Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2005, 21:02
Jolt
Jolt is offline
Naar aanleiding van het pdf te hebben gelezen op http://www.p-p-p-powerbook.com/

Ben ik eens benieuwd, hebben jullie al eens slechte ervaringen gehad, met bijvoorbeeld dingen verkopen, via ebay, marktplaats,speuders, etc.

Die uit Nigeria bijvoorbeeld iets bestellen, maar dan waar jij het eerst moet opsturen en daarna betalen.

Handige links erbij:
Waarschuwing van waarschijnlijke scammer

Heb je dus ervaring er mee gehad?

Een zeer leuke p-p-p-powerbook actie btw, leuk om te lezen, heb me kapot gelachen .
Oud 26-04-2005, 21:40
Rieno
Rieno is offline
dit was zeker wel humor wat een ding ook ... hele pdfje gelezen
Met citaat reageren
Oud 26-04-2005, 23:19
M@rco
M@rco is offline
Nee, nooit. Zelfs een keer via eBay iets uit Amerika laten komen, betaald via PayPal en ging gewoon goed. Heb ook al verschillende malen via Markplaats en Tweakers V&A iets verkocht, allemaal prima gegaan. Een gast kwam zelfs met de trein hierheen om mijn ouwe Antec kast op te halen... tis maar waar je zin in hebt, met een grote stalen kast in de trein gaan zitten.

En eerst opsturen, daarna betalen begin ik natuurlijk sowieso niet aan. Dat is vragen om problemen.
Oud 26-04-2005, 23:33
twain4me
twain4me is offline
Ik koop ongeveer 50% van me zooi op ebay/marktplaats .. nooit ergens last van gehad.

btw die powerbook hoax is echt top
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten