Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2013, 23:34
Buddyke
Buddyke is offline
Hoi
Ik heb al meer dan 2 jaar witverlies ik weet dat dat een teken is dat je ongesteld gaat worden maar (ben de enigste in men klas die het nog niet ongesteld is en voelt wel goed maar maak me zorgen om dat witverlies ) valt er wat tegen witverlies te doen ?😥
Met citaat reageren
Oud 16-10-2013, 04:45
Vowel
Vowel is offline
Witverlies (ik neem aan dat je gewoon afscheiding bedoelt?) heb je niet alleen als je bijna ongesteld gaat worden. Die afscheiding is er en blijft er. Je kunt er niets aan doen en dat zou ook niet moeten, want het is de natuurlijke manier waarop jouw vagina zich schoonhoudt. Ga het ook niet weg proberen te wassen of zo, want dat is ontzettend slecht.

Geen zorgen over maken, het is volkomen normaal. Verder weet ik niet hoe oud je bent, maar iedereen ontwikkelt zich op een ander tempo, ongesteld worden komt vanzelf. Ik snap niet waarom je er zo veel haast mee hebt; als je het eindelijk bent wil je er weer van af.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2013, 10:55
Buddyke
Buddyke is offline
Oow oké bedankt ben trouwens pas 12 bijna 13 maar voel me toch wel alleen omdat iedereen het al is en ja ik bedoelde afscheiding kwam er niet op . Bedankt
Met citaat reageren
Oud 16-10-2013, 11:36
Pluis
Pluis is offline
Oh maar 12 is helemaal niet laat! en 13 ook niet. Ik was zelf 14. Het is toch maar bloederig gedoe met buikpijn dus wees vooral blij dat het nog even op zich laat wachten.
Oud 16-10-2013, 15:42
Buddyke
Buddyke is offline
Oké thnx
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten