Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2002, 15:50
In Eternity
In Eternity is offline
ik was laatst mijn vriendje aan het aftrekken. op een gegeven moment duwde hij zachtjes mijn hand weg. later emailde ik hem met de vraag waaorm hij dat deed, of hij het niet lekker vond. hij emailde als geintje terug dat als een man bevredigd word dat hij dan op den duur klaar komt (goh)

kdacht dat hij dus niet klaar wilde komen
dus vandaag vroeg ik hem van 'waarom wilde je niet klaarkomen?'
toen glimlachte hij en zei-ie dat hij al klaargekomen was. ik zei 'kdacht dat je niet wilde' weer lachte hij en zei 'geef me en reden waarom ik dat niet zou willen..'

wat ik me dus afvroeg..hoe kan het dat hij wel klaarkwam maar er geen sperma uit zijn penis komt? is dat normaal ?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 16:03
carla-tje
carla-tje is offline
Kan maar 1 reden bedenken: retrograde ejaculatie (het sperma komt in de blaas in plaats van naar buiten).
Oud 04-04-2002, 16:13
Verwijderd
hmmz.......mijn vriendjuh had eerst zoiets dat hij het sperma "in kon houden" ofzow, ik d8 dat dat alleen kon als je echt met je hand ergens op een bepaalde plaats drukte ofzow, maar blijkbaar kan het ook gewoon ofzow vaagjes......
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 18:12
MP-nl
MP-nl is offline
Hij wilde niet spuiten omdat je dan waarschijnlijk zou zien hoe weinig sperma hij produceert, jij vervolgens gaat vragen " goh, da's minder dan anders", en hij weer moet gaan liegen over het feit dat hij zichzelf suf rukt of er een tweede vriendinnetje op na houdt.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 18:19
Verwijderd
"There's something about Mary" gezien? Dan zou je wel weten waar het heen gegaan is
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 18:30
Verwijderd
Citaat:
saffie schreef:
"There's something about Mary" gezien? Dan zou je wel weten waar het heen gegaan is
Check je oorlel
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 19:02
In Eternity
In Eternity is offline
Citaat:
MP-nl schreef:
Hij wilde niet spuiten omdat je dan waarschijnlijk zou zien hoe weinig sperma hij produceert, jij vervolgens gaat vragen " goh, da's minder dan anders", en hij weer moet gaan liegen over het feit dat hij zichzelf suf rukt of er een tweede vriendinnetje op na houdt.
ha ha wat grappig

nounee
misschien omdat het dan geen troep geeft?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 20:55
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Vraag het nog eens aan hem, ben erg benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 21:14
Choke
Choke is offline
Citaat:
carla-tje schreef:
Kan maar 1 reden bedenken: retrograde ejaculatie (het sperma komt in de blaas in plaats van naar buiten).
WTF!!??
Oud 04-04-2002, 21:49
Verwijderd
Citaat:
henri schreef:

Check je oorlel
(huh, dat hing toch in dr haar...? Daar kreeg ze zo'n vette kuif van jaja! )
Met citaat reageren
Oud 04-04-2002, 22:04
Oen
Oen is offline
Ik weet natuurlijk niet hoe oud je vriend is, maar laten we ervan uitgaan dat hij al sperma produceert. Dan kunnen het een paar dingen zijn volgens mij. Ten eerste is hij van te voren flink bezig geweest en is zijn voorraad aardig gedaalt tot misschien wel het 0 punt, en dan komt er gewoon niks of naargenoeg niks uit. Ten tweede kan het zijn dat hier "retrograde ejaculatie" genoemd wordt.

kijk hie ff naar
Citaat:
Ejaculatiestoornissen:
Ejaculatiestoornissen zijn een ander mogelijk probleem. De meest voorkomende afwijking is een afname van de hoeveelheid zaad, retrograde ejaculatie genoemd. Dit wordt veroorzaakt door een zenuwdisfunctie en treedt op als het zaad naar de blaas gaat in plaats van naar buiten. Retrograde ejaculatie kan leiden tot een verminderde vruchtbaarheid en steriliteit. Daarom is het belangrijk om de aandoening zo snel mogelijk te diagnosticeren en te behandelen. Retrograde ejaculatie kan soms verholpen worden met behulp van medicijnen.

Een verminderde belangstelling voor seks en geen orgasme kunnen krijgen zijn andere problemen die mannen kunnen ondervinden. Deze problemen hebben vaak een psychische achtergrond, zoals depressie.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 10:55
Senshin
Senshin is offline
Offtopic: wuw wat is hier allemaal veranderd sinds de laatste keer ik hier was!

Ontopic: wat een gewauwel... retro-nogwat-ejaculatie, kan best zijn, maar ik spreek uit ondervinding als ik zeg dat ik net hetzelfde heb. Ik kom wel klaar, maar er komt niets uit, echt niets, zelfs niet in m'n blaas (voor zover ik weet). Is daarom niet minder bevredigend ofzo, niet minder 'klaarkomen', het is gewoon anders. In het begin meer dan nu, volgens mij heeft het alleen maar te maken met je niet 100% op je gemak voelen ofzo. Ik weet ook niet precies waar het vandaan komt, maar ik heb dus net zo. Het is niet elke keer zo dat 'er iets uit komt'.

IMHO natuurlijk,
Senshin
Oud 05-04-2002, 11:29
sofie3
sofie3 is offline
Dit klopt niet volgens mij. Als een man klaarkomt, is er altijd een zaadlozing bij - medisch gezien IS dat gewoon zo. Als je tijdens een orgasme geen zaad naar buiten ziet komen, gaat het gewoon richting blaas, en daar merk je verder niks van. Tenzij je met speciale technieken je net zover kan krijgen dat je een orgasme hebt zonder zaadlozing, maar dat zijn echt meditatieve toestanden die niet lukken zonder opperste concentratie.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 11:47
Allardos
Allardos is offline
ben ik het wel mee eens ja :-S vaag!
Oud 05-04-2002, 11:51
Senshin
Senshin is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Dit klopt niet volgens mij. Als een man klaarkomt, is er altijd een zaadlozing bij - medisch gezien IS dat gewoon zo.
Maar dat is niet zo... hier spreekt het levende bewijs daarvan. Er is geen sprake van retrograde ejaculatie, omdat dat dan volgens mij altijd zo is, en soms kom ik wel klaar met zaadlozing, soms niet. En dan heb ik het niet over de zesde of zevende keer, als het gewoon op is, maar over de eerste keer in twee weken of zo. Ik zeg het, volgens mij heeft het ook wat met stress of druk of hoe je zoiets wilt noemen te maken, maar ik weet van mezelf dat het zo is. Soms wel en soms niet... Kan er ook geen verklaring voor vinden, vond het eigenlijk ook niet raar tot ik er over begon na te denken...

IMHO natuurlijk,
Senshin
Oud 05-04-2002, 11:59
RandyRhoads
RandyRhoads is offline
ik kan komen zonder te spuiten, dan moet je je wel concentreren. als m'n vriendin door blijft trekken of zuigen komt het wel.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 12:19
sofie3
sofie3 is offline
Ja, precies, dus als het orgasme dan uiteindelijk volledig doorzet komt het sperma toch... dus ik vind het een beetje een vreemd verhaal. Een volledig orgasme, met samentrekkingen en zonder sperma, is volgens mij niet normaal. Zeker niet als je het em er niet om doet (met die meditatietoestanden en concentratie enzo)... Maar wat er nu precies foutgaat weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 13:17
Internationalist
Internationalist is offline
Het klaarkomen en het kwakje schieten hoeven niet altijd samen te gaan. Ja kn 'droog' klaarkomen, je krijgt dan wel het gevoel maar geen kwakje (dit is ook zo bij goofies die te jong neuken en nog onvruchtbaar zijn )
Oud 05-04-2002, 13:23
prikkeldraad19
prikkeldraad19 is offline
Ik heb er niet zoveel verstand van hoor, maar ik denk eigenlijk dat het best moet kunnen dat hij klaar komt zonder te ejaculeren.
Dat komt bij vrouwen toch ook vaak voor, waarom zou het bij mannen dan niet kunnen?

Misschien een stomme vraag hoor, maar het lijkt me in ieder geval mogelijk.
Oud 05-04-2002, 13:43
sofie3
sofie3 is offline
Nou, leg dan maar 'ns uit hoe, dan probeer ik het vanavond bij m'n vriendje Hij gelooft er trouwens ook niet in. Tenminste, het KAN wel, maar enkel als je het er om doet. Niet "zomaar" per toeval dus. Ik blijf erbij: als je het gewoon met jezelf doet, en er komt de ene keer niks en de andere keer wel, dan is er iets niet pluis. Ejaculatie en orgasme kan je alleen van elkaar scheiden door je erg te concentreren, en dan nog... Tenzij ik het overal in alle boekjes verkeerd heb gelezen...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 14:54
prikkeldraad19
prikkeldraad19 is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Nou, leg dan maar 'ns uit hoe, dan probeer ik het vanavond bij m'n vriendje Hij gelooft er trouwens ook niet in. Tenminste, het KAN wel, maar enkel als je het er om doet. Niet "zomaar" per toeval dus. Ik blijf erbij: als je het gewoon met jezelf doet, en er komt de ene keer niks en de andere keer wel, dan is er iets niet pluis. Ejaculatie en orgasme kan je alleen van elkaar scheiden door je erg te concentreren, en dan nog... Tenzij ik het overal in alle boekjes verkeerd heb gelezen...
Maar hoe komt het dan dat een vrouw (1, dus niet vrouwen in het algemeen) soms wel ejaculeert als ze klaarkomt en soms niet ejaculeert terwijl ze wel klaarkomt. Theoretisch moet dat dan toch ook bij een man kunnen gebeuren?
Oud 05-04-2002, 15:43
carla-tje
carla-tje is offline
Je haalt twee dingen door elkaar. Ejaculeren bij een man hoort per definitie bij hun orgasme. Bij dat klein percentage van de vrouwen die ejaculeren, is het een BIJwerking... Het hoort er dus helemaal niet bij! Overigens is recent bewezen dat ejaculatie bij de vrouw niet bestaat... ze verliezen gewoon op het hoogtepunt wat urine (voor de geinteresseerden wil ik de link naar het officiele rapport wel eens opzoeken).
Oud 05-04-2002, 15:56
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
heb je het ondertussen al eens gevraagt aan je vriend? want ik wil het antwoord eigelijk wel weten!
Oud 05-04-2002, 16:50
Senshin
Senshin is offline
Citaat:
sofie3 schreef:
Nou, leg dan maar 'ns uit hoe, dan probeer ik het vanavond bij m'n vriendje Hij gelooft er trouwens ook niet in. Tenminste, het KAN wel, maar enkel als je het er om doet. Niet "zomaar" per toeval dus. [dan kwam hier nog wat] Tenzij ik het overal in alle boekjes verkeerd heb gelezen...
Op het eerste stuk kan ik alleen maar dit zeggen: misschien is dat niet zo bij je vriendje, maar bij sommige mensen wel en bij andere mensen niet? Ik weet toch wel van mijzelf dat ik het er niet om doe. Ik bewonder je standvastigheid, maar ik moet je teleurstellen, ik doe het er toch niet om en toch is het zo. Het gaat wel 'per toeval' zo.
Over het tweede stuk kan ik korter zijn... de boekjes genieten wat mij betrefd het voordeel van de twijfel, dus als je met juiste links af kwam draven, dan zou ik het misschien nog gevolgd hebben, maar met de boekjes zijn we niets. Welk boekje? Wat stond er dan precies in? Heeft dus eigenlijk geen nut. Persoonlijk vertrouw ik liever op mijzelf dan de boekjes.
Ik snap niet dat jij kan blijven zeggen dat er niets van waar is terwijl ik het gewoon zie bij mezelf?

IMHO natuurlijk,
Senshin
Oud 05-04-2002, 17:10
emjee
emjee is offline
nou ja, igg vraag je vriendje ff wat hijn z'n kwakkie heeft gelaten... Dan wachten wij in spanning af op de uitslag!
Oud 05-04-2002, 17:11
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef:
Je hebt denk ik wel gelijk met dat "erom doen", mijn vriendjuh zei dus dat ie het inhield, maar dat was wel met moeite geloof ik idd.....(zie m'n post helemaal bovenaan)
En wat jij zegt, als het de ene keer wel zo is en de andere keer niet moet er geloof ik ook iets niet kloppen, maarjah zoveel verstand heb ik daar niet van
Wat Senshin zegt......tsja kweeniejj......ik zie hierboven allemaal enge dingen staan over retrograde ejaculatie (shit hey wat een woord trouwens..leuk voor galgje )
maar hoe weet jij dan, Senshin, dat dat bij jou niet het geval is? (sorry als ik zwaar brutaal ben hoor, zo bedoel ik het niet, k snap alleen vrij weinig van die ehh "dingen".. )

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 18:38
Senshin
Senshin is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

maar hoe weet jij dan, Senshin, dat dat bij jou niet het geval is? (sorry als ik zwaar brutaal ben hoor, zo bedoel ik het niet, k snap alleen vrij weinig van die ehh "dingen".. )

xxx

Alicia
Helemaal niet brutaal hoor, maar ik weet dat doordat er staat dat het een zenuw-afwijking (of iets van die strekking is) en dat je er medicatie voor moet nemen... Dat wil dus zeggen dat het elke keer zo is en -zoals ik al zei- dat is niet het geval.
Misschien ben ik gewoon raar, maar daar was ik al ff eerder achter

IMHO natuurlijk,
Senshin
Oud 05-04-2002, 20:42
In Eternity
In Eternity is offline
hij is bijna 17

ik heb het nog niet gevraagd, weet niet of ik wel durf maar het kan ook zijn dat het zo weinig was dat ik er niks van zag of weinig van voelde. als ik hem aftrek zoenen we meestal en ik zie et dan verder niet echt goed

iig..

ik zal er morgen es goed op letten..en anders moettik het idd maar even vragen of hij het weet
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten