Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Uhm. - geld voor army-doos warhammer :] (175 pleuro ofzo?) (Lizardmen, 6e editie, zullen wel rond februari2003 gereleased worden :] blabla) - dreads :] - deodorant, bijna op ![]() - nieuwe wiet.. over een tijdje weer. Pauze. ![]()
|
- nieuw luchtje, heb alleen nog geen idee wat voor
- mooie zijde - mooi rokje heb alleen nog geen idee hoe of wat en waar - wit getailleerd bloesje van Benetton of van iets anders - persvouwbroek met steekzakken - corset achtig ding van anti-flirt zooow mooi, die was 112,95 pleuro's - yoghurtgums en milka chocola
||
Citaat:
![]() - djembe - p.a. (gaat me enorm veel kosten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: - Kaartje ManOwaR *glundert nogmaals* - Roze lakrokje - Roze-met-blauwe tot-aan-de-grond tule rok - Hoge laarzen met gespen ..oh wacht, het ging er om wat je gaat kopen, niet om wat je wil kopen. Overnieuw. - Kaartje Manowar - Kaartje Insomnia-nogwat, bandje wat ik niet ken maar waar ik wel verplicht ben heen te gaan - Zooi voor de comp (ventilator, meer geheugen, USB-transformer-ding) - Roze-oranje gestreepte panty - Sigaretten, want sinds ik ben gestopt met roken ben ik drie kilo aangekomen. Liever rookverslaafd dan dik. :/ |
![]() |
|
-nieuwe.galajurk
-nieuwe.galaschoentjes -andere.gala-accesoires. ![]() -een.zwarte.jas(galajurk.met.een.blauwe.jas.staat.zo.suffig) -paar.setjes.oorbellen -nog.een.paar.laarsjes..iets.sportievere/hippere -donkerbruine.ribbroek -donkerbruin.rib-colbertje.(misschien) -nog.een.broek..ik.denk.nog.een.spijker.ofzo. -wat.basic-witte/blauwe/rode.longsleeves Hopelijk.slaag.ik.vrijdag ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
- een broek (weet nog niet precies wat voor soort, maar heb wel een leuke gezien)
- sokken (misschien) En ik heb een hele gave jas gezien, maar daar heb ik écht het geld niet voor. (mezelf kennende loop ik volgende winter wel in zo'n jas, ongeacht de prijs ![]()
||
Citaat:
wat zijn zaalschoenen???
||
![]() |
Citaat:
![]() Hmm. Heb vandaag paar dingen gekocht die al eeuwen op mijn to-buy-lijstje stonden. Nu moet ik nog: - digicam - akoestische gitaar - witte gehaakte trui - Iers fluitje voor de verjaardag van mijn zus (4 okt. j.l. ![]() - zwarte knielange rok, of stof voor een zwarte knielange rok - donkerpaarse en donkerrode (spuit)verf - lunch voor de verjaardag van mijn moeder (19 maart j.l. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() -sokken -shirts -vesten -schoenen -concertkaartjes (3x) -afspraak bij kapper om dreads bij te laten werken (ook best duur geloof ik)
|
* skabroek
![]() * net-over-mn-knie zwart ribrokje * stof, veel stof, kant, fluweel, net, tule, kant, kant en nog meer kant :\ * haarverf * nieuwe duimring * truitjes, rood-zwrat en wit-zwart gestreept (k heb zulkeeee leuke truitjes gezien vandaag, beetje jammer dat ze zo kort waren ![]() * nog meer truitjes, met n hele brede hals ![]() ![]() * webcam *schooldiploma :\
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- leuke rok
- blousje - zooi kerstcadeautjes binnenkort - examenbundels ![]() - "vintage" colbertje - galajurk - wat setjes lingerie - handschoenen - verjaardagscadeautje voor mijn vader - paar nieuwe (winter)truien - (spijker)broek :\ daar gaat mijn salaris van de komende maand |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daar was ik ook! Het was inderdaad geweldig,1 van mn leukste optredens ooit...jammer van die skinheads die met iedereen ruzie zochten. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Was inderdaad echt een super optreden ![]() Jah, die lelijke kale bierbuik gast was niet kool, en toen werd ie op het podium gevraagt om te gaan staan skanken, maar hij stond daar maar een beetje boos te kijken ![]() Was echt fantastisch dat. En dan nog te bedenken dat eht gratis was ook ![]() (met dank aan de overstempelbare hand van Marina) |
![]() |
|
-mp3 cd speler (iriver imp400) (229) *kwijl*
-paar nieuwe hoge Docs ![]() -surprises (veel..) -2x80cm tl-armaturen (ik heb 2 philips 80cm blacklights, maar geen armaturen ![]() -nieuwe uv-reactive paint (blauw en rood enzo ![]() -(digitale) weegschaal, ligt aan de prijs (max 30 euro) hopelijk krijg ik die discman voor mijn verjaardag, want die moet ik hebben, ookal kan ik em niet betalen ![]() |
![]() |
|
|