Citaat:
Gothic schreef:
Ik vind dat ze een leuk programma verneukt hebben om het populair te maken. Ze willen er een paradijs van maken, leuk beeld, en het overleven staat niet meer centraal, ze willen ruzies, ze doen man en vrouw appart... ik kijk niet meer, zonde hoe ze het verkloot hebben voor de kijkcijfers...
|
Ik ben het hier wel een beetje mee eens, vond t eerst ook leuke. Bijvoorbeeld de manier waarop de mannen nu vuur hebben gekregen, dat sloeg echt helemaal nergens op. T wilde niet lukken dus eerst moesten de vrouwen beslissen of de mannen vuur zouden krijgen. Ze hadden waarschijnlijk bedacht dat die vrouwen t wel zouden geven en ze er dan vanaf zouden zijn - want ze kunnen ze natuurlijk niet dood laten gaan daar. Maar de vrouwen vonden dat niet eerlijk, t verpest het spel (ben ik t wel een beetje mee eens). Dus toen wonnen ze een andere proef en kwam er zo'n inlandse gast die een aansteker bij zich had... Beetje jammer

...
Ik vind t ook niet realistisch dat mannen en vrouwen gescheiden zijn. Normaal zouden ze ook niet zonder elkaar hoeven overleven en ze hebben ieder weer kwaliteiten. Mannen zijn lichamelijk sterker waardoor ze misschien meer kans hebben bij proeven (hoewel dat tot nu toe wel meevalt).
Ik vind t ook jammer om te zien hoe het meteen gaat in het vrouwenkamp qua sfeer, maar vind het te ver gaan om daar meteen conclusies uit te trekken wat betreft alle vrouwen. Maar ik denk dat als ik moest kiezen ik ook liever bij de mannen zou zitten

.
Citaat:
GTST rulzz schreef:IK vind het juist wel leuk mannen en vrouwen apart
|
Waarom vind je dat leuk dan?
Wat vinden jullie van de mensen die weggestuurd zijn, Danny en Meintje? Verdiend of niet? Wie vinden jullie de leukste vrouw/man, en wie de irritantste?
Over Danny kan ik niet zoveel zeggen omdat hij nog niet echt de kans heeft gekregen veel van zich te laten zien, maar ik vond het een hele leuke jongen en ik vind t jammer dat de jongste meteen is weggestemd.
Dat Meintje weggestemd is vind ik heel erg lullig en niet verdiend. Een aantal aanstelsters daar kon denk ik gewoon niet tegen haar no nonsense-aanpak. Nu vind ik van de vrouwen Kristina, Lydia en Jacobien het leukst. Van de mannen ben ik even de naam kwijt van de leukste. Daar vind ik ook niet echt een heel irritante bijzitten. Bij de vrouwen vind ik Loes en Nolleke niet zo leuk en over Annelies had Meintje dus toch gelijk dat ze niet eerlijk is aangezien ze het openlijk had tegen Raymond over samen manipuleren om te winnen.
Het gaat nu inderdaad meer om de roddels binnen het kamp ed en minder om het overleven, wat ik wel het leukste vind om te zien.