Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2002, 12:45
charly not
charly not is offline
Eigenlijk heb ik nooit ruzie, en als ik ruzie heb.. dan wil ik dat meestal zo snel mogelijk uitpraten...
Maar goed, het probleem is dat ik (blijkbaar ) soms iets doe of zeg wat misschien beetje vaag is en waar bepaalde lui dan echt te lang over doorlopen te zeiken. En ik word daar echt he-le-maal gestoord van.. want waarom? doen die lui dat

vorig jaar toen konden mensen (die lui) mij best snel dingen wijs maken enzo.. en werd ik als vrij naief gezien.. Nou goed, ik ben ook niet helemaal achterlijk dus kreeg dat op gegeven moment wel door. Alleen ik denk dat die luitjes dat dus nog steeds denken.. (mogelijkheid)
Ook lope ze m'n beetje af te zeiken en me 'n beetje belachelijk te maken. naja, kprobeer der dan n beetje neutraal op te reageren.. Of ik zeg iets niet interessants en loop dan gewoon door. Maar et is zo vervelend en et lijkt dan misschien zo dat et me niks boeit.. maar ik weet echt niet waarom iik daar zo'n goed persoon voor ben en WAAROM? Leed vermaak ofzo . en stiekem vind ik het dus eigenlijk SUPER irritant..

Die jongens die dat doen interesseren me ook vrij weinig verder en de mensen om wie ik echt geef die doen dat duidelijk niet (dus niet dat ik vriendloos ben ofzo)..
Maar et zijn een aantal jongens, en dan vooral 2 bepaalde personen die dan mij lopen af te zeiken en ik weet niet met wie ze et daar verder over hebben en wie ik van m'n "kenissen" om et zo even te stellen kan "vertrouwen" ..

Maarrrr, ik hoop dat het enigszins te begrijpen is...
Oud 13-10-2002, 13:09
Verwijderd
Citaat:
charly not schreef:
Maar goed, het probleem is dat ik soms iets doe of zeg wat misschien beetje vaag is en waar bepaalde lui dan echt te lang over doorlopen te zeiken. En ik word daar echt he-le-maal gestoord van.. want waarom? doen die lui dat
Incontinentie?

Er zijn altijd wel een paar mensen die zich ernaast gedragen. Hun redenen doen er niet echt toe, maar misschien komt het ook wel omdat je je zo laat opfokken door hun.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 15:26
charly not
charly not is offline
Citaat:
******** schreef:
Incontinentie?

Er zijn altijd wel een paar mensen die zich ernaast gedragen. Hun redenen doen er niet echt toe, maar misschien komt het ook wel omdat je je zo laat opfokken door hun.
UHm, ja dat zou best een kunnen. Ookal probeer ik dat wel te vermijden.. maar volgens mij wil dat niet zo heel erg goed lukken.. Naja, ik denk dat het gewoon grappig is ofzo
Oud 13-10-2002, 15:43
PardonMe
PardonMe is offline
tja ik zou zeggen, geen aandacht aan besteden en gewoon negeren..
Maar goed, het is niet echt leuk als ze er dan nog mee door blijven gaan, mjah denk juist dat ze willen dat je erop reageert..

En waarom jij er misschien wel zo'n goed persoon voor bent..? Misschien omdat jij iemand bent die erop reageert en er tegen in gaat.. Ze vinden het gewoon leuk om jou op te fokken, je op de kast te krijgen..
( ik weet niet of dat zo is, maar dat is een reden die ik zo zou kunnen bedenken..)

En als ze je echt belachelijk blijven maken, ga er dan eens over praten ofzo, vraag waarom ze jou moeten hebben.. (Hoewel je je zelf dan 'zwak' opstelt en ze daarom juist door kunnen gaan...?)
Best lastige situatie..
Maar ik zou dus zeggen geen aandacht aan besteden, negeren, deleten..
Misschien dat ze er geen lol meer in hebben als ze merken dat ze je niet meer zomaar op de kast kunnen krijgen...
Oud 13-10-2002, 16:19
charly not
charly not is offline
Ja, ik probeer ze ook te negeren.. en heb ze geblokkeerd etc op msn bijv. Maar als ik bijv. uitga, dan kom ik ze toch altijd wel tegen en dan beginnen ze altijd tegen mij te lullen. En dan heb ik wel altijd van "ow god, we gaan et weer krijgen hoor " En dan ga ik der heel even naar toe en dan beginnen ze vaag te lullen, en dan zeg ik wat.. en loop daarna gewoon weg van ja, niet interessant ofzo. Maar misschien zien je dat juist als iets 'zwaks' ofzo.. naja, compleet negeren kan en ik ben duidelijk niet zo iemand die heel goed lui kan uitbokken..
Naja, zo min mogelijk aand8 aan besteden is denk ik de beste oplossing ofzo
Oud 13-10-2002, 16:21
charly not
charly not is offline
Citaat:
charly not schreef:
naja, compleet negeren kan en ik ben duidelijk niet zo iemand die heel goed lui kan uitbokken..
compleet negeren kan dus NIET
Reageren

Regels voor berichten