Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2002, 10:28
xxtupacskexx
xxtupacskexx is offline
Hebben sommige mensies van jullie dat ook gehad??? 'k heb et namelijk al twee jaar.In't begin was k ff naar de dokter gegaan, die zei dat t kwam door een ontsteking in men vagina. 'k had iets medicijn meegekrege maar da hielp niks. Ongeveer een jaarke was k trug gegaan, en zei ze weer dat t een ontstekng was. Toen had ze me één pilleke meegegoven. Als ik da innam zou het moeten stoppen. Maar da gebeurde nie. Heb het nu al twee jaar, elke dag van da wit spul in men onderbroek. Wete jullie misschien iets meer???
-XxXxX- alvast thx
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 10:33
vosje16
vosje16 is offline
tja als de dokter zegt dat het een ontsteking is wil ik dat wel geloven maar ik denk niet dat zn pillekes goed werken
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 13:06
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Als het het witverlies is dat ik me voorstel is het heel normaal, en daar heeft elk meisje wel last van. de een al wat meer dan de andere. Maar als de dokter zegt dat het een ontsteking is weet ik het ook niet...
Oud 05-01-2002, 12:51
kirsten
kirsten is offline
Nromaal zou die dokter je dan inwendig moeten onderzoeken en een staal van dat wit slijm nemen en het naar een labo sturen en dus niet zomaar een pilleke geven. Volgens mij ga je binnenkort ongesteld worden. Ik heb dat ook lang gehad voor ik ongesteld werd, dus geen zorgen, volgens mij kn het geen ontsteking zijn... (van wat zou die trouwens komen???)
Oud 05-01-2002, 14:27
Vi$TiKjûHtjûH
Vi$TiKjûHtjûH is offline
jesus , wat voorn dokter heb jij? Ik gloof dat het wel meevalt hoor.. want naar mijn weten hebben aardig wat meissies dat , bijvoorbeeld voordat je ongesteld word , of ernaa ik zou het anders nie weten hoor.. je loopt tog nie 2 jaar met een ontsteking , da kan ik nog wel bedenke!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten