Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
tja ik zou zeggen, geen aandacht aan besteden en gewoon negeren..
Maar goed, het is niet echt leuk als ze er dan nog mee door blijven gaan, mjah denk juist dat ze willen dat je erop reageert.. En waarom jij er misschien wel zo'n goed persoon voor bent..? Misschien omdat jij iemand bent die erop reageert en er tegen in gaat.. Ze vinden het gewoon leuk om jou op te fokken, je op de kast te krijgen.. ( ik weet niet of dat zo is, maar dat is een reden die ik zo zou kunnen bedenken..) En als ze je echt belachelijk blijven maken, ga er dan eens over praten ofzo, vraag waarom ze jou moeten hebben.. (Hoewel je je zelf dan 'zwak' opstelt en ze daarom juist door kunnen gaan...?) Best lastige situatie.. Maar ik zou dus zeggen geen aandacht aan besteden, negeren, deleten.. Misschien dat ze er geen lol meer in hebben als ze merken dat ze je niet meer zomaar op de kast kunnen krijgen...
|
Ja, ik probeer ze ook te negeren.. en heb ze geblokkeerd etc op msn bijv. Maar als ik bijv. uitga, dan kom ik ze toch altijd wel tegen en dan beginnen ze altijd tegen mij te lullen. En dan heb ik wel altijd van "ow god, we gaan et weer krijgen hoor
![]() Naja, zo min mogelijk aand8 aan besteden is denk ik de beste oplossing ofzo ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
commentaar op anderen Verwijderd | 50 | 28-02-2005 22:17 | |
Verhalen & Gedichten |
waarom nou? wendytjuh9 | 6 | 17-01-2004 09:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Moslima's dupe van te veel tolerantie' Fellaci | 49 | 18-03-2003 14:37 | |
De Kantine |
waarom doen mensen zo moeilijk over hun leeftijd? icegirl.com | 53 | 15-10-2002 16:29 | |
Psychologie |
Goed nagedacht over alles... Nena21 | 88 | 31-03-2002 21:24 | |
Psychologie |
waarom kunnen mensen je niet accepteren? Krispys | 33 | 05-01-2002 16:51 |