![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
staafje onder je huid is ook wel beter bekend als implanon. dit staafje bevat hormonen voor 3 of 5 jaar (dat weet ik niet meer precies). hij wordt in je bovenarm aangebracht onder je huid. hij kan er elk moment dat je wilt weer uitgehaald worden (wel door een dokter laten doen!!!!!!!!!!) andere alternatieven: (vrouwelijke)condooms pessarium en dan zijn er nog wel wat nog ff over wanneer de pil veilig is en dat geldt alleen voor microgynon 30 want dat weet ik omdat ik die zelf slik. als je hem op de eerste dag van je ongesteldheid begint met slikken is hij gelijk vanaf dag 1 veilig als je hem later begint gedurende je ongesteldheid moet je er 7 dagen bij op tellen |
![]() |
|
![]() |
Als ik een vrouw was...
![]() had ik een spiraal genomen... schijnt totaal niet pijnlijk nix te zijn... een evt bevrucht eitje kan zich niet innestelen. en er zitten geen hormonen in of iets dergelijks. de pil wordt vaak gerelateerd aan borstkanker dus ik zou er persoonlijk nooit aan beginnen maargoed. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Piltopic #22 Pluis | 501 | 22-11-2012 14:49 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote piltopic #17 Konijn | 500 | 06-04-2007 19:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Onderzoek: 20 procent vrouwen stopt met pil Gatara | 67 | 07-01-2004 15:16 | |
Seksualiteit |
alternatieve anticonceptie ipv pil/condoom chillboo | 39 | 12-06-2003 14:23 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Levenslange gevangenen en de pil van Drion geen punt. | 21 | 14-04-2003 12:22 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |