiteit |
Hoeveel keer op een avond klaarkomen? thomaske | 29 | 08-11-2006 10:16 | |
Seksualiteit |
Voor de vrouwen: Ben klaargekomen, maar...?! indie-gurl | 35 | 01-06-2006 15:09 | |
Seksualiteit |
Hoe vaak kan je klaarkomen in een condoom.. Anathemaruled | 9 | 31-05-2004 18:42 | |
Seksualiteit |
klaarkomen Vanietta | 11 | 09-07-2003 13:01 |