![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
helemaal me eens sex hebben is voor sommige mensen moeilijk, dat moet je opbouwen stapje voor stapje.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Imho is het nederlandse dialect (bestaat er eigenlijk een algemeen Nederlands voor Nederland, in België bestaat het, k heb echter nog nooit 2 Nederlanders van verschillende streken in staat geweten hetzelfde taaltje te spreken) niet echt zo moeilijk, bijna elke Belg kan het nadoen als sketch ofzo, wilt het echter niet toegeven voor een Nederlander
![]() Nuja, ontopic (ik had gezworen dat ik hierop gereplied had, nuja) : Enkele van m'n exen zijn ooit min of meer misbruikt geweest, enkelen hebben er een trauma aan overgehouden. Hoe dit op te lossen : praten, proberen haar te laten inzien dat ze moet kiezen tussen of het verwerken en verdergaan met leven of het niet verwerken en er altijd mee blijven zitten, en proberen het weg te steken. Wat ze ook zegt, doe alles kalm aan. Laat zien dat je niet hetzelfde wilt als die vorige jongens (als dit al het geval is, anders zoek je je maar een of ander trutje uit tot je rijp bent ![]() Pff k vind dat ze op school een cursus "basispsychologoe voor sexuele handelingen" of "optie tantra" moeten geven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ik hoor hier hoe lekker meisjes dat wel niet vinden en ik vind het rot voor haar dat zij dit moet missen door een domme hufter die dus wel alleen op sex uit was. ik wil gewoon een manier vinden om haar op te winden of te doen genietn want dat is voor mij al meer dan genoeg ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
slechte ervaringen met speed/slikken/snuiven? Channella | 104 | 01-08-2005 17:33 | |
Software & Hardware |
[Alg] Ervaringen met scammers Jolt | 3 | 26-04-2005 23:33 | |
Seksualiteit |
Slechte ervaring kussen manGo0s | 60 | 31-10-2004 19:33 | |
Psychologie |
generaliseren door een slechte ervaring Verwijderd | 17 | 22-07-2004 14:12 | |
Seksualiteit |
wat is jullie slechtste ervaring met seks meiske17 | 14 | 31-05-2002 16:09 | |
Software & Hardware |
Wie heeft hier ervaring mee. Peter_19 | 3 | 05-03-2002 12:16 |