Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Deel één is in mijn nederige opinie toch het beste, en een horrorfilm die niet gemist mag worden. Na enige malen gezien te hebben bevat de film toch wat humor maar van een meer duistere aard dan de slapstick situaties van de opvolgers.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
The Arrow
|||
Citaat:
In het eerste deel is het vooral de opbouw en het vernieuwende. Na de eerste sfeervolle 40 minuten mag het dan wel geheel over-de-top gaan, het blijft ongemakkelijk door de sfeer en de intensiteit die in deel twee meer slapstick wordt en in deel drie geheel verdwenen is. Riami vond het kwellen van Campbell/Ash interessanter. Daarnaast is het eerste deel op 16mm geschoten en dat helpt de sfeer aanzienlijk. Citaat:
Maar uiteindelijk is het smaak. Er mag best wel enige humor in de film zitten maar geen slapstick, ik wil mijn horror ijzingwekkend geserveerd hebben.
Laatst gewijzigd op 27-10-2002 om 12:59. |
![]() |
|
|