![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als ik het goed heb???
|
Referring to kan ook,
En in 't Engels zeg je gewoon bozos zonder hoog kommaske als we 't er echt om gaan doen ![]() ![]() heb een van (last time I checked ![]() ![]() Then again, heb ook nog nooit een reactie gekregen. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik kom zelf net aan de 15 maar zoals al eerder gezegd: het gaat erom wat je ermee doet. Doe anders gewoon dagelijks oefeningen met je tong, kan je je 'tekortkomingen' goedbeffen. ![]()
||
Citaat:
*'I'he Prophet, better known as the wise-ass*
|
waarom moet je der aan storen als jij hem klein vind kan die heus niet groter worden dan dat tie is dus leer der mee leven en als een meid vind dat tie te klein is dan is ze je toch niet waard
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
neej hor, ik ben gwoon lenig, ik ken me hoofd zo tussen me benen legge als ik lig dan he, niet dat ik dat nog doe ook, daar heb ik andere personen voor, maar toch, als ik ooit word opgesloten in een cel ken ik mezelf altijd nog pijpen.... en omdat ik zulke mooie reacties geef en eerlijk ben werd ik gebanned op die andere nick, belachelijk gwoon
![]() ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Lijkt me niet gezond ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Een paar dagen bonzende hoofdpijn en nu een dichtgeklapt oor? Verwijderd | 2 | 27-05-2014 17:17 | |
Drugs & Alcohol |
Klein probleemje met vrienden PlayMusic | 3 | 15-06-2010 10:31 | |
Software & Hardware |
van een klein plaatje een achtergrond maken mira_love | 4 | 25-12-2005 23:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Een klein oranje pilletje Ieke | 0 | 15-02-2004 15:59 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Kerkdienst in een klein dorpje Vlooienband | 21 | 27-11-2002 19:03 |