![]() |
|
Ik zal even vertellen waardoor dat komt:
Doordat de twee ballen van de man niet even zwaar zijn, trekt de penis iets naar de kant van de zwaarste kant toe. Ik de meeste gevallen is vanuit de man gezien de linkerbal zwaarder en is de penis dus naar linksafbuigend...
|
![]() |
Ja, een lul gaat ook echt scheef staan van het rukken.
![]() Zoals je misschien wel eens gehoord hebt, zijn er idd veel mannen met een scheve piemel. (Waaah, dat klinkt stom! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@SOAD_Metal: het scheef zijn van je penis heeft niets met het masturberen te maken. Het is, zoals hier al is opgemerkt, een normaal verschijnsel. Ik heb het zelf ook en ik verzeker je dat alles gewoon functioneert zoals het hoort te functioneren, dus er is absoluut niets om je zorgen over te maken.
|
wat ik wel heb gemerkt is dat mijn trekhaak zich naar mijn rechterhandpalm is gaan vormen; het voelt doffer en 'minder' dan wanner ik het met mijn linker doe....
Of ik knijp te hard en moet het zachter aan doen of ik moet een stresspop kopen in plaats van oneerlijke laterale krachten op mijn trekhaak te manifesteren
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel handig opzich voor anderen als ze willen weten of het 12:00 's middags is, dan staat de zon op z'n hoogste punt en jouw broek op spannen ![]() Laatst gewijzigd op 15-10-2002 om 16:24. |
![]() |
|
ik ruk zo'n 5 keer per week, zeer ontspannend
ik wissel weleens van hand etc of doe het op mijn zij met gewoon 3 vingers (duim, wijs en middel) omdat dat makkelijker naar de tv kijkt ![]() wat ik zelf erg lekker vind is trouwens om eerst zeg maar een beetje te spelen tot er voorvocht komt en dan pas echt door te gaan tot de climax, de climax is daardoor zeker 2 tot 3 keer zo intens en er komt volgens mij ook meer sperma vrij |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
iets anders dan rukken? thatsmy | 34 | 19-02-2012 18:13 | |
Seksualiteit |
rukken koesto1 | 9 | 14-07-2011 15:56 | |
Seksualiteit |
wat na het rukken/klaar komen overdag? sunny-boy | 11 | 03-04-2011 17:11 | |