Advertentie | |
|
![]() |
|
eerst zoveel mogelijk drugs nemen
dan van iedereen afscheid nemen dan zelfmoord plegen hmm... zowiezo misschien wel een idee ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het punt is gewoon dat als je nog een laatste kans had om drugs te nemen, welke je dan zou nemen. |
![]() |
|
ik zou al mijn geld bij elkaar halen en direct naar de apotheker lopen om een heleboel insulinespuiten te kopen, naar de winkel voor bier, wijn, sterke drank,... naar me oude dealers (als die nog verkopen?) voor een grote hoeveelheid heroïne, coke, speed, XTC,... dan nog een blok hasj en vette zak wiet... en ik zou die 7 dagen niet meer halen.
![]() ![]()
||
Citaat:
mja |
![]() |
||
Citaat:
alsof drugs sowieso altijd slim zijn om te nemen, en daarnaast dat maakt die 7 dagen niet meer uit. |
![]() |
|
ik zou eerst alle softdrugs uitproberen. dan ga ik naar xtc en dergelijke en op de laatste dag ga ik de harddrugs doen.
en dan de allerlaatste dag ga ik denk ik gewoon veel schrobbeler zuipen maar als je zo doe haal je dag 3 volgens mij nog niet eens
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() JIJ hebt m door! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
xtc is harddrugs! of lees ik je post nu verkeerd? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #97 Verwijderd | 494 | 26-05-2007 16:31 | |
De Kantine |
Waar zou jij nou zitten als...? Cherry Springs | 211 | 11-02-2006 08:03 | |
De Kantine |
Wat zou je doen als....... BananaSplit | 226 | 30-01-2006 14:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Weeg ik te zwaar? o0BeKsKuH0o | 84 | 31-07-2003 13:00 | |
De Kantine |
MSN-vragenlijst Mr.Oizo | 124 | 21-03-2003 07:58 | |
Verhalen & Gedichten |
te jong voor mezelf ( geen gedicht, eerder soort verhaal) sunflouwer | 1 | 23-04-2002 08:58 |