Advertentie | |
|
![]() |
|
Liefde is niet uit te leggen. Dat moet je meemaken.
In het begin van een relatie ben je alleen maar verliefd, de gevoelens die je dan hebt zijn geen liefde, maar vlinders in je buik. Na een hele tijd in je relatie slaan je gevoelens langzaam maar zeker over in een ander gevoel, wat niet te beschrijven valt. Zodra je daar zelf aan toe bent, merk je: ok, nu weet ik wat liefde is!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het één sluit het ander natuurlijk niet uit. En in mijn ogen is verliefdheid ook al een soort liefde, want je wil toch de hele tijd bij die persoon zijn, mist de persoon als je hem even niet ziet/spreekt. Je wilt die persoon de hele tijd aanraken en horen.. Het is een soortvan liefde, maar soms onstaat er gewoon geen 'echte' liefde.. Beetje moeilijk uitgelegd, maar je begrijpt het wel denk ik. |
![]() |
|
Volgens het woordenboek:
lief·de (de ~ (v.)) 1 gehechtheid aan een persoon of zaak 2 genegenheid van personen tegenover elkaar, gebaseerd op seksuele aantrekkingskracht 3 warme belangstelling voor een zaak 4 voorwerp van liefde Maar "liefde" is voor elke persoon anders...
|
Je hebt verschillende soorten liefde ...
Je hebt het echt Houden van. (van je vriend / vriendin) Je hebt vrienden Liefde .. ( mensen die erg dicht bij je staan) Je hebt Ouder liefde (voor je familie als het ware) En zo heb je er denk ik nog wel wat meer .. Ik denk ook dat die liefde voor iedereen anders is en dat iedereen liefde ook anders ziet, begrijpt, toepast.. noem maar op.. Ik vind et een beetje rare vraag.. wat is liefde.. Lijkt mij toch dat er wel 1 persoon in je leven moet zijn waar je een bepaald soort liefde voor voelt.. of je moet remy heten...
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik denk overigens dat iedereen liefde op een andere manier ervaart en ook op een ander moment van zijn leven.. Voor sommige is liefde iets anders dan het gevoel wat je samen met je vriend of vriendin deelt.. Maar ik denk dat wanneer het je overkomt en wanneer je er dus echt aan toe bent dat je dan ook weet dat het liefde is wat je voelt.. ![]()
||
Citaat:
... denk ik.... Als je van iemand houdt dan voel je je op je gemak bij die persoon en maak je je er geen zorgen over dat je af zult gaan tegenover die persoon en bij die persoon ben jij gewoon gezelf.. Dat is hoe ik het zie.. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Veranderingen in de belangrijke topics op Liefde & Relatie WolterB | 1 | 21-11-2012 14:03 | |
Liefde & Relatie |
Liefde & Relatie .. Wanna girl of my lifeeee... FrankB93 | 11 | 11-01-2010 05:55 | |
Lifestyle |
Liefde & Relatie Teun | 16 | 12-12-2007 20:39 | |
Liefde & Relatie |
Liefde & Verliefdheid Manuzhai | 18 | 06-11-2002 07:28 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Iets aangepaste theorie over liefde & relaties TMLWKY | 2 | 04-08-2002 12:02 | |
Liefde & Relatie |
problemen vaak hetzelfde op liefde & relatie italianboy | 10 | 29-04-2002 11:45 |