Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind ze best mooi (je voeten worden niet afgekneld, de schoenen zijn al een stukje langer gemaakt zodat je niet pijn hoeft te lijden
![]()
|
mmz je bedoelt dus zo'n schoen met na de tenen nog een enorme punt ? die vind ik dus echt VRESELIJK maar dan ook echt afschuwelijk, echt t toppunt van desiner spul waarvan iedereen maar aanneemt dat t mooi is hoewel t niet staat en super lelijk is (mja ok ok imo dan) maar nee vind ik niet mooi.
||
Citaat:
goed, dus jij wil zeggen dat die modeschoenen van tegenwoordig, ik kan geen merken noemen omdat ik ze niet weet, die schoenen met die ronde voorkanten, dit soort shit: ![]() ![]() ![]() ![]() dat deze kutschoenen, door minder invloed van welke media dan ook zo immens populair zijn gemaakt? Mensen dragen alles, de schoenen met punt hebben nog enige stijl, een soort afgekleedheid, dit, dit slaat werkelijk alles. Bah. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'k vind bootschoenen dan leuker, m'n zus heeft ook van die belachelijke puntschoenen en als we ruzie hebben dreigt ze meteen met die schoenen ![]() *trauma heeft* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
http://www.bronxshoes.com/bronxshoes.swf zie collection, zie essential basics, zie ivana en dan in zwart suede.
![]() Ik vind ze echt superleuk, met name met een laag of zonder hakje. Wilde ze vandaag gaan kopen, uitverkocht.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar volgens mij hebben ze precies hetzelfde model ook bij de Sacha... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
heel lelijk zonder hak vind ik ze nog lelijker dan met hak eigenlijk (ok ik hou wel op hier ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Btw dat zit niet vervelend hoor, je tenen eindigen al een stukje voor de punt, in die punt zit zeg maar alleen maar lucht en geen voet meer, dus zit helemaal niet kut of zo.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Spel III Saarah | 77 | 14-05-2006 09:52 | |
Lifestyle |
Wat voor 'commentaar' heb jij vandaag op je kleding gehad? Boef | 496 | 18-02-2004 00:32 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? [Eventueel foto's] Bobby James | 492 | 29-01-2004 18:39 | |
Liefde & Relatie |
Waar knapt een jongen op af bij een meisje? Dolphin 's Cry | 143 | 14-04-2003 02:11 | |
Lifestyle |
Puntschoentjes Gwen. | 101 | 29-03-2003 23:22 | |
De Kantine |
waar heb je een hekel aan lijt Built to last | 45 | 24-06-2002 19:05 |